Gå til innhold

Prate høyt alene

Fremhevede innlegg

Gjest Passing by
Skrevet

Jeg snakker høyt med meg selv jeg også, kommenterer høyt det som er på tv, sier det jeg tenker høyt osv. Har tatt meg i det samme ute blant folk men det er jo ingen som reagerer der lenger for alle går jo og snakker høyt for tiden, i mobilen sin.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET har du helt rett i, PB! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker med meg selv. Rett og slett for å sjekke om stemmen fortsatt funker. Kan gå opptil en uke uten at jeg treffer et menneske og da er det greit å få renset halsen litt. :fnise:

Skrevet

Jeg prater ofte med meg selv. Både hjemme og på jobb. Kollegaer legger ikke merke til det lenger.

Hjemme skylder jeg på at jeg prater med pus........ Har mange samtaler med han :)

Skrevet

Haha, visste ikke at så mange snakka med seg selv! Har aldri turt å fortelle noen at jeg snakker med meg selv, i frykt for at de tror jeg er gal (noe jeg absolutt ikke anser meg selv som).

Jeg snakker også mye med meg selv når jeg er ute og går, får tiden til å gå så mye fortere. Hatt mange pinlige opplevelser når jeg plutselig oppdager at det er noen bak meg. :fnise: Noen ganger later jeg som jeg snakker i mobilen for å slippe pinlige øyeblikk. Okay, NÅ høres det sikkert ut som jeg er mentalt syk eller noe! :frown:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker ikke høyt med meg selv, men snakker med hundene/kattene de gangene jeg har slike i hus.

Samboeren min snakker med tv'n... Han spiller Xbox, og forteller den høyt og tydelig hva han mener om dens påfunn og reaksjoner på knappetrykkingen hans. Høres jævlig smart ut, spesielt når han spiller med hodetelefoner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...