Gjest simmy Skrevet 15. mars 2011 #1 Del Skrevet 15. mars 2011 Har opplevd utroskap flere ganger i livet og desverre tar man med seg den negative ballasten videre i livet:s Når jeg traff min forlovede hadde hun en bestevenn som hun festet mye med. De har kjent hverandre i mange år. En gang hun var veldig full sa hun at hun elsker han..til han mens jeg satt der og hørte på. Syns det var ekkelt rett og slett. Når jeg konfronterte henne med det sa hun at det bare er som en venn og at hun elsker meg på en helt annen måte.. dette har hun sagt til meg edru også!!! Vet jo at jeg må passe meg for å ikke gå i "på seg sjøl kjenner man andre" fella..men de aller fleste venninnene jeg har hatt har jeg liggi med:/ Forteller vel mer om meg enn henne?? Hun sier de bare har sovet ilag, men aldri hatt sex.. Vi har felles telefonregning å hun ringer/mld han jo aldri på kvelden eller natta når jeg har nattskift som jeg er så redd for.. Skulle vaske klær engang å det luktet som sperm ifra en truse hun hadde hatt på seg når jeg jobba nattskift..er jeg peise hakke paraniod eller???? Kan det lukte sperm e.l fra en dametruse utn at det har skjedd noe seksuelt? Hun sier hun aldri kunne funnet på å være utro mot meg.. Noen synspunkter eller råd? Slutte vaske klær f.eks? Fornuften sier at hun aldri ville bo ilag med meg osv osv om hun var hypp på en annen.. Fan meg skikkelig rådvill og frustrert...Har faktisk ALDRI tatt henne i noen av mine dustetanker!!! Å bare så det er sagt: Jeg er ikke slem eller voldelig mot henne. Men innser at jeg sliter med gamle ting å det er kjipt både for henne og meg:s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 15. mars 2011 #2 Del Skrevet 15. mars 2011 Du sliter nok veldig med gamle ting som du ikke har kvittet deg med og drar dette med deg inn i dette forholdet. Det må du nok gjøre noe med. Dessuten synes jeg du skal stappe klesvasken rett i vaskemaskinen uten å lukte på den først! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 15. mars 2011 #3 Del Skrevet 15. mars 2011 Det luktet sperm av trusen hennes, som hun hadde brukt da du jobbet nattskift??? Herregud... Følger du SÅ godt med, at du vet hvilke dager hun bruker de forskjellige trusene sine? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inguss Skrevet 15. mars 2011 #4 Del Skrevet 15. mars 2011 Stopp med det der før du blir helt paranoid. Du er allerede på god vei til å bli det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå