Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. mars 2011 #21 Skrevet 15. mars 2011 Jeg pleier å tømme f.eks. supperester i en liten pose jeg, og så legge den i søpla. Har aldri lekket ut noe hos meg, men ser risikoen for væskeoversvømmelse i søppelskapet, ja 1
Gjesten Skrevet 15. mars 2011 #22 Skrevet 15. mars 2011 Det kommer an på matrestene. Jeg heller ikke ut gammel pannekakerøre i søpla. Men koteletter går selvfølgelig i søppelspannet. Potetmos også faktisk. Er konsistensen slik at det vil renne ut store mengder gjennom et millimetershull i en pose, da går det i do. Hvis det er så flytende, heller jeg det i vasken, jeg 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. mars 2011 #23 Skrevet 15. mars 2011 Haha, nå snakker de om rare ting folk kaster i do på p5 Bergen
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #24 Skrevet 15. mars 2011 Nei, jeg kaster ikke matrester i do, ettersom jeg ikke har lyst på kloakkrotter i doskåla.
Wonders Skrevet 15. mars 2011 #25 Skrevet 15. mars 2011 sambo kaster q-tips og tanntrå, så står søppelbøtta rett ved siden av 1
Humleblomst Skrevet 15. mars 2011 #26 Skrevet 15. mars 2011 Haha, nå snakker de om rare ting folk kaster i do på p5 Bergen Fortell, fortell! Hadde de noen interessante innspill om temaet på radioen?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #27 Skrevet 15. mars 2011 Jeg pleier å tømme f.eks. supperester i en liten pose jeg, og så legge den i søpla. Har aldri lekket ut noe hos meg, men ser risikoen for væskeoversvømmelse i søppelskapet, ja Dette er det merkeligste jeg har hørt på lenge. Suppe kan en da helle i vasken, og eventuelle biter som blir liggende igjen, plukker man opp og kaster i søplebøtta. 1
Zzyzx Skrevet 15. mars 2011 #28 Skrevet 15. mars 2011 Jeg skjønner ikke hvordan q-tips i det hele tatt blir skylt ned, de flyter jo. På jobb finner jeg ofte plastinnpakningen til tamponger flytende i skåla, så det er ikke vanskelig å tenke seg hva annet som havner den veien.
Humleblomst Skrevet 15. mars 2011 #29 Skrevet 15. mars 2011 Jeg pleier å tømme f.eks. supperester i en liten pose jeg, og så legge den i søpla. Har aldri lekket ut noe hos meg, men ser risikoen for væskeoversvømmelse i søppelskapet, ja Jeg bøyer meg i støvet! Jeg fikk ikke til å kopiere teksten, men les på side 7 her, evt resten også. Jeg har virkelig aldri tenkt over konsekvensene av mat i avløpet. Fett har jeg fått med meg er fyfy, men annen mat har gått meg hus forbi. Ms. Ragsokks metode skal herved taes i bruk.
antibac Skrevet 15. mars 2011 #30 Skrevet 15. mars 2011 Jeg kaster kun papir i do. Har hendt at jeg har kastet tamponger i do, men det er kun hvis søppelbøtte ikke er tilgjengelig.
Kosemose Skrevet 15. mars 2011 #31 Skrevet 15. mars 2011 http://www.kk.no/864924/disse-tingene-tetter-doen-din Strømpebukser og truser?? Hvorfor gjør folk det? Er det vanlig å kaste slikt i do? Hva kaster du i do som egentlig ikke skal oppi der? Jeg kaster aldri noe i do! Eneste unntak er at jeg tømmer vaskebøtta i do, men det tenker jeg går greit. Skjønner ikke at folk tør kaste så mye rart i do?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #32 Skrevet 15. mars 2011 Jeg kaster aldri noe i do! Æsj, hva tørker du deg med da?
Gjest Adera Skrevet 15. mars 2011 #33 Skrevet 15. mars 2011 Eineste eg kaster i do som ikkje skal der er hundehår og egne hår fra klesplagg, noen ganger utvanna suppe/saus rester. Gubben kaster sneiper i do.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå