Gjest Luna Skrevet 13. mars 2011 #1 Del Skrevet 13. mars 2011 Kunne tenke meg at menn forteller om sine erfaringer rundt dette temaet. Jeg hadde en kollega som jeg var tiltrukket av. Jeg fikk mange signaler på at han var interessert slik jeg tolket det. Men han kunne være sarkastisk mot meg på grensen til mobbing av og til utad. Er dette et vanlig fenomen blant menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hankjønn Skrevet 13. mars 2011 #2 Del Skrevet 13. mars 2011 Utførte og betraktet dette fenomenet en del i barnehagen og på barneskolen, forsvant kjapt utover ungdomsskolen og etter det har jeg aldri sett det. Har han virkelig ikke kommet seg ut av barnehagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 13. mars 2011 #3 Del Skrevet 13. mars 2011 En mulig wannabe-PUA som tester ut neg'e-teknikken. Noen ganger funker det, andre ganger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. mars 2011 #4 Del Skrevet 13. mars 2011 Kunne tenke meg at menn forteller om sine erfaringer rundt dette temaet. Jeg hadde en kollega som jeg var tiltrukket av. Jeg fikk mange signaler på at han var interessert slik jeg tolket det. Men han kunne være sarkastisk mot meg på grensen til mobbing av og til utad. Er dette et vanlig fenomen blant menn? Jeg tror mange menn er interessert i deg, noen er bra og andre er drittsekker. Ta heller en bra mann du. Mobbe/sarkasme -folk bør man ha minst mulig med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest værfenomenet Skrevet 13. mars 2011 #5 Del Skrevet 13. mars 2011 Er dette et vanlig fenomen blant menn? Nei! "The rain in Spain stays mainly in the plain!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Når? for det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 14. mars 2011 #6 Del Skrevet 14. mars 2011 Kunne tenke meg at menn forteller om sine erfaringer rundt dette temaet. Jeg hadde en kollega som jeg var tiltrukket av. Jeg fikk mange signaler på at han var interessert slik jeg tolket det. Men han kunne være sarkastisk mot meg på grensen til mobbing av og til utad. Er dette et vanlig fenomen blant menn? Det er normalt ja . Eg er litt sån, men eg begrenser meg på ka eg erter med. Feks eg erter ikkje noen for noe de ikkje kan noe for eller noe de ikkje kan endre på. Det er bare ment på gøy og man merker jo om motparten er med på det eller ikkje. Hvis eg ser at noen blir såret så sier eg unnskyld og slutter med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå