AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg ble nylig single etter et smertefullt brudd! Nærmer meg 30 år og kjenner panikken over at venner og bekjente gifter seg og får barn i en rasende fart om dagen. Jeg vil komme over kjærlighetssorgen og eksen min før jeg eventuelt er klar for noe nytt, men jeg kjenner at jeg begynner å bli litt småstresset (noe som selvfølgelig ikke hjelper for verken det ene eller det andre!). Er det håp for meg også? Finnes det bra single menn "igjen" etter at man har passert 30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mars 2011 #2 Del Skrevet 13. mars 2011 Klart det gjør! Jeg fant kjærligheten som 41-åring. Det er aldri for sent å finne kjærligheten. Du er jo ikke 30 år en gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2011 #3 Del Skrevet 13. mars 2011 For et rart spørsmål, er det håp?? Hvorfor skulle det ikke være det? Har du inntrykk av at 30 åringer ikker får seg kjærester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lagatita Skrevet 13. mars 2011 #4 Del Skrevet 13. mars 2011 For et rart spørsmål, er det håp?? Hvorfor skulle det ikke være det? Har du inntrykk av at 30 åringer ikker får seg kjærester? Enig. Det var et merkelig spørsmål. Mange som er rundt 30 som er single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Del Skrevet 13. mars 2011 Enig. Det var et merkelig spørsmål. Mange som er rundt 30 som er single. Det er vel akkurat det hun mener. Det er jo mange på hennes alder som ER single. Hun er vel redd for å ende opp som dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lagatita Skrevet 13. mars 2011 #6 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er vel akkurat det hun mener. Det er jo mange på hennes alder som ER single. Hun er vel redd for å ende opp som dem. Men de single finner hverandre Kjenner mange i den aldersgruppen som har vært singel en god stund, eller nylig har blitt single. Tror ikke det er så mye verre for en 30-åring å finne en partner enn det er for 20,- og 40-åringer. Så lenge det er mange single folk rundt omkring i verden, er det håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 13. mars 2011 #7 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg ble nylig single etter et smertefullt brudd! Nærmer meg 30 år og kjenner panikken over at venner og bekjente gifter seg og får barn i en rasende fart om dagen. Jeg vil komme over kjærlighetssorgen og eksen min før jeg eventuelt er klar for noe nytt, men jeg kjenner at jeg begynner å bli litt småstresset (noe som selvfølgelig ikke hjelper for verken det ene eller det andre!). Er det håp for meg også? Finnes det bra single menn "igjen" etter at man har passert 30 ? Du nærmer deg 30 og er nylig singel. Det kunne vært verre for å si det slik. Selv nærmer jeg meg 40 og har vært singel i snart to og et kvart år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 13. mars 2011 #8 Del Skrevet 13. mars 2011 Slik jeg tolker det, er vel TS opptatt av/ bekymret for at den biologiske klokka tikker. Tor jeg ville kjent på de samme følelsene som deg, men ser vi oss rundt i samfnnet idag, er det flere som starter familie for førte gang i slutten 30- årene. Tor det er viktig å ikke stresse i søken etter den store kjærligheten, men omfavne alle muligheter som byr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
per78 Skrevet 13. mars 2011 #9 Del Skrevet 13. mars 2011 Ingen grunn til bekymring. Mange som er 30 og single. Alternativet er å være i et forhold der man ikke er tilfreds. Så singel er ikke så ille, vel? Er jo mange som er i forhold med barn, huslån, bikkje osv, og som ikke trives. Alle vil jo vise at samlivet deres er bra utad.. Men er nok mange som sliter med forholdet sitt, selv om det ser bra ut på utsiden. Lykke til. Klart du finner deg noen som har lyst på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. mars 2011 #10 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er ingen skam å være 30 og singel. Og ingen har vondt av å være singel for en periode. Tvert om. Nyt heller tilværelsen som singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 13. mars 2011 #11 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg er 22 og har aldri hatt kjæreste. Sjenertheten min gjør nok sitt for at jeg ikke tørr å snakke med pene jenter. Så er jeg nok ganske uattrativ som kjæreste også så det er folk som har det værre enn deg TS. Ikke bry deg så mye om venner og slekt, det viktigeste er at du har det bra med din tilværelse og finner en kjæreste nær en ekte mann viser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterBlomst Skrevet 13. mars 2011 #12 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg ble nylig single etter et smertefullt brudd! Nærmer meg 30 år og kjenner panikken over at venner og bekjente gifter seg og får barn i en rasende fart om dagen. Jeg vil komme over kjærlighetssorgen og eksen min før jeg eventuelt er klar for noe nytt, men jeg kjenner at jeg begynner å bli litt småstresset (noe som selvfølgelig ikke hjelper for verken det ene eller det andre!). Er det håp for meg også? Finnes det bra single menn "igjen" etter at man har passert 30 ? Jeg må desverre si at det er lite håp for deg. I den alderen du befinner deg i nå vil et brudd bli oppfattet av potensielle framtidige kjærester som at du har "mye bagasje". Ingen vil være sammen med en som går fra brudd til brudd, det er bare fakta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 14. mars 2011 #13 Del Skrevet 14. mars 2011 Ble singel etter 18 års ekteskap da jeg var 38. Bagasje 3 tenåringer. Traff ny mann som 40 åring selv om jeg ikke på noen måte hadde tenkt meg inn i et nytt forhold. Vi har nå vært lykkelig gift i snart 10 år . Så mulighetene finnes der ute og du er jo ung enda. Men det er lurt å ta seg tid til å komme helt over bruddet du akkurat har vært igjenom. Ta deg tid til å kjenne på hva du vil trives med og hva som ikke kan tolereres for deg i et evt. nytt forhold. På den måten vil du mye lettere finne fram til en partner som du kan passe greit sammen med om du skulle treffe noen av interesse når tiden er riktig for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2011 #14 Del Skrevet 14. mars 2011 Sett deg ned, pust fra magen og finn roen, ts. Du er ung, og det er ingen grunn til panikk noe sted. Bruk tiden til å komme deg etter siste brudd. Finn fotfeste (og deg selv) på nytt, og kjenn gleden ved det å være en singel dame i sin beste alder. Det beste i livet ligger foran deg. Tiden går ikke,- den kommer... *hilsen en med lang erfaring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayla Skrevet 14. mars 2011 #15 Del Skrevet 14. mars 2011 Selvfølgelig finnes det håp. Kjærligheten finner man i alle aldere. Så lenge du er glad i deg selv, så blir andre også det. Ta litt tid på å komme over bruddet. Finn på ting med vennene dine, ikke sitt hjemme og tenk for mye, nyt livet å kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 14. mars 2011 #16 Del Skrevet 14. mars 2011 Nei det er ikke håp er man nesten 30 og er singel da kan må man leve som singel ut livet neste dumme spm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #17 Del Skrevet 14. mars 2011 Så klart det gjør! Du er da ikke alene om å bli singel når du nærmer deg 30 år. Mange andre blir også det, og mange av disse er nok som deg interessert i nytt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2011 #18 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg ble nylig single etter et smertefullt brudd! Nærmer meg 30 år og kjenner panikken over at venner og bekjente gifter seg og får barn i en rasende fart om dagen. Jeg vil komme over kjærlighetssorgen og eksen min før jeg eventuelt er klar for noe nytt, men jeg kjenner at jeg begynner å bli litt småstresset (noe som selvfølgelig ikke hjelper for verken det ene eller det andre!). Er det håp for meg også? Finnes det bra single menn "igjen" etter at man har passert 30 ? De fleste bra menn som er 30 er enten skilt,eller i forhold. De beste er i forhold så du må nok kapre deg en der. Det er ikke uvanlig å være singel og 30. ta det med ro,det er non av menn der ute. Håper du finner en bra en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå