AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 http://www.kk.no/864924/disse-tingene-tetter-doen-din Strømpebukser og truser?? Hvorfor gjør folk det? Er det vanlig å kaste slikt i do? Hva kaster du i do som egentlig ikke skal oppi der?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Ingenting! Tørkepapir må vel være det eneste. Men det skjer veldig sjeldent. Det er passe dumt å kaste alt mulig rart i do.
Gjest Footloose Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 jeg har ikke råd til å kaste alt mulig i do. Folk er dumme ass!
Gjest strykebrett Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Tørkepapir eller servietter dersom jeg har vært distre nok til å glemme å kjøpe inn dopapir. Ellers hendte det før at jeg putta bomullspads oppi, men har slutta med det nå etter jeg fant ut at det var skadelig for systemet.
Gjest Lacus Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Enda en toalett tråd? Det hender at jeg slår ut sauser som ikke er spist opp i do, men uten om det så går det bare dopapir i do.
Humleblomst Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Enda en toalett tråd? Det hender at jeg slår ut sauser som ikke er spist opp i do, men uten om det så går det bare dopapir i do. Hva folk hiver i doene sine er spennende det. :gjeiper: Det har vel hendt at det har gått litt tørkepapir i doen, og jeg heller av og til gamle matrester i doen. Men bare det som er flytende. Jeg er snill med doen min, jeg.
Gjest Iah Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Det eneste jeg kaster i do er ting toalettet er ment for.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 http://www.kk.no/864924/disse-tingene-tetter-doen-din Strømpebukser og truser?? Hvorfor gjør folk det? Er det vanlig å kaste slikt i do? Hva kaster du i do som egentlig ikke skal oppi der? Nei, ingenting annet enn dopapir. Eier huset selv, og er redd for dyre rørleggerregninger
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #10 Skrevet 14. mars 2011 gamle matrester, hvis det er større enn en med. size bæsj deler jeg det opp i flere nedtrekk. i tilleg kaster jeg to spiseskjeer med fyringspellets med hamstertiss i do daglig. har èn gang kastet et lite torkystykke med spy på, men jeg blei så nervøs når jeg gjorde det, så det gjør jeg ikke igjenn, sjøl om det gikk fint. nå har jeg litt angst for at doen skal tette seg, så hvis jeg tørker meg flere ganger, drar jeg ned en tørk om ganga å bruker max 7 tørk.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. mars 2011 #11 Skrevet 14. mars 2011 Har strukket meg til servietter. Utenom det ingenting "annet".
Gjest Lacus Skrevet 14. mars 2011 #12 Skrevet 14. mars 2011 Hva folk hiver i doene sine er spennende det. :gjeiper: Det har vel hendt at det har gått litt tørkepapir i doen, og jeg heller av og til gamle matrester i doen. Men bare det som er flytende. Jeg er snill med doen min, jeg. Klart det er spennende! Disse trådene bruker jo alltid å bli lange
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #13 Skrevet 14. mars 2011 Matrester og av og til noe tørkepapir. Ellers ikke annet en hva den er beregnet for. Resten går i søpla.
Gjesten Skrevet 14. mars 2011 #14 Skrevet 14. mars 2011 Hvorfor kaster folk matrester i do? Matrester går da i søpla
Piggsvin Skrevet 14. mars 2011 #16 Skrevet 14. mars 2011 Ser det ut som bæsj kan det gå i do er mitt motto. Hender derfor at jeg kaster supperester og lignende i do. Har jo samme konsistensen som diaré så det kan vel ikke være så ille Det blir så grisete og vått med det i søpla.
Humleblomst Skrevet 15. mars 2011 #20 Skrevet 15. mars 2011 Hvorfor kaster folk matrester i do? Matrester går da i søpla Det kommer an på matrestene. Jeg heller ikke ut gammel pannekakerøre i søpla. Men koteletter går selvfølgelig i søppelspannet. Potetmos også faktisk. Er konsistensen slik at det vil renne ut store mengder gjennom et millimetershull i en pose, da går det i do.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå