Gjest Raindrops Skrevet 16. mars 2011 #21 Del Skrevet 16. mars 2011 Ikke den grønneste flekken på plenen Ikke den sureste silden i posen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 16. mars 2011 #22 Del Skrevet 16. mars 2011 "Lyset på men ingen hjemme" er min favoritt.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 16. mars 2011 #23 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Et par til med ulik oppbygging, men samme betyding: Lyset står på, men ingen er hjemme Evt Pent hus, men ingen hjemme (for de dumme og deilige) Edit: Var ikke meningen å være ekko av kontorstol. Jeg er nok ikke den kjappeste bilen på veien Endret 16. mars 2011 av Spinell 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #24 Del Skrevet 16. mars 2011 "Lyset står på, men det er ingen hjemme.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanderay Skrevet 16. mars 2011 #25 Del Skrevet 16. mars 2011 Ikke den klareste stjerna på himmelen. Ikke det sterkeste lyset i havna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandagutt Skrevet 13. august 2011 #26 Del Skrevet 13. august 2011 Ikke den mest skinnende kulen på juletreet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 14. august 2011 #27 Del Skrevet 14. august 2011 Det er enda bedre når de selv innser det og sier: "Jeg er ikke akkurat den smarteste kniven i skuffen, men...". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. august 2011 #28 Del Skrevet 14. august 2011 Det er enda bedre når de selv innser det og sier: "Jeg er ikke akkurat den smarteste kniven i skuffen, men...". Liten spinoff: Her om dagen prøvde jeg meg (med vilje) med utsagnet: "Jeg er ikke akkurat den skarpeste skjeen i skuffen når det gjelder det temaet der". Omskrivningen var som sagt gjort med vilje for å understreke at akkurat der var jeg så dum som det gikk an å bli - og enda litt til, men fikk absolutt korreksjoner på uttrykket. "Det heter skarpeste kniven i skuffen." "Nettopp, my point exactly... " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissi Skrevet 21. august 2011 #29 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Bestevenninna mi sin "ikke den raskeste kjøpmannen i fyrstikkeska". Eller min egen "ikke den skarpeste kjøpmannen i skuffkaka". Edit: skrivefeil Endret 22. august 2011 av kissi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #30 Del Skrevet 22. august 2011 "Han fant ikke opp kruttet." "Hjerne som en gressklipper". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 8. september 2011 #31 Del Skrevet 8. september 2011 "Han fant ikke opp kruttet." ...men han sto ganske nære da det smalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 8. september 2011 #32 Del Skrevet 8. september 2011 En kamerat som ikke helt er det lengste håret i barten sa så fint om ei venninne: Hun er ikke den smarteste kvinnen i skuffen. Takes one to know one, sier nå jeg :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 12. september 2011 #33 Del Skrevet 12. september 2011 hahahahaha, jeg dør av latter Og jeg har ikke engang trukket på smilebåndet, gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå