Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke ti Sillan. Du får rulle deg litt i støvet fra meg. Det er blodferskt :)

Skrevet

JEG ER GRAVID!!!!!! :gravid::fnise::rodmer:

Det er utrolig, fantastisk, og ikke til å tro :) Dette hadde jeg aldri trodd.. Får vel slenge litt babystøv til dere andre da JIPPI

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:hakeslepp: Hurra!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Miraklenes tid er ikke forbi! :ler:

Gratulerer så mye! Det var på tide det :klemmer:

....positiv el-test du... ;)

Skrevet

Haha, ja utrolig hva man ikke prøver! Så lenge graviditetstesten også slo ut positivt så må man vel bare tro på det ;)

Skrevet

Haha, ja utrolig hva man ikke prøver! Så lenge graviditetstesten også slo ut positivt så må man vel bare tro på det ;)

Selvsagt :ler:

Jeg tok også mange el-tester i starten (var tom for g-tester) og de var knall-positive :)

Er mannen happy nå eller?

Skrevet

Ja mannen er rimelig fornøyd med innsatsen ;)

Skrevet

Gratulerer så masse med spire i magen :fnise:

Dette er jo bare fantastisk!! Da kan det skje meg en dag også!! Mister hvertfall ikke trua av sånne nyheter!!

Hvor lenge har dere prøvd alt i alt?

Jeg ruller og jeg ruller :jepp:

Skrevet

Takk for det Sillan :) tok ut spiralen 3 sept 2007!! Så har tatt sin tid.

Gjest Alabama
Skrevet

:rodmer::roser:

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Hurra!!! Hadde det veldig på følelsen etter det innlegget du skrev istad! Nå ble jeg kjempeglad!

Skrevet (endret)

Takk Alabama :) Kjennes ut som jeg er fyllesyk på morrani dag og hehe

Edit: damn you autocorrect haha

Endret av ebitt
Skrevet

gratulerer ebitt! :klemmer: wiiii, så utrolig gøy! regner med dere går i lykkerus om dagen :yvonne:

• 1 måned senere...
Gjest Trolletrine
Skrevet

Jeg har lett litt rundt her på KG, og har ikke klart å finne en "symptomtråd". Det er svært mange som poster "er jeg gravid?", "er dette graviditetssymptomer?" osv., så jeg tenkte - hvorfor ikke samle alle spørsmålene våre her? Alt som har med symptomer og graviditet er velkomment!

Tema som kan være interessante å vite:

- Lenge siden prevensjonsslutt?

- Vet du når du hadde EL?

- Når er IKM?

- Stabile / ustabile sykluser?

Også peiser vi på med symptomene våre, og støtter opp om hverandre! :klemmer:

Jeg vet at det har fungert på andre forum, men siden jeg trives best her så gir jeg det et forsøk!

Jeg har ikke brukt p-piller siden jeg var 18 år ( ble fullstendig troll av den type prevensjon :fnise: ),og er nå 36 år.

Jeg pleier å ha stabile 28-dagers sykluser, men forrige mnd kom TR en uke for tidlig faktisk. Nå håper jeg at TR IKKE kommer på fredag!

Jeg føler meg såååå trøtt, er psykisk ustabil så det holder ( griner av å se på Kongsvik ungdomsskole osv..hehehe), halsbrann og murringer. Håper så inderlig at det er en liten spire der, men realisten i meg sier at det bare er pmsplager....

• 3 uker senere...
Skrevet

*Dytte*!!!

Er ikke prøver - ikke før til høsten, men skjer det så skjer det..

Jeg får sikkert mensen, men jeg er kvalm og uvel. har vondt i korsryggen, og det har jeg aldri hatt før mensen. Ikke vært kvalm heller før mensen. Puppene er som vanlig litt ømme, og jeg har vært trøtt og det har gått rundt for meg i to uker nå. Tørst og tørr i munn, fryser og kaldsvetter under dyna om kvelden.

Har fra EL hatt mye utflod. Hvit, creamy... Tok neg test igår. IKM på lørdag, 28.

Gravid eller ikke, jeg er så kvalm at jeg er hjemme fra jobb! :(

Skrevet

Hmm... Vi prøver vel ikke hardt, men har sluttet på pillen og bruker ikke prevensjon. Har ikke sett snurten av mensen siden jeg sluttet på pillen for ca en måned siden, men det tar jo ofte tid. Har gått på pillen i halvannet år, før det brukte jeg annen prevensjon uten hormoner.

Babyboom i vennegjengen for tiden, og blir litt misunnelig og overoppmerksom på symptomer..Er skikkelig svimmel og sliten, murrer i magen, men ikke i nærheten av det jeg kjenner når jeg får mensen. Pleier å kjenne det kjempegodt i både rygg og mage. Var hos gynekolog som sa at jeg hadde bakovervendt livmor, ikke at jeg vet hva det vil si. Men hun så ingen tegn til menstruasjon hvertfall..Men hun hadde vel kanskje sett om jeg var gravid? Kjenner at jeg vet veldig lite om dette. Men håpet er der.. Mannen har sagt at han blir glad, men ørlite stressa om det skjer nå, men han er klar for å prøve i november ca..

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

velger å plukke denne opp igjen :icon_lol: Håper flere blir med med sine symptomerr frem mot testing/ikm.

vi er ikke prøvere, men må innrømme at jeg likevel håper på en liten spire...

Tror jeg innemellom håper så mye at jeg får gravidsymptomer - hadde feks vært fint å kunne unngå kvalme før en ekte graviditet... (heldigvis en god stund siden sist jeg var sånn)...

Symptomer:

Jeg er småkvalm, og nesten konstant "uggen" - følt det var nære på når jeg tar bussen til jobb om morningen...

Lurer på om jeg hadde festeblødning 8 dpo

Trøttere enn vanlig

Er nå 10 dpo - vurderer hardt å bruke den utløpte digitale testen i morgen - har bare 1 test igjen med god holdbarhet på så prøver å avvente den til IKM...

Anonymous poster hash: efe2a...60a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har IKM i morgen. Negativ test i går, men tok den på kvelden, og hatt forskjellig lengde på syklus i det siste så kan ha vært altfor tidlig.

Har masse PMS symptomer, småuggen konstant, vondt i magen etc. Sparer siste testen så kommer bare til å vente ut uken og teste på søndag hvis det ikke skjer noe før det...

Anonymous poster hash: 6c6d4...de5

AnonymBruker
Skrevet

Ingen symptomer denne syklusen jeg, ikke mensmurringer engang. Men siden jeg har overtolket vanlige PMS symptomer som graviditet i månedsvis så får jeg håpe at det at jeg ikke kjenner noe faktisk betyr at jeg er gravid denne gangen :fnise:

Anonymous poster hash: 70a46...a14
Skrevet

AB 54#

Den digitale testen var selvfølgelig negativ - (den som var utløpt i 2012...) Testet på morningen i dag DPO12. Føler at det kanskje hjalp litt på kvalmen - se er vel bare kroppen som liker å lurer meg...

Har jo innsett at mange av de "tidlig gravidsymptomene er det samme som PMS-symptomene i en dårlig måned...)..

Blir spennende med testen på søndag AB#55, har jo selv ikm på søndag så får se om jeg ikke tester igjen da om ikke mensen har valgt å dukke opp innen den tid...

Anonymous poster hash: efe2a...60a
Skrevet

Jeg har IKM i morgen. Negativ test i går, men tok den på kvelden, og hatt forskjellig lengde på syklus i det siste så kan ha vært altfor tidlig.

Har masse PMS symptomer, småuggen konstant, vondt i magen etc. Sparer siste testen så kommer bare til å vente ut uken og teste på søndag hvis det ikke skjer noe før det...

Klarte ikke vente, brukte siste testen, svak men tydelig blå strek!!! Den neste uken blir spennende for å være sikker på at det ikke er kjemisk siden streken var så svak.

• Liker 3
Skrevet

Mitt tidligste og tydeligste symptom ved nåværende graviditet var at kaffe plutselig ikke frista i det hele tatt. Da jeg innså det tok jeg en test, og den var positiv. 11 dpo. Ved ingen av mine relativt mange innbilte svangerskap har jeg hatt dette symptomet. Da har det gått mer i kvalme, ømme pupper etc.

Anonymous poster hash: 805b4...068

Skrevet

Jeg begynte å grine av latterlige program på tv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...