Gjest KateW Skrevet 15. mars 2011 #21 Del Skrevet 15. mars 2011 Egentlig ikke, ettersom antal cm rundt når man velger bh ofte er relativt lite påvirket av kroppsfett med mindre man er veldig stor. Her er det benbyggningen som avgjør om man er en 70 eller 85. Man vil finne tynne jenter med lavt kroppsfett som bruker 85 og man vil kunne finne store jenter som er overvektig som brukker 70 (jeg har en bmi som er svært høy og bruker egentlig 70 i omkrets. Siden jeg har store bryster må jeg stort sett opp i 75 som er for stort bare for å få skåler som passer...) Det er først når man blir veldig stor at man må opp i cm i bhen, de første kg må man bare opp i skål Nja, mitt midjemål og mitt BH mål stemmer overens, fordi man skal trekke fra i BH størrelse for å få den stram nok under brystet. Men ja, jeg vet at vi er forskjellige, og det var litt av poenget med det jeg skrev. (men ironien var ikke så god og tydelig, merket jeg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest b Skrevet 15. mars 2011 #22 Del Skrevet 15. mars 2011 SÅ da liker du egentlig litt tykke kvinner med små bryster`? Tallene indikerer dog hvordan man ser ut rundt midjen... Hva har målet under brystene med midjen å gjøre? Jeg er 75 under brystene (litt bred rygg), men 61 rundt livet. vil ikke si jeg er tykk... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest b Skrevet 15. mars 2011 #23 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva har målet under brystene med midjen å gjøre? Jeg er 75 under brystene (litt bred rygg), men 61 rundt livet. vil ikke si jeg er tykk... Var visst svart på allerede:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. mars 2011 #24 Del Skrevet 15. mars 2011 Ja, B, det var ment litt ironisk og litt sånn vi er forskjellige, men jeg fikk det altså ikke helt til. Og man kan ikke skjære alle over en kam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. mars 2011 #25 Del Skrevet 15. mars 2011 Gutta på A-laget vil B om å få C på D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. mars 2011 #26 Del Skrevet 15. mars 2011 Gutta på A-laget vil B om å få C på D Og hva da med J? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 15. mars 2011 #27 Del Skrevet 15. mars 2011 Å svare her er kanskje ikke det smarteste, for noen kan jo oppleve å like mitt syn i sakens anledning, mens andre kan bli skuffet. Alt etter hvilken kroppsfasong dem måtte ha. Og er jo følsomt tema dette, spesielt for dem som har komplekser. Men jeg får hoppe i det, og her er min tvers gjennom ærlige mening. Personlig synes jeg fokuset på bryster er betydelig overdrevet, i alle fall sett i lys av at det er størrelsen som skal telle. Vil heller si at fasongen har mer å si enn størrelsen, om dem blir for store så henger dem jo gjerne og bøyer en jente seg fremover uten BH så blir det raskt synlig. Således kan det være en fordel med en anelse mindre bryster heller enn for store, noe som man opplever (i alle fall jeg) som mer praktisk i fysiske situasjoner, og da tenker jeg ikke bare på seksuelle situasjoner selv om brystene kan føles til bry også der om dem blir for store og dissende. C-cup synes jeg ikke er så ille. Ikke akkurat uattraktivt det, og det fanger min oppmerksomhet. Dog kan jeg leve med B- og D-cup også, samt større eller mindre enn det også. F.eks. Hadde hun med D-cup i eksempelbildet veldig ok bryster, litt store var dem men jeg ville aldri ha klaget, snarere heller hadde hun maktet å fått meg med så jeg ville blitt rimelig revet med om hun ønsket det. Dog er ikke bryststørrelsen det viktigste, jeg tenner vesentlig mer på rumpen samt hoftene og proposjonene av helheten om jeg skal se kroppslig på det. Jeg har alltid vært mest svak for rumpe og hoftepartiet... --- Dog er ikke dette det jeg mest av alt tiltrekkes av, da øynene og smilet er det som virkelig fanger meg. Den sterkeste og mest intense forelskelse jeg noen gang har opplevd, opplevde jeg for ei med utrolig vakre øyne og et vakkert og varmt smil - jeg var sjanseløs stilt overfor henne. Kroppslig sett var hun ikke den mest attraktive, med noen kilo for mye og kjærlighetshåndtak, for ikke å snakke om at hun ikke hadde de vakreste bryst eller den riktige rumpen for den saks skyld. Men jeg minnes jo hvor betatt jeg var, aldri om jeg den gang ville hatt noen andre, pr. dags dato er hun fortsatt den vakreste jenta jeg noensinne har sett, helt uimotståelig utseendemessig... Så ikke tenk all verden på brystene, det er slettes ikke det vi hannkjønn legger mest merke til. Men skal jo innrømme at det riktige frontparti lett kan bli et blikkfang og får hormonene til å hoppe og sprette litt i ellevill begeistring - å ta tenning kan man jo ved å se den rette fasong. Dog, sett fra min side, burde dem med større bryster bekymre seg mer enn dem med små - for min del er små bryster langt å foretrekke enn at noen skal ha for store. Mange med alt for store bryster, i den grad at brystenes størrelse for min del blir en negativ bemerkning, tror missoppfattet at de store brystene dem har tenner gutta mer enn det gjør (for mange kan det heller helle mot en turnoff at dem er så store). Har jo sett det noen ganger, at jenter med stor selvtillit for deres frontparti nær løfter dem frem så man skal kunne beskue dem, og føler seg overlegne sine mindre utrustede medsøstre. Da sitter jeg ofte igjen med tanken, om hvorfor dem tar grep under dem og virkelig viser dem frem, når det er slik at jenta med vesentlig mindre bryster som kanskje ikke sier så mye og føler at hennes blir for små, er henne som virkelig har de mest attraktive brystene man har merket seg og sitter og fantaserer litt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hankjønn Skrevet 15. mars 2011 #28 Del Skrevet 15. mars 2011 SÅ da liker du egentlig litt tykke kvinner med små bryster`? BH-størrelser er bare tall, og hvordan brystene ser ut har veldig lite med disse tallene å gjøre, da kvinner ofte bruker feil BH også. Tallene indikerer dog hvordan man ser ut rundt midjen... Hehe, nei, tallbruken var litt random to be honest. Det viktigste er vel for meg at brystene sin størrelse passer til resten av kroppen. Så lenge det er godt å ta i, litt å ta i og ikke for mye å ta i blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. mars 2011 #29 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) J liker hele alfabetet Endret 15. mars 2011 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. mars 2011 #30 Del Skrevet 15. mars 2011 Hehe, nei, tallbruken var litt random to be honest. Det viktigste er vel for meg at brystene sin størrelse passer til resten av kroppen. Så lenge det er godt å ta i, litt å ta i og ikke for mye å ta i blir det bra! Ja, og jeg bare egler og er teit. Jeg mener bestemt å ha oppfattet noen ting når det gjelder menn og pupper, menn liker pupper og menn liker å ha tilgang til pupper. De puppene som sitter på dama de er glad i pleier som regel å gjøre dem særs fornøyd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnakeOil Skrevet 15. mars 2011 #31 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Om de er større en min hånd(full), er de store, dette er ISO standarden for puppestørrelser. Bare å svinge innom, så kan jeg avklare dette for både deg og venninnegjengen deres for en slikk (og ingenting?) Endret 15. mars 2011 av SnakeOil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellina Skrevet 15. mars 2011 #32 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg begynte i ny jobb for et par år siden. Der var det en meget kjekke mann som jeg var svak for fra første stund. Men han rakket høylytt ned på tynne damer fordi de ikke har puppeutstyr. Selv er jeg tynn og var enda tynnere den gang. Men det forhindret ham ikke å flørte og be om klemmer etc. når andre ikke var tilstede? Poenget er at da jeg er tynn så har jeg også forholdmessig små bryster. de er A - cup (godt fylt) men de ser ikke så små ut i forhold til kroppen generelt. Med push up ser de sågar ganske så fremragende ut. Men jeg har omkrets 80 så da er cupene større enn på de med mindre omkrets. Men min erfaring er at den mannen jeg nevnte ikke levde som han lærte. Selv om han digget store pupper. Jeg tror han ble meget interessert i kroppen min etter hvert uten at vi gikk lengermed det av sosiale grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnakeOil Skrevet 15. mars 2011 #33 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Bellina: Kanskje han "neg'et" deg...? Er jo en playerteknikk det, kan hende han ville ha deg hele tida Endret 15. mars 2011 av SnakeOil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellina Skrevet 15. mars 2011 #34 Del Skrevet 15. mars 2011 Bellina: Kanskje han "neg'et" deg...? Er jo en playerteknikk det, kan hende han ville ha deg hele tida My boobs are OK Ha - ha! Er usikker på hva en player er. Var definisjonen at det er en som er ute etter uforpliktende sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnakeOil Skrevet 15. mars 2011 #35 Del Skrevet 15. mars 2011 Ja tror det. Playere kan ofte bruke sånne "negative" kompliment teknikker osv. Sier ikke at han er/var player altså, men kan jo hende han brukte noen sånne triks for å "hooke" deg eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. mars 2011 #36 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg mener bestemt å ha oppfattet noen ting når det gjelder menn og pupper, menn liker pupper og menn liker å ha tilgang til pupper. De puppene som sitter på dama de er glad i pleier som regel å gjøre dem særs fornøyd! Halleluja - og som Ola Lunde i NRK sier: "midt i" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #37 Del Skrevet 15. mars 2011 Om de er større en min hånd(full), er de store, dette er ISO standarden for puppestørrelser. Bare å svinge innom, så kan jeg avklare dette for både deg og venninnegjengen deres for en slikk (og ingenting?) Hahahaha tenker jeg nok TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. mars 2011 #38 Del Skrevet 15. mars 2011 Halleluja - og som Ola Lunde i NRK sier: "midt i" Midt i Puppen? *pip* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 15. mars 2011 #39 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pouteille Skrevet 15. mars 2011 #40 Del Skrevet 15. mars 2011 70 DD * betyr at du er 70 cm under brystene og bruker dobbel D cup. Bilde: http://media.photobucket.com/image/breast%2032DD/Lesacwh/sun3.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå