Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt meg på tidlig ultralyd å har lest om flere som bare betalte 500kr!

Er det noen i bergen som tilbyr tidlig ultralyd så billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betalte ca 500 kr for ul i uke 12 på Alfahelse på bryggen. Var på Aleris i Marken da jeg var 8 uker på vei, og der betalte vi 900 kr.

Gjest Emo Fisk
Skrevet

Var på sentrumslegene nylig og da kostet det 1050, men der blir det billigere for hver gang du går.

AnonymBruker
Skrevet

Vi betalte ca 500 kr for ul i uke 12 på Alfahelse på bryggen. Var på Aleris i Marken da jeg var 8 uker på vei, og der betalte vi 900 kr.

Når jeg søker på alfahelse i bergen så får jeg bare opp:

Dr Fedon Lindbergs Klinikk i Bergen

Vårt fokus er kosthold, livsstil og helse.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk taki de men fikk beskjed om at det var ikke mulig å se hjertet banke før i uke 8.

Mener å ha lest om flere her som har vært i uke 6 å har fått sett at barnet sitt hjertet slår.

Skrevet (endret)

Hvis du ser på hjemmesiden deres (http://www.alfahelse.no/) får du opp både Dr Fedon Lindbergs Klinikk, Søvnsenteret og allmenn praksis, hvorav den siste utfører ultralyd. Men jeg var der som sagt i uke 12, så vet ingenting om de utfører ul så tidlig som i uke 6 (trodde forresten også at man som oftest kunne se hjerteslag på innvendig ul da, men det er akkurat i det tidsrommet at hjertet begynner å slå, så mulig de vil unngå å skremme noen dersom de er der for tidlig?)

Det eneste negative jeg har å si om dette stedet er at utstyret ikke er spesielt fancy, så hvis du håper på flotte bilder ville jeg ikke gått hit. Men for oss som bare ville sjekke at det var liv og heller tok 3D for bildene senere i svangerskapet for å få fine bilder, passet det utmerket :)

Endret av Rosebud
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ser på hjemmesiden deres (http://www.alfahelse.no/) får du opp både Dr Fedon Lindbergs Klinikk, Søvnsenteret og allmenn praksis, hvorav den siste utfører ultralyd. Men jeg var der som sagt i uke 12, så vet ingenting om de utfører ul så tidlig som i uke 6 (trodde forresten også at man som oftest kunne se hjerteslag på innvendig ul da, men det er akkurat i det tidsrommet at hjertet begynner å slå, så mulig de vil unngå å skremme noen dersom de er der for tidlig?)

Det eneste negative jeg har å si om dette stedet er at utstyret ikke er spesielt fancy, så hvis du håper på flotte bilder ville jeg ikke gått hit. Men for oss som bare ville sjekke at det var liv og heller tok 3D for bildene senere i svangerskapet for å få fine bilder, passet det utmerket :)

Har en følese at noe er galt med barnet,så har bare ett ønske å det er å se at babyen har det bra :)

Håper min magefølse er feil.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk kommentaren at det var ingen vits å gå så tidlig på ultralyd og at en svart prikk var alt jeg kunne se.

Fikk ikke akkurat verdens beste inntrykk av hun eller av stedet.

Om " det er vits" å gå på utralyd så tidlig eller ikke,må jo få være opp til meg!

Å når jeg er så beskymret som jeg er så hadde det vært greit å bli møtt med litt forståelse hvertfall.

Tror jeg heller går til sentrumslegene jeg.

Kontordamen der var forståelsefull og hjelpsom :)

Skrevet

Fikk kommentaren at det var ingen vits å gå så tidlig på ultralyd og at en svart prikk var alt jeg kunne se.

Fikk ikke akkurat verdens beste inntrykk av hun eller av stedet.

Om " det er vits" å gå på utralyd så tidlig eller ikke,må jo få være opp til meg!

Å når jeg er så beskymret som jeg er så hadde det vært greit å bli møtt med litt forståelse hvertfall.

Tror jeg heller går til sentrumslegene jeg.

Kontordamen der var forståelsefull og hjelpsom :)

Uff, det høres ikke ut som du fikk noen god hjelp derfra! Kontordamen skal da ikke legge seg opp i når du går på ultralyd... Ikke greit å være så bekymret, det var derfor jeg gikk på tidlig ultralyd også. Aleris var veldig profesjonelle og hyggelige da jeg var der i uke 8 og var kjemperedd, så de kan anbefales, kostet som sagt 900 kr der. Har ingen erfaring med Sentrumslegene, hadde tenkt å gå dit selv, men de holdt på å flytte lokaler og var stengt i den perioden jeg ville på ultralyd, men har hørt fine ting om dem :)

Lykke til, håper alt står bra til med barnet ditt og at du klarer å slappe mer av snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...