Gå til innhold

Kaster du mye rart i do?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sneiper.

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting! Tørkepapir må vel være det eneste. Men det skjer veldig sjeldent. Det er passe dumt å kaste alt mulig rart i do.

Gjest Footloose
Skrevet

jeg har ikke råd til å kaste alt mulig i do. Folk er dumme ass!

Gjest strykebrett
Skrevet

Tørkepapir eller servietter dersom jeg har vært distre nok til å glemme å kjøpe inn dopapir. Ellers hendte det før at jeg putta bomullspads oppi, men har slutta med det nå etter jeg fant ut at det var skadelig for systemet.

Gjest Lacus
Skrevet

Enda en toalett tråd? :fnise::popcorn:

Det hender at jeg slår ut sauser som ikke er spist opp i do, men uten om det så går det bare dopapir i do.

Skrevet

Enda en toalett tråd? :fnise::popcorn:

Det hender at jeg slår ut sauser som ikke er spist opp i do, men uten om det så går det bare dopapir i do.

Hva folk hiver i doene sine er spennende det. :gjeiper: :fnise:

Det har vel hendt at det har gått litt tørkepapir i doen, og jeg heller av og til gamle matrester i doen. Men bare det som er flytende. Jeg er snill med doen min, jeg. :sjenert:

Skrevet

Det eneste jeg kaster i do er ting toalettet er ment for.

AnonymBruker
Skrevet

http://www.kk.no/864924/disse-tingene-tetter-doen-din

Strømpebukser og truser?? Hvorfor gjør folk det? Er det vanlig å kaste slikt i do? Hva kaster du i do som egentlig ikke skal oppi der?

Nei, ingenting annet enn dopapir. Eier huset selv, og er redd for dyre rørleggerregninger

AnonymBruker
Skrevet

gamle matrester, hvis det er større enn en med. size bæsj deler jeg det opp i flere nedtrekk. i tilleg kaster jeg to spiseskjeer med fyringspellets med hamstertiss i do daglig. har èn gang kastet et lite torkystykke med spy på, men jeg blei så nervøs når jeg gjorde det, så det gjør jeg ikke igjenn, sjøl om det gikk fint.

nå har jeg litt angst for at doen skal tette seg, så hvis jeg tørker meg flere ganger, drar jeg ned en tørk om ganga å bruker max 7 tørk.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Har strukket meg til servietter. Utenom det ingenting "annet".

Gjest Lacus
Skrevet

Hva folk hiver i doene sine er spennende det. :gjeiper: :fnise:

Det har vel hendt at det har gått litt tørkepapir i doen, og jeg heller av og til gamle matrester i doen. Men bare det som er flytende. Jeg er snill med doen min, jeg. :sjenert:

Klart det er spennende! Disse trådene bruker jo alltid å bli lange :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Matrester og av og til noe tørkepapir. Ellers ikke annet en hva den er beregnet for.

Resten går i søpla.

Skrevet

Hvorfor kaster folk matrester i do? Matrester går da i søpla :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen kaster kurver i do ? :plystre:

  • Liker 2
Skrevet

Ser det ut som bæsj kan det gå i do er mitt motto. Hender derfor at jeg kaster supperester og lignende i do. Har jo samme konsistensen som diaré så det kan vel ikke være så ille :sjenert: Det blir så grisete og vått med det i søpla.

AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen kaster kurver i do ? :plystre:

:fnise:

Skrevet

Hvorfor kaster folk matrester i do? Matrester går da i søpla :klo:

Det kommer an på matrestene. Jeg heller ikke ut gammel pannekakerøre i søpla. Men koteletter går selvfølgelig i søppelspannet. Potetmos også faktisk. Er konsistensen slik at det vil renne ut store mengder gjennom et millimetershull i en pose, da går det i do. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...