Gå til innhold

Er denne rumpa ekte?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Haters will hate.

Typisk kvinner å rakke ned på kvinner som ser bedre ut enn dem selv, enten det er rumpa eller puppene eller begge deler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mynona83

Haters will hate.

Typisk kvinner å rakke ned på kvinner som ser bedre ut enn dem selv, enten det er rumpa eller puppene eller begge deler.

Men det er vel lov å synes noe ikke er pent også er det ikke?

Eller er alt her i verden pent??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Syns ikke størrelsen var særlig urealistisk, det går fint an å få seg ei skikkelig rompe ved hjelp av markløft og trappemaskin og slikt. Men jeg syns formen var litt underlig må jeg innrømme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haters will hate.

Typisk kvinner å rakke ned på kvinner som ser bedre ut enn dem selv, enten det er rumpa eller puppene eller begge deler.

Jeg synes rumpa var grisestygg og synes min egen er myyyyye finere. Uten at jeg er spesielt fornøyd med kroppen min over all, men såpass skal jeg "skryte" på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haters will hate.

Typisk kvinner å rakke ned på kvinner som ser bedre ut enn dem selv, enten det er rumpa eller puppene eller begge deler.

Rumpa mi er litt flat og "firkanta". Den er alikevel 1000 ganger finere enn det der. Hvem vil ha rumpe som ser ut som gigantsilikon-pupper??

Mener du seriøst at denne kladeisen av ei rumpe er fin?? :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente1990:)

For en nasty rumpe! :hakeslepp: Ser nesten litt ut som hun har fettsug lårene osv men ikke fettsugd rumpen. Jeg forstår ikke hva som er pent med dette. Min rumpe er 100 ganger bedre enn Coco sin eller hva hun nå heter. Så ikke kom med det tullet at jeg er sjalu for det er jeg overhode ikke! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I LIKE BIG BUTTS AND I CANNOT LIE

:sjenert:

jeg synes den var styggfin, jeg. litt sånn "wow, yummy" fordi den er stor, og "wow, æsj" fordi den er rar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpa mi er litt flat og "firkanta". Den er alikevel 1000 ganger finere enn det der. Hvem vil ha rumpe som ser ut som gigantsilikon-pupper??

Mener du seriøst at denne kladeisen av ei rumpe er fin?? :eeeh:

Andre har kanskje andre preferanser enn deg selv, uten at de rakker ned på deg eller din kroppsfasong for det. Samme gjelder for pupper.

Morsomt hvordan mange jenter forsvarer silikonpupper eller hva det skal være så lenge de sitter på dem selv. Når noen har penere, da ser det plutselig stygt eller falskt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre har kanskje andre preferanser enn deg selv, uten at de rakker ned på deg eller din kroppsfasong for det. Samme gjelder for pupper.

Morsomt hvordan mange jenter forsvarer silikonpupper eller hva det skal være så lenge de sitter på dem selv. Når noen har penere, da ser det plutselig stygt eller falskt ut.

Når man legger ut bilder av ræva si på Twitter osv, så får man bare godta at ikke alle synes den er fin. Jeg forsvarer også silikon og mener ikke det er noe galt med å ville ha større pupper men jeg har ikke silikon selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre har kanskje andre preferanser enn deg selv, uten at de rakker ned på deg eller din kroppsfasong for det. Samme gjelder for pupper.

Morsomt hvordan mange jenter forsvarer silikonpupper eller hva det skal være så lenge de sitter på dem selv. Når noen har penere, da ser det plutselig stygt eller falskt ut.

Er det noen av oss som syns hu er pen?? Hu har en parodi på en rumpe, og tror ikke det er mange som syns det er pent. Inkl. meg! At den ser falsk ut, Oh yes!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Morsomt hvordan mange jenter forsvarer silikonpupper eller hva det skal være så lenge de sitter på dem selv. Når noen har penere, da ser det plutselig stygt eller falskt ut.

Jeg forsvarer silikonpupper, og jeg kan godt forsvare silikonrumpe og, men ikke når det ser ut som det der! Lolo Ferrari (var ikke det hun med to basketballer på brystkassa) forvarte jeg ikke, på samme måte som jeg heller ikke forsvarer denne damen. Fordi jeg synes det er overdrevet, og stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Herregud! Greit rumpa så bedre ut på det siste bildet, men alikevell.. OH MY! Kan ikke være mye ekte på den dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke den ser ekte ut, og jeg syns ikke den var så veldig estetisk vakker... Like vell rasler det i ballene mine når jeg ser på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...