Gå til innhold

Mistet gifteringen i dag :(


MsLeela

Anbefalte innlegg

Ja, da har det gått 5 virkedager siden jeg har mistet ringen og den har fortsatt ikke dukket opp. Har både ringt og vært innom hittegodsen, men de har ikke fått inn noen ringer i det hele tatt ila denne uka og sa at de pleier ikke å få ringer noe særlig ofte heller. Så denne storryen fikk dessverre ingen happy ending :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og tenker...

Finnes det en eller annen register der man kan melde inn tapte smykker? Det burde vært et elektronisk portal for det, slik at de som får inn smykker til smelting kan sjekke om ikke tingen er stølet eller mistet og dermed ikke tilhører den som vil smelte den om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
MsLeela skrev (På 12.3.2011 den 21.54):

I dag skjedde det... Jeg satt på toget og kjente at jeg var så sinnsykt tørr på hendene. Så jeg tok likegreit ut håndkremen, tok av meg gifteringen og smørte inn hendene. Av en eller annen grunn husket jeg aldri å ta på gifteringene igjen, og nå er den borte.. :grine: Kjenner at jeg er kjempelei meg og klarer ikke helt å tenke på noe annet akkurat nå. Pleier alltid å ta av ringer når jeg smører meg på hendene og tenkte meg at noe sånt kommer til å skje en gang og nå er det skjedd, og selvfølgelig med gifteringen min...

 

Hva er egentlig sjansen for at jeg får den tilbake?! Jeg mistet den på tog, så kanskje konduktøren (eller noen andre) finner den og leverer til hittgodsen. Men på en annen side, det er en gullring med diamanter (en del verdi), fistelsen er vel stor for å beholde noe sånt?!

 

Æsj, håper den dykker opp ... :(

Hei. Kan du beskrive ringen? Jeg fant en ring, men tviler på at det er denne da det er så mange år siden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MsLeela skrev (På 18.3.2011 den 14.46):

Ja, da har det gått 5 virkedager siden jeg har mistet ringen og den har fortsatt ikke dukket opp. Har både ringt og vært innom hittegodsen, men de har ikke fått inn noen ringer i det hele tatt ila denne uka og sa at de pleier ikke å få ringer noe særlig ofte heller. Så denne storryen fikk dessverre ingen happy ending :(

Bare lurer på om det kanskje hadde vært en idé å skrive et innlegg om det på VY sin Facebook-side? Det kan jo tenkes at finneren glemte å levere den inn til konduktøren, kanskje fant hn ringen rett før hn skulle gå av toget? Tilby gjerne en liten finnerlønn også. Kan være et skudd i blinde, men det kan også hende at vedkommende ser innlegget og er ærlig sjel. 
 

Du har sikkert sjekket alle mulige lommer på klærne og bag/vesken din, men dobbeltsjekk likevel. 

Anonymkode: 6df71...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare lurer på om det kanskje hadde vært en idé å skrive et innlegg om det på VY sin Facebook-side? Det kan jo tenkes at finneren glemte å levere den inn til konduktøren, kanskje fant hn ringen rett før hn skulle gå av toget? Tilby gjerne en liten finnerlønn også. Kan være et skudd i blinde, men det kan også hende at vedkommende ser innlegget og er ærlig sjel. 
 

Du har sikkert sjekket alle mulige lommer på klærne og bag/vesken din, men dobbeltsjekk likevel. 

Anonymkode: 6df71...ced

Etterlyse en ring hun mistet for 10 år siden?? Nå får du gi deg, bruk hode!

Anonymkode: 0a410...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...