Gå til innhold

Mistet gifteringen i dag :(


MsLeela

Anbefalte innlegg

I dag skjedde det... Jeg satt på toget og kjente at jeg var så sinnsykt tørr på hendene. Så jeg tok likegreit ut håndkremen, tok av meg gifteringen og smørte inn hendene. Av en eller annen grunn husket jeg aldri å ta på gifteringene igjen, og nå er den borte.. :grine: Kjenner at jeg er kjempelei meg og klarer ikke helt å tenke på noe annet akkurat nå. Pleier alltid å ta av ringer når jeg smører meg på hendene og tenkte meg at noe sånt kommer til å skje en gang og nå er det skjedd, og selvfølgelig med gifteringen min...

Hva er egentlig sjansen for at jeg får den tilbake?! Jeg mistet den på tog, så kanskje konduktøren (eller noen andre) finner den og leverer til hittgodsen. Men på en annen side, det er en gullring med diamanter (en del verdi), fistelsen er vel stor for å beholde noe sånt?!

Æsj, håper den dykker opp ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff :(

jeg ville ringt til hittegodsen i morgen og hørt om den har kommet til rette. Legg igjen beskrivelse og tlfnr tilfelle den kommer inn senere.

har selv mistet gifteringen, men den kom heldigvis til rette igjen.

var på jobb, og jobbet inne på frysen... den dukket opp i en av de hundre hanskene som lå utenfor frysen... glir lett av kalde fingre...

skrekkopplevelse :(

krysser fingrene for at din ring også dukker opp igjen :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Hittegodts er kun oppe mandag-fredag, kl. 08:15 - 14:00 (i Oslo riktig nok, vet ikke hvor du bro TS...) , så det er ikke noe poeng å ringe i morgen.

Håper for all del noen finner den og leverer den noe sted, men det er jo ikke lett å vite hvor de evnt. hadde levert den heller.

Så trist da TS :( Jeg mistet en arvet forlovelsesring en gang og det var veldig sårt det også.

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff :(

jeg ville ringt til hittegodsen i morgen og hørt om den har kommet til rette. Legg igjen beskrivelse og tlfnr tilfelle den kommer inn senere.

har selv mistet gifteringen, men den kom heldigvis til rette igjen.

var på jobb, og jobbet inne på frysen... den dukket opp i en av de hundre hanskene som lå utenfor frysen... glir lett av kalde fingre...

skrekkopplevelse :(

krysser fingrene for at din ring også dukker opp igjen :klemmer:

Hittegodsen er dessverre stengt i helgen, men skal ringe dem på mandag. Har også skrevet mail og beskrevet ringen. Så krysser fingrene og håper på at det fortsatt finnes noen samvittighetsfulle og snille mennesker... SUKK.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, føler med deg. Jeg ville som de andre ringt hitttegods. Vi får krysse fingrene, men ville ikke ha hatt for store forhåpninger.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde jeg funnet en ring så ville jeg levert den til hittegods...

Håper en av mine tvillingsjeler fant den :)

Har forøvrig en bror som i en periode jobbet på en skysstasjon, han ble positivt overrasket over hvor mange folk som leverte inn ting de fant. Fikk inn lommebøker med penger i, ringer, mobiler, pcer osv...

Så vi får håpe det var noen ærlige mennesker som fant den og har levert den :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i resturant, og det er veldig mange som kommer og leverer inn ting de har funnet liggende igjen i resturanten til meg. Mobil, laptop, lommebøker (med penger i) og ipod er noe av det jeg har fått inn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke gifteringer er verd så mye å selge videre pga inskripsjon osv. så det er nok en ganske god sjanse for at du får den tilbake. Håper det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppløftende svar! :takke:

Helgen har ikke vært fult så hyggelig nei. Sitter selvfølgelig og tenker på det. Så håååååper virkelig at den dukker opp igjen. Skal ringe hittegodskontoret i morgen. Men regner nok ikke med at den dukker opp så fort (hvis den gjør det...) Så blir nok et par urolige dager til på meg. Æsj, skal aldri ta av meg ringer når jeg ikke er hjemme mer. Dyr lærepenge det der.. :(

Innskripsjonen er jo ikke så personlig. Det står bare "True Love" på innsiden, uten noe navnt eller slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv på tog, og det kan ta opp til en uke før det blir registrert hos hittegods, desverre :(

Men prøv, kan jo være en ærlig sjel der ute!

Mistet selv en dyr og spesiell forlovelsesring i sommer (den ble kjøpt i Egypt for noen år siden, og aldri sett noen som er maken). Jeg mistet den i sjøen i Bulgaria :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper og håper... Ringe nsb i dag, men selvfølgelig uten resultat :( Skal prøve igjen på onsdag. Kanskje den har kommet til rette da? :( Har forresten fortsatt ikke sagt noe til mannen min. Han kommer til å bli så skuffet og lei seg... :(

Godt menn ikke er så oppmerksomme av seg :fnise:

Lille: ringen min var også ganske spesiell. Den var spesiallaget i Singapore og vi har mer eller mindre designet den selv. Så jeg får ikke løpt og kjøpt en nye en jeg heller. Sååå kjipt det er å miste spesielle ting.. Vet nøyaktig hvordan du følte når du mistet din ring og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bedre å si det til mannen din da, enn å lyve. Du mistet den jo, kan skje alle.

Ja, selvfølgelig. Men jeg lyver vel i utgangspunktet ikke. Hvis han merker at ringen er borte, sier jeg selvfølgelig hva som har skjedd. Den eneste grunnen til at jeg ikke har sagt ifra er at jeg håper den kommer til rette ila et par dager og at jeg slipper å skuffe han. Dukker den ikke opp, må jeg nok si ifra uansett.

Men foreløbig ingen resultat... :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene for deg! Men helt ærlig: jeg hadde kastet meg rundt halsen til min kjære i hulkegråt om jeg mistet min ring... Og heller pyntet på det ved å si "den må ha falt av mens jeg smurte hendene" om jeg trodde sannheten ville bli problematisk...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg! Men helt ærlig: jeg hadde kastet meg rundt halsen til min kjære i hulkegråt om jeg mistet min ring... Og heller pyntet på det ved å si "den må ha falt av mens jeg smurte hendene" om jeg trodde sannheten ville bli problematisk...:sjenert:

Hulkegråt blir det nok uansett, om den ikke kommer til rette. Tror ikke det blir noe problematisk å si hvordan det faktisk skjedde. Jeg føler ikke at jeg har gjort noe "galt" i den forstand. Bare prøver i det lengste å utsette en nokså kjip situasjon. Kanskje jeg kan slippe den helt? Krysser fingrene...

Kjenner at jeg venter noe veldig på torsdag/fredag... Da har det gått ca 5 dager og hvis den er funent (og levert) så burde den ha kommet til rette da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg mente ikke at du skulle late som, altså... jeg mente at jeg ikke hadde klart å holde igjen om jeg så prøvde...:sjenert:

Håper den dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...