Gå til innhold

Trøffelhelt

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:hoho::hoho:

Ryktene går jo, det kunne gjerne ha vært meg... Men altså; nei, dessverre - det var bare nok enting jeg i ren maskulin vanvare forsøkte å skryte på meg...

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Altså Trøffel, være helt ærlig nå.... Det var ikke deg som sendte den strålende vakre og beskrivende mailen til meg??? Sikker??? Pusser Løwen på deg hvis det var du, veit jeg har trua med det før, men jeg er ikke redd for å bruke den Løwen, ikke redd i det hele tatt!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:o Altså Trøffel' date=' være helt ærlig nå.... [/quote']

Jeg lyver, altså er jeg... :ler:

Men: Hvis jeg noen gang skulle sende en mail, så vil jeg selvsagt stå for den. Samtidig vurderer jeg å slutte med å skryte på meg mailer jeg ikke har sendt, men det var litt fristende da Chimpy hadde fått en mail fra en med en diger en, vettu...

Pokkers guttekompleks!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en el annen grunn tror jeg han er uskyldig.......Veeeel.....uskyldig??? Når det gjelder akkurat dette, mener jeg.....hmmmm..... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vurderer å ta selvkritikk for å ha skrytt på meg en mail jeg likevel ikke hadde æren for...

Kanskje noen kan legge ut en avstemming? På Ris og ros??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Samtidig vurderer jeg å slutte med å skryte på meg mailer jeg ikke har sendt, men det var litt fristende da Chimpy hadde fått en mail fra en med en diger en, vettu...

Pokkers guttekompleks!

Hm, nå var det ikke bare Chimpis som fikk den da, men flere av oss babes... Meg for eksempel 8) Og nå faker du liksom hukommelsestap for å fradra deg skyld??? Makan... Hrmf :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...