AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #61 Del Skrevet 22. juli 2011 Stygg rumpe og stygge silikonpupper. Puppene er i hvert fall fake, men vet ikke om rumpa er fake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. juli 2011 #62 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.kjendis.no/2011/03/13/kjendis/nicole_coco_austin/ice-t/hollywood/15795460 Synes rumpa er dritstygg uasett, det ser veldig overdrevent ut. Hun er hvit og hvis man ser slike rumper på noen så er de ofte på afrikanske kvinner. Den er for pokker ikke ekte. Ser ut som den er oppblåst. Syns ikke en sånn rompe hadde sett naturlig ut på noen uansett hudfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. juli 2011 #63 Del Skrevet 22. juli 2011 Haters will hate. Typisk kvinner å rakke ned på kvinner som ser bedre ut enn dem selv, enten det er rumpa eller puppene eller begge deler. Ser bedre ut? Den rompa var jo stygg. Jeg kan helt ærlig si at min er finere enn hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høne Pøne Skrevet 22. juli 2011 #64 Del Skrevet 22. juli 2011 den der var IKKE pen. alt for stor uansett kvinne. men gutta liker det sikkert :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. juli 2011 #65 Del Skrevet 22. juli 2011 den der var IKKE pen. alt for stor uansett kvinne. men gutta liker det sikkert :gjeiper: Jeg tenker at det ikke er noe galt med en stor rumpe, men det var noe som ikke stemte med den der. Merkelig form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 22. juli 2011 #66 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.kjendis.no/2011/03/13/kjendis/nicole_coco_austin/ice-t/hollywood/15795460 Synes rumpa er dritstygg uasett, det ser veldig overdrevent ut. Hun er hvit og hvis man ser slike rumper på noen så er de ofte på afrikanske kvinner. Den rumpa er ikke ekte!! De som tror det må sperre opp øynene sine og se engang til. Det så helt latterlig ut! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 22. juli 2011 #67 Del Skrevet 22. juli 2011 Hjelpes! Det bildet hvor hun står i hatt og stokk foran speilet er bare groteskt stygt! Det er den verste rumpa jeg noen gang har sett! Hun må ha manipulert bildet for å få det til å se ekstra ille ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. juli 2011 #68 Del Skrevet 22. juli 2011 Hjelpes! Det bildet hvor hun står i hatt og stokk foran speilet er bare groteskt stygt! Det er den verste rumpa jeg noen gang har sett! Hun må ha manipulert bildet for å få det til å se ekstra ille ut! Jeg henger meg på den som sa at rumpa så ut som to utvekster eller svulster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 22. juli 2011 #69 Del Skrevet 22. juli 2011 Wow for en rumpe! Den såg ikke like fake ut på strandbildene som på resten av bildene, men tror nok ikke den er ekte nei! Ble litt too much til at det er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 22. juli 2011 #70 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå er det jo hennesw kropp oghennes komplekser, så da er det vel greit at hun pøser ut titusener av dollar til mer eller mindre suspekte plastikkirurger for å kunne se totalt ødelagt og latterlig ut. Med andre ord, hun er så kunstig som hun kan få blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høne Pøne Skrevet 22. juli 2011 #71 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jeg tenker at det ikke er noe galt med en stor rumpe, men det var noe som ikke stemte med den der. Merkelig form. Store faste rumper er deilige, men den der var bare klumpete og rar. Greit hvis den var naturlig, men at hun har lyst til å se sånn ut er litt merkelig smaken er som baken Endret 22. juli 2011 av Høne Pøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. juli 2011 #72 Del Skrevet 22. juli 2011 Store faste rumper er deilige, men den der var bare klumpete og rar. Greit hvis den var naturlig, men at hun har lyst til å se sånn ut er litt merkelig smaken er som baken Syns det er rart at iceT syns hun er fin jeg da. Har hørt at svarte menn liker store rumper men altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente1990:) Skrevet 22. juli 2011 #73 Del Skrevet 22. juli 2011 På strand bilder av henne, så ser rumpa litt bedre ut enn det den gjør på bildene som er i denne tråden. Jeg klarer bare ikke å skjønne hva som er så fint med den rumpa? Det er ikke fint. Blir litt for mye av det gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høne Pøne Skrevet 22. juli 2011 #74 Del Skrevet 22. juli 2011 Syns det er rart at iceT syns hun er fin jeg da. Har hørt at svarte menn liker store rumper men altså.. litt for mye av det gode ja? =p nei uff jeg tenker, de som har tatt silikon i rumpa. det må være ufattelig ubehagelig å sitte på den etterpå. jeg hadde vært livredd for at den skulle sprekke...... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 22. juli 2011 #75 Del Skrevet 22. juli 2011 litt for mye av det gode ja? =p nei uff jeg tenker, de som har tatt silikon i rumpa. det må være ufattelig ubehagelig å sitte på den etterpå. jeg hadde vært livredd for at den skulle sprekke...... :/ På samme vis som kunstige bryst må være vonde å ligge på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 22. juli 2011 #76 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg forstår ikke at dere greier å lage en så aktiv tråd, som bare handler om at dere ikke liker rumpa til en eller annen dame... kvinnfolk :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #77 Del Skrevet 22. juli 2011 Rumpa mi er litt flat og "firkanta". Den er alikevel 1000 ganger finere enn det der. Hvem vil ha rumpe som ser ut som gigantsilikon-pupper?? Mener du seriøst at denne kladeisen av ei rumpe er fin?? Er det noen av oss som syns hu er pen?? Hu har en parodi på en rumpe, og tror ikke det er mange som syns det er pent. Inkl. meg! At den ser falsk ut, Oh yes!!!!!!! jeg synes ho hadde nydelig rumpe -VIL HA, VIL HA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 22. juli 2011 #78 Del Skrevet 22. juli 2011 Hmmm.. Utrolig fæl rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høne Pøne Skrevet 22. juli 2011 #79 Del Skrevet 22. juli 2011 På samme vis som kunstige bryst må være vonde å ligge på. jeg orker ikke bruke mer enn en halv kalori på deg idag mor åse. fryktelig barnslig av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bootylicious Skrevet 22. juli 2011 #80 Del Skrevet 22. juli 2011 Daaaayyyymn! Utrolig HOT rumpe men fake :-) sett gamle bilder av henne og ikke minst bilde av arrene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå