Gå til innhold

Hjelp! store brystvorter...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvis man over hodet ikke trives med de puppene mann har synes jeg det er bedre å gjøre noe med det. Det er ikke gøy og alltid grue seg til å kle av seg...være nervøs hvis man skal kle av seg for en gutt/pike, ha KJEMPE komplekser...da er det da bedre å gjøre noe med det. Beundrer de som tenker, man er skapt som man er skapt, men de er ikke alle som klarer det, uansett hvor mye man vil.

Klem Tab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Riktig navn på den mørke ringen rundt brystknoppen er areola, ikke aureola.

Ikke meningen å påpeke skrivefeil, men det er kanskje greit å ta i bruk riktig ord for dem som "oppdager" den latinske betegnelsen for første gang.

Du anonyme med 7 cm areola og B-cup; synes puppene dine høres flotte ut, jeg!

Grenser ikke dette til guttas hysteri over peniscentimetre, da? Og nå er ikke dette en latterliggjøring av komplekser, men hvor mye betyr egentlig etpar cm fra eller til sånn i det store og hele?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til deg som mente dette grenser til hysteri,så er jeg ikke helt enig. Det er klart det er viktig å få snakket om det og få vite andres syn på problemene. Det å stenge ting inne i seg selv må da være mye verre. Det å få vite at det er andre som har det på samme måte og få snakket om det er veldig bra. Selvfølgelig skal ikke alle være like, men det betyr ikke at alle føler seg vel med det de har. Er selv misfornøyd med mine. Har "oppsvulmede" areoler og syns ikke det er så kult heller.Har en venninne som har det og så vi har snakket endel om det. Det er godt å vite at det er andre som deg selv og at ikke alle er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å sitere meg selv: 'jeg tror de heter aureola eller noe sånt'...

men det er jo greit at noen husker mer fra latintimene enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har også stor areola, og er skikkelig misfornøyd med brystene mine. Men det jeg er mest misfornøyd med, er at brystvortene nesten ikke er stive, bare av og til hvis jeg fryser, eller de blir stimulert. Men det varer ikke så lenge før de forsvinner helt. Synes det er grusomt å "vise meg fram", og spesielt nå som jeg har noe på gang med en ny fyr, så gruer jeg meg sinnsykt til det kommer så langt at han skal se meg uten BH. Noen tips for å få stive brystvorter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et vanvittig godt råd; Slutt i herrens navn å tenke på det. Har møtt jenter med alt fra ertestørrelse uten noe særlig utenforliggende område, og gjennom hele spekteret til 7 og sikkert 8 cm.

Har ALDRI tenkt over dette før jeg leste denne tråden.

Dere plager dere selv, bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...