Gå til innhold

Skrike og hyle

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg spurte om ei anna dame var hetere enn meg og han begynte å hyle og skrike og kjefte meg huden full. Var dette tegn på dårlig samvittighet mon tro?

Jeg sa han kunne flytte da jeg ikke er interessert i å fø på en mann som synes andre er mere attraktive og kanskje til og med har de på si. Og det gjorde han. Sånn helt uten videre, og uten ett ord til meg på forhånd. Trodde vi hadde skværet opp, og han løy meg rett opp i ansiktet og sa at han ikke var sur pga dette. Men så plutselig hadde han flyttet ut gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær glad for at du ble kvitt mannen. Eller guttungen er vel mer korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Jeg spurte om ei anna dame var hetere enn meg og han begynte å hyle og skrike og kjefte meg huden full. Var dette tegn på dårlig samvittighet mon tro?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som klipp og lim fra en mye lenger historie. Å anklage en mann for å være utro bare fordi han kanskje (du sa ikke om du fikk svar på dette) syntes en annen jente var penere enn deg, er utrolig frekt. Jeg skjønner godt at han ble sint uansett hvordan situasjonen så ut, for det du gjorde var et typisk jentetrekk: Du stilte ham et spørsmål hvor du stilte ham i en ufattelig kjedelig situasjon for en samvittighetsfull mann: Hvis han faktisk syntes hun var penere, måtte han ente lyve for deg eller såre deg. Det er ikke gøy. Jenter bør ikke stille slike spørsmål hvis de ikke er klare til å takle et eventuelt uheldig svar. Man blir ikke blind bare fordi man er i et forhold, og jeg kan ikke forstå meg på disse jentene som krever at kjæresten deres aldri skal synes en annen jente er vakker. Det kan han da vitterlig ikke styre selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Ikke bare det. Vi snakker utroskap her.

For en drittsekk - godt du ble kvitt ham, han fortjener tross alt noen bedre enn deg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette høres ut som klipp og lim fra en mye lenger historie. Å anklage en mann for å være utro bare fordi han kanskje (du sa ikke om du fikk svar på dette) syntes en annen jente var penere enn deg, er utrolig frekt. Jeg skjønner godt at han ble sint uansett hvordan situasjonen så ut, for det du gjorde var et typisk jentetrekk: Du stilte ham et spørsmål hvor du stilte ham i en ufattelig kjedelig situasjon for en samvittighetsfull mann: Hvis han faktisk syntes hun var penere, måtte han ente lyve for deg eller såre deg. Det er ikke gøy. Jenter bør ikke stille slike spørsmål hvis de ikke er klare til å takle et eventuelt uheldig svar. Man blir ikke blind bare fordi man er i et forhold, og jeg kan ikke forstå meg på disse jentene som krever at kjæresten deres aldri skal synes en annen jente er vakker. Det kan han da vitterlig ikke styre selv.

TS: og da er løsningen å flytte uten å si ett ord om det på forhånd?

Helt ok, å få et ærlig svar, men han klarte ikke engang å ha sex med meg og anklagde meg for å ikke stå på nok i senga. Så spurte jeg om hun var hetere, og han sa ja. DA først ble jeg forbanna. Senere benektet han å ha sagt det, og han sa at alt var ok mellom oss. Så plutselig er alle hans ting fjernet og han har flyttet uten ett ord om det til meg på forhånd. Ett par dager etterpå. Riktignok hadde jeg bedt han flytte, men jeg trodde som sagt alt var ok da han sa det.

Sannheten er også at jeg faktisk gjorde ALT for at han skulle trives i min leilighet (vi var nettopp blitt samboere), og han sa ofte han elsket meg. Jeg hadde ingen grunn til å tvile på det. Men å bare flytte ut, uten ett ord om det, etter vår første krangel...er jo helt hinsides. Selv tålte han ikke engang at jeg trente med andre menn, og skrev jeg noe på netter eller leste noe som jeg fjernet før han fikk sett/lest så ble han mistenksom med en gang, og da begynte han også å skrike og hyle med sin sykelige sjalusi.

Men med en gang jeg sier noe er så er det bare bye-bye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa han kunne flytte da jeg ikke er interessert i å fø på en mann som synes andre er mere attraktive og kanskje til og med har de på si.

Hæ?

Krever du at han skal se på deg som verdens mest attraktive kvinne? En kan jo ikke kontrollere sin egen definisjon av skjønnhet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS: og da er løsningen å flytte uten å si ett ord om det på forhånd?

Helt ok, å få et ærlig svar, men han klarte ikke engang å ha sex med meg og anklagde meg for å ikke stå på nok i senga. Så spurte jeg om hun var hetere, og han sa ja. DA først ble jeg forbanna. Senere benektet han å ha sagt det, og han sa at alt var ok mellom oss. Så plutselig er alle hans ting fjernet og han har flyttet uten ett ord om det til meg på forhånd. Ett par dager etterpå. Riktignok hadde jeg bedt han flytte, men jeg trodde som sagt alt var ok da han sa det.

Sannheten er også at jeg faktisk gjorde ALT for at han skulle trives i min leilighet (vi var nettopp blitt samboere), og han sa ofte han elsket meg. Jeg hadde ingen grunn til å tvile på det. Men å bare flytte ut, uten ett ord om det, etter vår første krangel...er jo helt hinsides. Selv tålte han ikke engang at jeg trente med andre menn, og skrev jeg noe på netter eller leste noe som jeg fjernet før han fikk sett/lest så ble han mistenksom med en gang, og da begynte han også å skrike og hyle med sin sykelige sjalusi.

Men med en gang jeg sier noe er så er det bare bye-bye....

TS: må nevne at jeg spurte han igjen på morgenen etter, og det var da han begynte å skrike og hyle og kjefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Krever du at han skal se på deg som verdens mest attraktive kvinne? En kan jo ikke kontrollere sin egen definisjon av skjønnhet..

Jeg krever ikke, men forventer at samboeren min syns jeg er verdens mest attraktive. Kanskje ikke utseendemessig, men det vi har sammen bør da absolutt være mye mer attraktivt enn noe annet?

Hadde jeg vært TS ville jeg følt meg veldig dårlig om samboeren min syns andre var mer attraktive enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: må nevne at jeg spurte han igjen på morgenen etter, og det var da han begynte å skrike og hyle og kjefte.

Jeg tror du utelater veldig mye her for at du selv skal framstå som en god kjæreste, men fra det lille jeg kan lese så kan jeg nesten skjønne at han stakk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde åpenbart vært på vei ut av forholdet en stund allerede.

Forøvrig har Gjesten helt rett. Å spørre sånn er å drite på draget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krever ikke, men forventer at samboeren min syns jeg er verdens mest attraktive. Kanskje ikke utseendemessig, men det vi har sammen bør da absolutt være mye mer attraktivt enn noe annet?

Hadde jeg vært TS ville jeg følt meg veldig dårlig om samboeren min syns andre var mer attraktive enn meg.

Dette er for meg helt urealistisk. Han kan jo synes en annen kvinne er mer attraktiv uten å ville bytte deg ut. Han kan elske deg over alt i verden, men det betyr ikke at du automatisk også blir verdens peneste kvinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare det. Vi snakker utroskap her.

For en drittsekk - godt du ble kvitt ham, han fortjener tross alt noen bedre enn deg. :gjeiper:

Nei . Det er nok ikke utroskap ,forde han har styrke til å bare flytte ut brådt . Men det er nok en annen kvinne han ikke klarer å glemme og har dårlig samvittighet for . Derfor flytter han ut så raskt og klarte ikke å ligge med deg den kvelden ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror du utelater veldig mye her for at du selv skal framstå som en god kjæreste, men fra det lille jeg kan lese så kan jeg nesten skjønne at han stakk.

TS: å ja? Det sier du vel bare fordi det virker like ubegripelig på deg.

Jeg begriper ikke hva jeg gjorde galt. Selv ble han da fly forbanna og kjeftet meg huden full om jeg f.eks leste noe her på KG og fjernet det før han fikk lest. Da trodde han at jeg tydeligvis hadde noe så skjule..Jeg lot han leve livet sitt akkurat som før, lot han bestemme møbler (mine ble fjernet), mat...spurte han meg om noe stilte jeg alltid opp! Han gjorde da heller aldri noe husarbeid, bortsett fra å vaske opp.

Jeg hadde skjønt det om jeg hadde værrt vrang og vanskelig og nektet han å gjøre ting her, nektet han å velge møbler, om bare jeg skulle velge mat etc..

Han ville også bestemme hvordan jeg skulle se ut! Jeg bestemte da aldri hvordan han skulle se ut.

Vel. Jeg er kanskje ikke attraktiv nok da. Når det er så lett å bare gå...Får teste det ut på byen en kveld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Han hadde åpenbart vært på vei ut av forholdet en stund allerede.

Forøvrig har Gjesten helt rett. Å spørre sånn er å drite på draget.

Han spurte da ofte meg om det. Fikk jo nesten ikke lov til å trene med menn, eller jobbe med de, eller i det hele tatt være der de var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han spurte da ofte meg om det. Fikk jo nesten ikke lov til å trene med menn, eller jobbe med de, eller i det hele tatt være der de var..

Og jeg sa aldri at andre var hetere, eller penene eller bedre enn han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei . Det er nok ikke utroskap ,forde han har styrke til å bare flytte ut brådt . Men det er nok en annen kvinne han ikke klarer å glemme og har dårlig samvittighet for . Derfor flytter han ut så raskt og klarte ikke å ligge med deg den kvelden ....

Ts: han sa da ofte at han elsket meg og han ville fortsette forholdet selv om vi ikke bodde sammen! Men kan jeg det når jeg aldri mere kan stole på han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha dårlig samvittighet er en kvinne greie. Man kan ikke tenke at andre skal tenke/reagere som seg selv.

Vil heller se på det slik: angrep er det beste forsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...