Gå til innhold

Føler meg oversett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OK. Jeg skal prøve å gjøre dette kort.

Jeg har vært sammn med mi samboer i 1,5 år ca. Bodd sammen i 6 mnd. I begynnelsen var han veldig god, vi hadde mye sex, og hver kveld holdt han rundt meg. Jeg er klar over at dette dabber litt av etterhvert i de aller fleste forhold, men han gjør det nesten aldri nå lengre, det å holde rundt meg om kvelden altså.

Jeg kan til og med spørre om han ikke kan holde litt rundt meg før vi sovner, men da svarer han bare at han er trøtt, og vil sove, og at han må ligge andre veien for å sove. Jeg vet at han ikke får sove når vi ligger tett i tett, men det skader vel ikke å holde rundt meg i noen minutter før vi legger oss til å sove?

Vi har jo sex, men det er jeg som må ta initiativet, som oftest.

Jeg føler at vi sklir fra hverandre, i mangel på nærhet, og det plager meg veldig. Når jeg tar det opp så blir han irritert, og sier at det bare er sånn han er. Han er ikke kosetypen, eller snakke om følelser-typen. Det har jeg jo skjønt også, men man må da kunne gi LITT av seg selv for å gjøre den andre parten fornøyd? Man skal jo gi og ta, men til tider føler jeg at det bare er jeg som gir. Jeg gir og gir, men får "aldri" noe igjen!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette an... Hvis det fortsetter i lange tider, så tror jeg ikke jeg kan fortsette sammen med ham. JEG har behov for nærhet, og det å bli lagt merke til. I dette forholdet føler jeg ikke at jeg får noe av dette...

Er det noen der ute som har et eller flere gode råd? Maser jeg for mye kanskje? Og at det gir motsatt effekt? Kanskje han mister lysten på nærhet, når han føler seg tvunget til det?

Åh, det ER virkelig frustrerende dette... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hva gjør han hvis du tar rundt han på kveldstid da? At han er trøtt om kvelden kan jo forstås men hvis det ikke blir noe nærhet i hele tatt så må du jo tenke på dine egne behov og å finne noen annen som passer bedre til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Han liker veldig godt at jeg holder rundt han, og "tvinger" gjerne armen min over seg, hvis jeg spør om kos men han ikke gidder/er for trøtt til å snu seg selv. Så jeg tror ikke det er det at han ikke liker å kose :sjenert: Men jeg tror han syns det er pes å ska være den kosete typen, hvis du skjønner? At jeg maser, og han har begynt å se på det som et ork... Og sånn skal det jo ikke være.

Kanskje jeg bare skal rygge unna litt en stund, og se hva som skjer/ hvordan han reagerer? Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt passiv nå fremover, og sjekk hvordan han vil reagere. Mest sannsynligvis vil han komme krypende tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid den som ikke er kosete, som er problemet og må forandre seg? Hva med at du lar ham være i fred en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mas kan har motsatt virkning. Hvis han er lite kosete og du veldig, så prat om det. Spør han hva han synes blir intenst, og hva du synes er godt nok eller for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...