Gå til innhold

Slik KG antyder er det ca 90 % av alle forhold som skrangler.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fikira

Neh, tviler. Er nok bare det at de som er fornøyde, ikke har noe spesifikt å skrive om. De trenger ikke råd eller å få blåse ut.

Endret av Fikira
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltausa

Du burde kanskje underbygge påstanden med litt "kjøtt på beinet" for å danne et diskusjonsgrunnlag...?

Hvor antydes det at 90% av alle forhold skrangler?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at det stemmer. INGEN har det så perfekt som fasaden sier, og mange sliter i forholdene sine. Men så er jo jeg over gjennomsnittet kynisk og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kanskje underbygge påstanden med litt "kjøtt på beinet" for å danne et diskusjonsgrunnlag...?

Hvor antydes det at 90% av alle forhold skrangler?

De fleste trådene antyder jo dette. Jeg savner en tråd der man faktisk skryter av forholdet sitt og er takknemlig for samlivet man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hææ?

dette er et forum og folk er her for å blåse ut og få svar på et problem.

jeg har ikke postet noen temaer her nettopp fordi jeg ikke har problemer i forholdet.

det er jo helst de med problemer og konflikter som starter en debatt så ganske naturlig at det er flest negative tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler jeg sterkt på, men de som skriver inn er gjerne de som kanskje sliter i sitt forhold. Å skrive om hvor fantastisk forholdet sitt er blir for mange antagelig sett på som skryt, og de som sliter trenger gjerne den støtten/svarene de kan få.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tviler jeg sterkt på.

For jeg vil tro det er de som er i skranglende forhold som skriver mest om forhold på KG. De som er i strålende stabilt forhold har liten grunn til å skrive.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Det finnes ikke de som aldri har enkelte småkonflikter eller uenigheter fra tid til annen - er jo helt uvesentlig om man skriver om det på KG eller ikke.

Blir det samme som å si at alle på Facebook har perfekte liv. Noe vi vet ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke SÅ ille - og takk og lov for det! Grovt sett er det tre perioder i livet mitt hvor jeg har vært mer aktiv på KG enn ellers:

1. da jeg skulle gifte meg

2. da jeg gikk gravid med det første barnet

3. da mannen min ønsket skilsmisse

Man søker råd og hjelp når en føler seg alene og trenger input fra andre som er i samme situasjon. Så enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

De fleste trådene antyder jo dette. Jeg savner en tråd der man faktisk skryter av forholdet sitt og er takknemlig for samlivet man har.

Sånne skrytetråder får ca 7 svar, hvor av 3 av dem kommer med oppgulp av typen: bare vent, dere får nok snart problemer. Eller, er du sikker på det er så rosenrødt som du vil ha det til. Eller, du er naiv og godtroende.

De som skriver her, er de som sliter, trenger råd, støtte eller bare vil lufte tankene sine. Derfor virker problemforholdene å være i så stort overtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...