Gå til innhold

Til alle menn der ute; Hva er store pupper?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 21 år. Er 160 cm høy, er ganske tynn og bruker 70 dd i bh' størrelse. Ikke at dette er noe jeg henger meg så veldig opp, men vi har hatt en liten diskusjon i venninnegjengen om nettopp dette. :fnise:

Er dette stort, normal eller lite?

Hva er for lite, og hva er for stort?

Takk for alle svar! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at menn aner størrelsen på 70 cc.

Jeg er kvinne med 75 b, og 70 cc sier ikke meg noe.

Bilder takk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse og fasong har ikke noe å si, det viktigste er personen de er på. Akkurat sånn som de fleste damer tenker angående penisstørrelse/fasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg har aldri lagt skjul på at jeg liker jenter med store fordeler men det er som nevnt over personligheten som er viktigst i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid: Dette er en smaksak så det varierer svært fra person til person hva en liker.

Min favoritt er mellom 75 b og 80 d, men så lenge brystene er runde og symetriske i formen og har jevn hud (ikke arr, akne-angrep eller lignende) så gjør det ikke spesielt mye om de er a-cup eller e-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pupper kommer i alle størrelser og fasonger, og det meste er innenfor normalen. Men hvis du har d-cup, så er da ikke det lite. Siden det er det du spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er nesten for stort dersom du er tynn. er langt i fra sexy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

hva som er sexy på en kvinnekropp (og en mannskropp for den saks skyld) er vel veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Jeg synes DD-bildet så bra ut.

Men mindre er jo også sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Som alltid: Dette er en smaksak så det varierer svært fra person til person hva en liker.

Min favoritt er mellom 75 b og 80 d, men så lenge brystene er runde og symetriske i formen og har jevn hud (ikke arr, akne-angrep eller lignende) så gjør det ikke spesielt mye om de er a-cup eller e-cup.

SÅ da liker du egentlig litt tykke kvinner med små bryster`? :nigo:

BH-størrelser er bare tall, og hvordan brystene ser ut har veldig lite med disse tallene å gjøre, da kvinner ofte bruker feil BH også.

Tallene indikerer dog hvordan man ser ut rundt midjen...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bildet var av TS, så lurer jeg på om du har fått målt deg skikkelig på en undertøysbutikk...

Jeg synes den bhen så alt for liten ut. Og puppene så mye større ut en en DD.

Selv bruker jeg for det meste 70 E, kommer helt an på merket, i noen merker må jeg ha 65H. Puppene på bildet så en god del større ut enn mine, så anbefaler en mye større cup enn DD.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applestore

Hvis det bildet var av TS, så lurer jeg på om du har fått målt deg skikkelig på en undertøysbutikk...

Selv bruker jeg for det meste 70 E, kommer helt an på merket, i noen merker må jeg ha 65H. Puppene på bildet så en god del større ut enn mine, så anbefaler en mye større cup enn DD.

Haha! Det er akkurat det samme som slo meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gutt22

Jeg tenner på store pupper, bare de ikke er fake. Liker ikke pupper med unaturlig form og som er fylt med silikon. Ingenting kan bli for stort så lenge det ikke er for mye fett på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg har selv vært å målt meg i en undertøysbutikk og hun som jobbet der kom frem til at jeg må ha en 75dd. Å puppene mine er mye mindre enn puppene til hun på bilde og bhn så alt for liten ut. Jeg nekter å tro hun bruker dd i bh str.

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Her signerer jeg Avalon. Jeg bruker 60 til 65, og J eller JJ, og mine er ikke så veldig store. Så TS få målt deg skikkelig!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her signerer jeg Avalon. Jeg bruker 60 til 65, og J eller JJ, og mine er ikke så veldig store. Så TS få målt deg skikkelig!

Takk for svar alle sammen! Bildet er ikke meg, det var kun et bilde jeg fant der størrelsen skulle være 70DD (32DD US) Tydelig at jeg tok kraftig feil der. Men det er omtrent samme størrelse (som hun på bildet) jeg bruker. Har vært i undertøysbutikk og fått målt, og de kom frem til at 70DD var min størrelse. Er litt usikker selv da.. men men :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallene indikerer dog hvordan man ser ut rundt midjen...

Egentlig ikke, ettersom antal cm rundt når man velger bh ofte er relativt lite påvirket av kroppsfett med mindre man er veldig stor. Her er det benbyggningen som avgjør om man er en 70 eller 85. Man vil finne tynne jenter med lavt kroppsfett som bruker 85 og man vil kunne finne store jenter som er overvektig som brukker 70 (jeg har en bmi som er svært høy og bruker egentlig 70 i omkrets. Siden jeg har store bryster må jeg stort sett opp i 75 som er for stort bare for å få skåler som passer...)

Det er først når man blir veldig stor at man må opp i cm i bhen, de første kg må man bare opp i skål ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Aldri om dette er dd-pupper! Og den bhen ser jo aaaaalt for liten ut!

Hvis du,TS, mener at du har slike pupper og at de hr blitt målt til dd ville jeg helt klart gått et annet sted å få målt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...