AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Del Skrevet 13. mars 2011 Tittelen sier vel seg selv at dette er helt idiotisk. Forholdet vi hadde gikk fra å være ganske forelsket til å bli mere kompisaktig. Etter at det ble slutt hadde vi en pause på en uke. Før var vi sammen mange overnattinger i uken. Vi bor en time unna hverandre, og vi kommer til å se hverandre 1-2 ganger uken fremmover har vi bestemt. Vi er bare fysisk tiltrekt av hverandre, ikke psykisk, altså følelsesmessig. Men vi er perlevenner ellers. Vi er i 20-årene og har kjent hverandre i nesten 1 år. Jeg må ærlig innrømme jeg erusikker på om jeg vil klare å takle å se ham en dag gå bort med en annen jente. Kanskje jeg fortsatt har følelser for ham.. Han sier selv at han ikke kommer til å bli noen annen jente før om iallefall 3 måneder, som har vert normalen før. Men jeg vet jo aldri..Samtidig vil ikke jeg "binde meg", hvis han skulle finne på å rote med ei om 2 uker. Skal jeg stille krav, er det noe vi må snakke om/bli enige om, eller skal jeg avslutte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Del Skrevet 13. mars 2011 *Dytter denne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alltidusikker Skrevet 13. mars 2011 #3 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Tittelen sier vel seg selv at dette er helt idiotisk. Forholdet vi hadde gikk fra å være ganske forelsket til å bli mere kompisaktig. Etter at det ble slutt hadde vi en pause på en uke. Før var vi sammen mange overnattinger i uken. Vi bor en time unna hverandre, og vi kommer til å se hverandre 1-2 ganger uken fremmover har vi bestemt. Vi er bare fysisk tiltrekt av hverandre, ikke psykisk, altså følelsesmessig. Men vi er perlevenner ellers. Vi er i 20-årene og har kjent hverandre i nesten 1 år. Jeg må ærlig innrømme jeg erusikker på om jeg vil klare å takle å se ham en dag gå bort med en annen jente. Kanskje jeg fortsatt har følelser for ham.. Han sier selv at han ikke kommer til å bli noen annen jente før om iallefall 3 måneder, som har vert normalen før. Men jeg vet jo aldri..Samtidig vil ikke jeg "binde meg", hvis han skulle finne på å rote med ei om 2 uker. Skal jeg stille krav, er det noe vi må snakke om/bli enige om, eller skal jeg avslutte? Å være venner med fordeler er alltid komplisert. Du har ingen garantier for at han ikke skal treffe noen før det har gått 3 mnd, hva da? Plutselig har du fått følelser for han igjen, der han da forteller deg nyheten om en ny dame i sitt liv, hva da? Nei huff, hold deg unna fyren..move on og finn deg en ny type, lev livet uten usikkerheten rundt et slikt forhold til din eks. Lykke til :-) Endret 13. mars 2011 av alltidusikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inguss Skrevet 14. mars 2011 #4 Del Skrevet 14. mars 2011 Avslutt det nå før det bare blir verre. Finnes så mange fisk i havet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nnnn Skrevet 14. mars 2011 #5 Del Skrevet 14. mars 2011 det samme skjedde med meg og kjæresten etter 3 år.. vi drev på slik..Han sa at han ikke kom til å finne seg noen andre, og jammen gjorde han det dagen etter at vi lå sammen.. Var knust..Ble slutt mellom de nylig og vi har blitt venner igjen, og han har til og med prøvd seg på mer, men jeg har dyttet han unna.. Det ender bare med at en av dere blir såret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå