Gjest oppgitt Skrevet 15. mars 2011 #1 Del Skrevet 15. mars 2011 Hei. Kort fortalt bor jeg og venninnen min i studentbolig og er naboer. Her bor også en annen fyr vi har blitt kjent med. For noen få helger siden festet vi sammen og jeg havet til sengs med han. Han har dame og begge visste det bare var sex! Jeg hører ikke et knyst fra han i ettertid, men venninnen min derimot bli bombandert med meldinger fra han hvor han vil møte henne! Hvorfor kontakter han ikke meg? Var jeg ikke "god" nok? Syns det var skittent av han å gire på bestevenninnen min etterpå. (ikke at jeg er interessert, men syntes det var rart). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 15. mars 2011 #2 Del Skrevet 15. mars 2011 Synd å si det slik, men det er nok så enkelt at han syntes hun så bedre ut. Det er gjerne ikke personlig på et så tidlig stadie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. mars 2011 #3 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva forventer du egentlig når du går etter en fyr som har dame? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hankjønn Skrevet 15. mars 2011 #4 Del Skrevet 15. mars 2011 Skaff dere en venninne til, så kan han kjøre hat-trick! Som han over sa, hva forventer du? Noen er keen på å skjære hakk i beltespennen, han er tyeligvis en av dem. Du hadde deg med en fyr som har dame (du bidro til utroskapet), du har ikke så mye klagerett er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2011 #5 Del Skrevet 15. mars 2011 Stakkars dama hans.... Du derimot, hva annet kunne du forvente??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2011 #6 Del Skrevet 15. mars 2011 Fordi han allerede har hat sex med deg, men ikke henne. THe thrill of the chase vet du. Så du trenger ikke ta det personlig. Forøvrig burde du slutte å ligge med andre damers menn. Om du tror på karma vil det du gjorde gi deg en kjæreste som er utro en gang i fremtiden. Om ikke i dette livet så i neste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 15. mars 2011 #7 Del Skrevet 15. mars 2011 Hei. Kort fortalt bor jeg og venninnen min i studentbolig og er naboer. Her bor også en annen fyr vi har blitt kjent med. For noen få helger siden festet vi sammen og jeg havet til sengs med han. Han har dame og begge visste det bare var sex! Jeg hører ikke et knyst fra han i ettertid, men venninnen min derimot bli bombandert med meldinger fra han hvor han vil møte henne! Hvorfor kontakter han ikke meg? Var jeg ikke "god" nok? Syns det var skittent av han å gire på bestevenninnen min etterpå. (ikke at jeg er interessert, men syntes det var rart). Hva hadde du forventet deg av en som er utro? What goes around comes around... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå