Gå til innhold

Trodde jeg hadde møtt en helt fantastisk gutt

Gjest Hege

Anbefalte innlegg

I en liten stund nå har jeg rota med en fyr jeg liker utrolig godt. Han er veldig flott og fin. Helt klart min type gutt da. Har trodd han har likt meg å, men etter i går virker det overhode ikke sånn. Vi har vært på byen 2 ganger før. Første gang så sa han det at vi ikke kunne ta på hverandre og sånn pga eksen hans var der. Javel tenkte jeg. Han var veldig nøye med at vi ikke måtte stå for nærme hverandre og jeg måtte ikke ta på han. Jeg stussa litt over det og synes det var litt rart at han var SÅ redd for at hun skulle se oss sammen. :klo: Han ville så vidt bli sett sammen med meg. I går skulle vi møtes på byen for 2 gang. Da var merkelig nok eksen der igjen. Å da var han på det at vi ikke kunne ta på hverandre og jeg fikk så vidt lov til å gi han en klem. Vi gikk å satt oss i en sofa. Etter kun 2 min eller noe sier han at han måtte snakke litt med eksen da. jeg skjønnte ikke hvorfor han skulle det men han sa han kom tilbake da de hadde snakket ferdig. Vel han kom ikke. Jeg satt og ventet og ventet alene. Til slutt gikk jeg for å se etter han og da fikk jeg se han sitte i en sofa sammen med en jente (som sikkert var denne eksen) og holde rundt henne. De satt å klina å. Han så meg men han bare overså med totalt. Plutselig reiser de seg opp å går ut hånd i hånd. Han bare ga meg et kaldt blikk da de gikk forbi med og jeg skjønnte egentlig ingen ting. Etter å ha tenkt litt tror jeg faktisk han har dame. For hvorfor er han SÅ redd for å bli sett sammen med meg og at jeg skal ta på han? Det er noe som ikke stemmer her. Jeg prøvde å ringe han men fikk ikke noe svar. Til slutt tok han tlf men han sa ikke mye. Så bare sa han at han måtte ordne noe, men skulle ringe meg opp etterpå også slang han på. Han ringte ikke opp og har ikke hørt noe fra han i hele dag.

Jeg må innrømme jeg er utrolig skuffet og lei meg. Jeg liker han så godt og føler meg virkelig dum og ikke minst lurt. Jeg føler meg så dum. Han virket som en ordentlig og snill fyr men det er han altså ikke. Venninna mi sa bare at jeg skulle glemme han men det er ikke så lett å bare glemme noen man liker og har fått litt følelser for. Jeg gidder ikke å ringe han eller mase. Jeg venter bare på at han skal ta kontakt, men tror egentlig ikke han gjør det. Forstår ikke åssen han kunne gjøre dette. han har sagt han liker meg og vil noe mer, men det virker ikke helt sånn da. Hadde han virkelig likt meg (som han har sagt) hadde han ikke vært så jævlig mot meg. Er så såret. Har han dame eller ikke vil ha meg, så kan han vel heller bare si det da?

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget. Bare få ut litt frustrasjon :sukk:

og jeg lurer på åssen jeg kan glemme han. Har tenkt på han i hele dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, vær glad for at du fant det ut så raskt du. Dette er helt klart en ordentlig drittsekk.

Helt enig med venninnen din, glem han. Han er ikke verdt en eneste kalori, men jeg vet at man blir irrasjonell i sånne situasjoner.

Men det er det du er altså, irrasjonell, for dette er en løgner og en kødd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Uff, for en dust! Sånn behandler man VIRKELIG ikke jenter. Skjønner godt at du er lei deg, det er ikke noe hyggelig å føle seg lurt, men hvordan skulle du vite at han ikke var til å stole på? Vil anbefale deg å glemme denne gutten. Uansett om han er sammen med eksen eller ikke så er han tydeligvis ikke interessert i noe seriøst med deg. Tro meg når jeg sier det fins bra gutter der ute. Hvis denne gutten kontakter deg ikke svar!!

Lykke til videre, du fortjener bedre det må du aldri glemme :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Nei fy faen for en drittsekk!!! :kjefte: Verste jeg har hørt på lenge. Nei vet du hva du har det MYE bedre uten han dusten der. Fysj så råttent gjort! Hadde nesten vært litt kult om hun eksen eller hvem hun nå er hadde dumpet han og han kom krypendes tilbake til deg også avviser du han totalt :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nok bare å glemme han ts. Han høres ut som en sikkelig stor idiot rett og slett. Hva skal du med han etter? Det er jo helt sjokkerende åssen noen gutter behandler andre jenter på. Hvis han ikke vil ha noe forhold til deg eller at han nå har dame synes jeg han burde ha sagt det enn å holde deg narr og gi deg falske forhåpninger :nei: Det er utrolig slemt gjort. Drit i han og finn deg heller en som kan behandle deg på en god og ordentlig måte. Det er så mange ordentlig gutter der ut :) Men det er også mange drittsekker der ute å. Jeg har å vært borti mange av dem dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som har blitt sagt her, så prøv å glem han. Han er virkelig ikke verdt det! Han burde skamme seg. Tenk å oppføre seg slik? Jeg merker jeg blir utrolig provosert av slik oppførsel. Det er bare så dårlig gjort. Håper inderlig han går på en smell selv, så kan han se hvor sårendes det er.

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ingen douche, han var kul. Sannynligvis skaffer han seg ny dame neste gang. Og så er det på'n igjen. Nice try, men du var nok ikke bra nok for ham. Du finner nok en mann i din liga en gang, skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for noe?

Drittsekk

Vet ikke helt hva jeg skal si til deg, men håper bare for all del at du ikke svarer om han i all tilfeldighet skulle kontakte deg igjen.

Selv om du ikke glemmer han med det første, lat som du gjør det, og du vil etter hvert tro på det selv. Kom deg ut og flørt, og vis hva du er god for, finn deg en ny fyr og han forsvinner med ett fra tankene dine uten at du merker det engang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ingen douche, han var kul. Sannynligvis skaffer han seg ny dame neste gang. Og så er det på'n igjen. Nice try, men du var nok ikke bra nok for ham. Du finner nok en mann i din liga en gang, skal du se.

Vil heller si at han ikke er bra nok for henne. Å hva er det som er så kult med en som skaffer seg ny dame hver uke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ yet another douche.

Edit: mener ikke lillemeg eller sophia, mener anonym

Endret av Hela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg må le. Litt snurt fordi dama har dumpa deg eller noe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Æsj ja han høres sikkelig ut som en douchebag! Det er synd at man skal rote seg borti slike drittsekker altså. De er overalt. Tror de fleste av oss har vært borti de. Bare glem han. Du kan finne deg en mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil heller si at han ikke er bra nok for henne. Å (og)hva er det som er så kult med en som skaffer seg ny dame hver uke?

Det er kult med ordentlige, selvstendige, handlekraftige menn som gjør hva de selv vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg må le. Litt snurt fordi dama har dumpa deg eller noe?

Kan vi ikke bare være venner, og diskutere saklig? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kult med ordentlige, selvstendige, handlekraftige menn som gjør hva de selv vil.

*Host* doooucheee.. *host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

:skratte:

Det er ikke kult med menn som sårer andre folk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...