Gjest gutt22 Skrevet 13. mars 2011 #21 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvorfor oppfører han seg slik mot deg da. Har du gjort han sjalu. Har du hatt sex eller klint med andre. Har du hatt sex med denne drittsekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. mars 2011 #22 Del Skrevet 13. mars 2011 I en liten stund nå har jeg rota med en fyr jeg liker utrolig godt. Han er veldig flott og fin. Helt klart min type gutt da. Har trodd han har likt meg å, men etter i går virker det overhode ikke sånn. Vi har vært på byen 2 ganger før. Første gang så sa han det at vi ikke kunne ta på hverandre og sånn pga eksen hans var der. Javel tenkte jeg. Han var veldig nøye med at vi ikke måtte stå for nærme hverandre og jeg måtte ikke ta på han. Jeg stussa litt over det og synes det var litt rart at han var SÅ redd for at hun skulle se oss sammen. Han ville så vidt bli sett sammen med meg. I går skulle vi møtes på byen for 2 gang. Da var merkelig nok eksen der igjen. Å da var han på det at vi ikke kunne ta på hverandre og jeg fikk så vidt lov til å gi han en klem. Vi gikk å satt oss i en sofa. Etter kun 2 min eller noe sier han at han måtte snakke litt med eksen da. jeg skjønnte ikke hvorfor han skulle det men han sa han kom tilbake da de hadde snakket ferdig. Vel han kom ikke. Jeg satt og ventet og ventet alene. Til slutt gikk jeg for å se etter han og da fikk jeg se han sitte i en sofa sammen med en jente (som sikkert var denne eksen) og holde rundt henne. De satt å klina å. Han så meg men han bare overså med totalt. Plutselig reiser de seg opp å går ut hånd i hånd. Han bare ga meg et kaldt blikk da de gikk forbi med og jeg skjønnte egentlig ingen ting. Etter å ha tenkt litt tror jeg faktisk han har dame. For hvorfor er han SÅ redd for å bli sett sammen med meg og at jeg skal ta på han? Det er noe som ikke stemmer her. Jeg prøvde å ringe han men fikk ikke noe svar. Til slutt tok han tlf men han sa ikke mye. Så bare sa han at han måtte ordne noe, men skulle ringe meg opp etterpå også slang han på. Han ringte ikke opp og har ikke hørt noe fra han i hele dag. Jeg må innrømme jeg er utrolig skuffet og lei meg. Jeg liker han så godt og føler meg virkelig dum og ikke minst lurt. Jeg føler meg så dum. Han virket som en ordentlig og snill fyr men det er han altså ikke. Venninna mi sa bare at jeg skulle glemme han men det er ikke så lett å bare glemme noen man liker og har fått litt følelser for. Jeg gidder ikke å ringe han eller mase. Jeg venter bare på at han skal ta kontakt, men tror egentlig ikke han gjør det. Forstår ikke åssen han kunne gjøre dette. han har sagt han liker meg og vil noe mer, men det virker ikke helt sånn da. Hadde han virkelig likt meg (som han har sagt) hadde han ikke vært så jævlig mot meg. Er så såret. Har han dame eller ikke vil ha meg, så kan han vel heller bare si det da? Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget. Bare få ut litt frustrasjon og jeg lurer på åssen jeg kan glemme han. Har tenkt på han i hele dag. Jeg vet hvordan det føles. har opplevd en lignenede situasjon selv med en gutt jeg likte. Er ikke lett å glemme, men prøv å drite i han og prøv å treff andre gutter. Ikke dvel med han. han fortjener det ikke. Det er ingenting spesielt ved han og han har ingen gode kvaliteter. Høres ut som han brukte deg for å få en bekreftelse på at han har sjans på andre jenter enn dama. Husk på han klinte med en annen og gidder ikke ringe deg. Er dette noe å like? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. mars 2011 #23 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg tror å at han har dame eller at han holder på med en annen. For hvorfor ville han nesten ikke bli sett sammen med ts og at hun overhode ikke kunne ta på han? Det virker for meg veldig mistenksomt! Ts har et poeng med det. Jeg hadde hvert fall vært sikkelig skeptisk til en som sa jeg ikke kunne ta på han osv pga eksen var der. Å litt rart "eksen" hele tiden er på samme utested som de akkurat på den dagen de skal ut. Enda rarere er det at han sitter å kliner med "eksen" og dra avgårde med henne. Det er helt klart noe som ikke stemmer her TS: prøv å glem han. Du fortjener bedre enn han drittsekken der. Endret 13. mars 2011 av smalls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hege Skrevet 14. mars 2011 #24 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg vet jeg bare må glemme han men det er så vanskelig. Tenker på han hele tiden og jeg liker han jo utrolig godt. Jeg bare skjønner ikke hvorfor han ikke bare sa med en gang at han ikke ville ha et forhold med meg (noe han tydeligvis ikke vil) eller at han har dame. Jeg tror fortsatt han er opptatt siden han oppførte seg slik mot meg. At han var så nøye med at vi ikke kunne hold hender osv. Sånn var det begge gangene vi var på byen. Det synes jeg var sikkelig rart. Det er som sagt noe som ikke stemmer. Det er ikke noe gøy å føle seg lurt. Jeg må innrømme jeg følte meg som den idioten da han stakk av med ho uten å si noe som helst. Han må vel ha ledd godt av meg. Dum som jeg er. Har forresten ikke hørt noe fra han. Kanskje like greit. TS- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 14. mars 2011 #25 Del Skrevet 14. mars 2011 Huff det best er bare å glemme han. Jeg ville ikke ha brukt mer tid på en som behandlet meg så dårlig. Han er ikke verdt det altså. Det finnes nok av bra gutter der ute. Noen ganger er man bare uheldig å møter på feil gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #26 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg vet jeg bare må glemme han men det er så vanskelig. Tenker på han hele tiden og jeg liker han jo utrolig godt. Jeg bare skjønner ikke hvorfor han ikke bare sa med en gang at han ikke ville ha et forhold med meg (noe han tydeligvis ikke vil) eller at han har dame. Jeg tror fortsatt han er opptatt siden han oppførte seg slik mot meg. At han var så nøye med at vi ikke kunne hold hender osv. Sånn var det begge gangene vi var på byen. Det synes jeg var sikkelig rart. Det er som sagt noe som ikke stemmer. Det er ikke noe gøy å føle seg lurt. Jeg må innrømme jeg følte meg som den idioten da han stakk av med ho uten å si noe som helst. Han må vel ha ledd godt av meg. Dum som jeg er. Har forresten ikke hørt noe fra han. Kanskje like greit. TS- Liker du ham fremdeles veldig godt? Når du vet han ikke EIER respekt for deg? Og når du vet at han er en type menneske som LETT bruker andres følelser til egen forlystelse? Han er opptatt, og holder likevel på med deg, bare ikke så andre kan se det; er det en type mann du liker godt? Og ikke minst, er det en type mann du ønsker selv? Jeg kom borti en mann som viste seg å ha dame, når han ytret noe om at 'hadde han vært singel, så var jeg den han ville valgt*.... så spurte jeg ham rett ut: "Hva får deg til å tro jeg vil ha en som deg?" For en ting er at jeg likte ham, men det var jo FØR jeg fant ut hva for en dust han er!! Jeg er altfor bra for sånne idioter, de fortjener ikke det minste lille snev av følelser fra meg. respekter deg selv, så ser du at du ikke ønsker en mann som ikke respekterer deg. Og hvorfor han ikke bare kunne si det? Fordi han ville ha i pose og sekk!! Det ER faktisk så enkelt! Han ville ha seg med deg på si, samtidig som han fremdeles hadde dama. Og han hadde ingen problemer med å bruke deg, selv om han viste du brydde deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå