Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #121 Del Skrevet 18. mars 2011 Det har alltid vert slik at det er mannen som spør om sex, og kona som avviser eller godtar. Det er nesten aldri motsatt. Ikke i majoriteten av forhold i adla fal. Om mannen varter opp med noe, feks en dyr sydentur eller kjøper smykke, tenker kona at nå er det tid for belønning og sex. Mer horete kan det nesten ikke bli. Verdens elste yrke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Undreren Skrevet 18. mars 2011 #122 Del Skrevet 18. mars 2011 Uff da... Om du/dere oppfatter det som at jeg kaller dere avvikere fordi dere ikke er som i det refererte innlegget jeg startet hele tråden med så beklager jeg på det sterkeste det. Jeg synes dere ikke er avvikere, tvert om, jeg skulle ønske min kone var mer som dere Det jeg kun påpeker ut ifra egen opplevelse, ut ifra kompisers opplevelser og utifra 20 års bedrivelse av idrett i manns-lagsporter (i seksuell aktiv alder) så er det ikke et ukjent tema at sexlivet svinger voldsomt basert på endel ublu kriterier. Jeg havnet sogar i en samtale med en gift kvinne engang som omhandlet sexlivet til hun og hennes mann. Hun sa bastant at en gang i uka var nok. Mannen ville nok mer men hun hadde bestemt at en gang var nok. Men hva om dere gjør noe romantisk da? spurte jeg... Nei, en gang, i helga, var nok var hennes svar..og hun sa rett ut at det var for å holde på mannen slik at han ikke gikk fra henne. Vel, all honnør til dere som liker sex, elsker sex, utøver sex med deres mann/kvinne uten å la noe påvirke deres lyst osv. Jeg stempler ingen, hvertfall ikke her inne, men mener fortsatt at veldig mange menn sliter med en kone/sambo som bruker sin (i mangel på et bedre ord) fittemakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 18. mars 2011 #123 Del Skrevet 18. mars 2011 Det har alltid vert slik at det er mannen som spør om sex, og kona som avviser eller godtar. Det er nesten aldri motsatt. Ikke i majoriteten av forhold i adla fal. Om mannen varter opp med noe, feks en dyr sydentur eller kjøper smykke, tenker kona at nå er det tid for belønning og sex. Mer horete kan det nesten ikke bli. Verdens elste yrke. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Tror du virkelig at det er så enkle mekanismer som ligger bak i de fleste forhold? Smykker og sydenturer i bytte mot sex, trygghet i bytte mot tilfredsstillelse? Her reduserer du jo alle kvinner til prostituerte og til et nytelsesmiddel for mannen. For et skrudd menneskesyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 18. mars 2011 #124 Del Skrevet 18. mars 2011 Det har alltid vert slik at det er mannen som spør om sex, og kona som avviser eller godtar. Det er nesten aldri motsatt. Ikke i majoriteten av forhold i adla fal. Om mannen varter opp med noe, feks en dyr sydentur eller kjøper smykke, tenker kona at nå er det tid for belønning og sex. Mer horete kan det nesten ikke bli. Verdens elste yrke. Hvis du har bestemt deg for at det er slik, og skal være slik, så værsågod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #125 Del Skrevet 18. mars 2011 Så du sier at du aldri har dratt fordeler av din "Fittemakt"? Da er jeg ganske sikker på at du er en av det lille unntaket. Om menn ikke hadde hatt så stort sexdriv tror jeg faktisk ekteskap aldri hadde blitt oppfunnet, og damer hadde slitt mye mer i denne verden. Likestilling er nemelig et resultat av kvinner som breler til menn om bedre vilkår. Akkurat som i et kollektivt ekteskap. På samme måte bruker kvinner sin "Fittemakt" for å kontrollere, manipulere og brele til mannen. Var det feks du som tok avgjørelsene ang sydentur, bil, leilighet, båt, hytte og permisjon? Og hadde du og din mann sex den kvelden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Undreren Skrevet 18. mars 2011 #126 Del Skrevet 18. mars 2011 ler... gutt22... dette siste innlegget her kan vel egentlig sies å være å stå oppe i bålet, helle bensin på og tenne på selv.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #127 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva mener du? Det er jo realiteten. Det er gjerne ikke slik jenter ser på forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 18. mars 2011 #128 Del Skrevet 18. mars 2011 Så du sier at du aldri har dratt fordeler av din "Fittemakt"? Da er jeg ganske sikker på at du er en av det lille unntaket. Om menn ikke hadde hatt så stort sexdriv tror jeg faktisk ekteskap aldri hadde blitt oppfunnet, og damer hadde slitt mye mer i denne verden. Likestilling er nemelig et resultat av kvinner som breler til menn om bedre vilkår. Akkurat som i et kollektivt ekteskap. På samme måte bruker kvinner sin "Fittemakt" for å kontrollere, manipulere og brele til mannen. Var det feks du som tok avgjørelsene ang sydentur, bil, leilighet, båt, hytte og permisjon? Og hadde du og din mann sex den kvelden? Hvis du virkelig tror på dette, synes jeg nesten synd på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #129 Del Skrevet 18. mars 2011 Om du tror at kvinner ikke manipulere mannen når en skal ta avgjørelser som det der synes jeg synd i deg. Jeg er vost opp i en familie jeg også. Jeg ser hvordan verden fungerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 18. mars 2011 #130 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva mener du? Det er jo realiteten. Det er gjerne ikke slik jenter ser på forhold. Jeg tror ikke jenter generellt ser slik på forhold. Men på et eller annet tidspunkt i livet oppdager plutselig tenåringsjenta at gutter er interessert. Og oppfører seg annerledes (beiler) for å få innpass. Det ville være rimelig naivt å anta at noen ikke fristes til å skaffe seg fordeler/tjenester på bakgrunn av dette. Ikke sex i bytte mot klær eller slike ting. Men bare det å utnytte det faktum at gutta er interessert og fulle av hormoner. Når jeg vokste opp så hadde de færreste jentene egen bil. De ble kørt hit og dit av guttene uten å betale bensin ol.. Det var forventet. Alkohol/røyk m.m fikk hun på fest uten å spørre. Ting ble spandert DVD, mat ol.. Gutta stilte opp og fikset osv. Når den populære jenta setter dådyrøynene i en gutt og sier, kan du kjøre oss på nachspiel pleeeaase. vanligvis en gutt som er et stykke ned på hierakiet. Begge VEIT at han blir utnyttet, men han vil ikke si nei fordi da blir det ihvertfall ingenting en annen gang. Fullstendig uaktellt om dette gikk motstatt veg. Ingen tvil om at jenta da er fullstendig klar over hvorfor gutta er så "hyggelig" og spiller gutta. Den makta jenten har over gutta som gjør at de finner seg i det kan kalles mye. At noen tar med seg prinsesse taktene inn i fast forhold senere er ikke usannsynlig. men heldigvis blir de fleste voksne etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 18. mars 2011 #131 Del Skrevet 18. mars 2011 Tydeligvis må jeg skille meg veldig ut, ettersom jeg byttet bort en som tjener rundt 600 000-700 000 mot en som tjener under 300 0000. Og til sexnekten; dersom mannen min er skikkelig furten en dag og sur en dag, og gir meg lite oppmerksomhet så blir det lite sansynlig sex den dagen. Men det går nå begge veier. Vil ikke kalle det sexnekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #132 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvis du virkelig tror på dette, synes jeg nesten synd på deg... Du glemte å se på at det står gutt22. Hna har ikke vokst opp nok til å vite at nor faktisk utvikler sterke følelser for et annet emnneske og vil leve eksklusivt med henne. Ikke pga sex men pga at han ikke får puste uten henne i sitt liv. Gutt22 har ikke erfaring med dette og tror alt med damer dreier seg om å få dyppet den. Men det handler om helt andre ting når man gifter seg og blir partnere for et helt liv. Det handler også om å ha noen prinsipper og verdikompass i sjelen sin, en stolthet og verdihet og moral. En virkelighetsforståelse med etikk i bunn. Man brueker ikke andre til sitt eget formål, og er voksen nok il å gå i en annen retning hvis noen prøver å utnytte deg. En dame som prøvde med fittemakt er ikke kjærestemateriale for meg, men en egoistisk, umoden bitch som trenger å vokse opp. Jeg går til og blir i et forhold med en dame som har intergitet og respekt for andre og som kan være et bra forbilde for mine framtidige barn med henne. Og dessuten så har hun hodet på skuldrene og har blitt voksen, så hun ikke prøver å grine seg til vesker som små barn i godtebutikken. Dette forventer jeg faktisk av en dame som jeg skal være i et forhold med. Og jeg er som sagt ikke min pikk. Pikken min får høre på meg op oppføre seg, hvis hodet mitt skjønner at bombshell-dama ikke er et individ jeg bør bruke tid på, ut av respekt for meg selv og mine prinsipper. Får junior overtalt meg i et svakere øyeblikk ville jeg føle meg flau dagen etterpå og ta meg sammen i framtiden. Jeg er ikke gissel for min kuk selv om jeg er mann. Og damer som tror jeg er gissel for kuken min er uten respekt for at menn har hode, hjerne og eget verd uavhengig av sex. Hun har tydeligvis penis-fasinasjon og er ute av stand til å se at menn er mennesker de også, og ikke sex-objekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gb Skrevet 18. mars 2011 #133 Del Skrevet 18. mars 2011 Tydeligvis må jeg skille meg veldig ut, ettersom jeg byttet bort en som tjener rundt 600 000-700 000 mot en som tjener under 300 0000. Hmmm. Menn velger av og til etter hvilke jente som har størst pupper, kanskje snekkeren hadde større ...føtter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 18. mars 2011 #134 Del Skrevet 18. mars 2011 Hmmm. Menn velger av og til etter hvilke jente som har størst pupper, kanskje snekkeren hadde større ...føtter?? Haha, uffda, håper ikke dette er tilfelle Til informasjon hadde han som tjente mest de største "føttene" jeg har sett, mens han nåværende har normale "føtter" :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #135 Del Skrevet 18. mars 2011 Og til sexnekten; dersom mannen min er skikkelig furten en dag og sur en dag, og gir meg lite oppmerksomhet så blir det lite sansynlig sex den dagen. Men det går nå begge veier. Vil ikke kalle det sexnekt. Enig. Dersom noen er furten og sur, så handler det ikke om sex men man må ta opp det som gjør personen furten og sur av respekt for den andre. Da er det ikke sex-nekt men at personen har andre ting i hodet som krever oppmerksomhet fra deg som partner. Hvis sånne ting er at hun ikke får veska hun ville ha pga økonomien er for trang, så må hun se på episoder av luksusfellen. Hun får tråle butikken og finne en som ligner til 500 hvis hun har den inntekten og økonomien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 18. mars 2011 #136 Del Skrevet 18. mars 2011 Om du tror at kvinner ikke manipulere mannen når en skal ta avgjørelser som det der synes jeg synd i deg. Jeg er vost opp i en familie jeg også. Jeg ser hvordan verden fungerer. Jeg har ikke sagt at jeg ikke tror det finnes kvinner som manipulerer. Jeg tror imidlertid at mange kvinner og menn er i besittelse av fornuft og evne til å respektere sin partner, og det er vel ikke akkurat synd på meg for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 18. mars 2011 #137 Del Skrevet 18. mars 2011 Hver sin lyst, jeg skal ikke dømme. Poenget er selfølgelig. HADDE du likt damer i sexy undertøy som ga deg en lapdance. Noe du ikke gjør . Hva ville du svart om dama spurte? Tøffingsvar: Ja, tøffelsvar: Nei. jeg hadde tøfflet ut på den og svart nei. er ikke verdt den potensielle krangelen. Virker som du har et så bra forhold at du lett kunne svart ja. Og det ville ikke fått invirkning på konas forplantningslyst den kvelden. Godt noen har det sånn. Jeg kunne lett svart ja, og fått tillatelse til å dra på så mange strippeklubber jeg bare vil, men jeg har ikke lyst. Det gir meg ingenting at fremmede damer gnir musa si mot buksa mi mot betalning. Så tøflinga di må du gjerne fortsette med, men ikke tro at alle er som deg. Uten ryggrad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #138 Del Skrevet 18. mars 2011 Du er nok ikke gammel heller. For etter maks noen år er forelskelsen vekke og en elsker ikke kona, og kona elsker ikke deg. Naivitet kalles det. Pipen får en annen lyd når en hører at partneren er utro eller vil skilles. En danner ikke forhold utelukkende på penger. Det er ofte forelskelse som "Lurer" deg inn i langvarige forhold. Sex som en belønning er bare en del av forholdet. Sex er ikke alt, men når det kommer til materielle goder er det dama som ofte manipulerer, og sex gir fordeler i favør damer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #139 Del Skrevet 18. mars 2011 Men på et eller annet tidspunkt i livet oppdager plutselig tenåringsjenta at gutter er interessert. Og oppfører seg annerledes (beiler) for å få innpass. Jepp. Og veldig mange jenter i den aldrern har sex før de egentlig er klar for det siden de er redd for å miste kjæresten. De åpner buksa over en lav sko for å ikke miste han. Les i trådene som handler om å shave musa og ha pene nok fittelepper, blek anus og akkurat nok brunt på puppene, og ikke være unormal eller få orgasme på "feil måte". Alt handler om at gutter må like dem. Det handler ikke om sex-nekt, nei... Skjønnhetsideal og kroppsfiksering på å være tynn nok og pen nok handler ikke om at jenter tror de har makt, men om alt de føler de presses til å gjør for å tekkes menn. De seksualiserer seg og gjør ting som å operere på kroppen for å nå opp. Det handler ikke om en maktbalanse som går en vei fra kvinner mot menn, men i tilfelle om en ulbalanse som går begge veier siden samfunnet er alt for seksualisert. Å prøve å bruke sex som maktmiddel er å nedverdige seg selv og ikke forstå at det fins andre ting i livet enn forplantning... (Det er lov å tenke hardere enn en gjennomsnitts Paradise-deltaker..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #140 Del Skrevet 18. mars 2011 Du er nok ikke gammel heller. For etter maks noen år er forelskelsen vekke og en elsker ikke kona, og kona elsker ikke deg. Naivitet kalles det. Pipen får en annen lyd når en hører at partneren er utro eller vil skilles. En danner ikke forhold utelukkende på penger. Det er ofte forelskelse som "Lurer" deg inn i langvarige forhold. Sex som en belønning er bare en del av forholdet. Sex er ikke alt, men når det kommer til materielle goder er det dama som ofte manipulerer, og sex gir fordeler i favør damer. Du tar feil i en vesentlig ting: Nemlig at etter noen år er forelskelsen borte, men har blitt til en kjærlighet på et så dypt plan at du blir opptatt av at hverandre skal ha det best mulig i livet. Da er du ikke forelsket men føler kjærlighet, omsorg , behov for å respektere henne og bli respektert tilbake. Da vet du at forelskelsen var et kort blaff, men det du føler nå skal du aldri slutte å føle. Selv ikke om forholdet ble over av en eller annen grunn. Du kommer alltid til å ha et spesielt, følelsesmessig bånd til denne dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå