Gå til innhold

Bruker du briller

briller  

68 stemmer

1. 1. Briller

• Ja
      25
    • Ja men bare når jeg leser\ Eller ser på tv\data
      20
    • Nei
      9
    • Bruker Linser
      14

Fremhevede innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

Bruker du briller

Endret av Eugene Onegin
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jupp, lesebriller. And i LOVE it :jepp:

Edit: haha så ikke avstemmingen før jeg hadde svart her jeg. jaja dobbelt svar da :)

Endret av fionel
Skrevet

Når jeg leser tar jeg av meg brillene

Skrevet

Bruker lesebriller. Ikke bare ser jeg så mye klokere ut med dem, men jeg ser hva som står også! :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Skal egentlig bruke briller, men bruker linser i stedet. Så da blir det vel nei?

Skrevet

Ja jeg bruker briller

Skrevet

Ja, bruker briller når jeg kjører bil bl.a :)

Gjest Lillekanin
Skrevet

Jeg er kjempenærsynt og har brukt briller siden jeg var 3 og linser siden jeg var 20 :) Nå er jeg 29 :P Bruker briller minst mulig nå,pga jeg syns det er irriterende å ha noe i fjeset. Men jeg skal egentlig avlaste øynene mer,så prøver å bruke de f.eks på søndager;P

Skrevet

Bruker briller når jeg ser på tv, kino o.l Og når jeg kjører...:)

Burde brukt de ellers også, hadde nok virket litt mindre overlegen da, men føler jeg ser så innmari kjip ut at det er bedre å bare si til folk at jeg ikke kjenner dem igjen på mange meters avstand...:fnise:

Skrevet

Jeg bruker lesebriller.

Skrevet

Burde brukt de ellers også, hadde nok virket litt mindre overlegen da, men føler jeg ser så innmari kjip ut at det er bedre å bare si til folk at jeg ikke kjenner dem igjen på mange meters avstand...:fnise:

Hva med linser, kan det være et alternativ for deg?

Skrevet

Hva med linser, kan det være et alternativ for deg?

Det kunne det sikjert vært, har bare ikke hatt så store problemer med det at jeg har giddet å ta utgiften...:P

Skrevet

Nja, bruker stort sett linser, men det hender seg jeg bruker briller.

AnonymBruker
Skrevet

linser om det har noe å si.

Skrevet

Du burde ha linser som et alternativ, ellers havner jeg på nei-kategorien :)

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg glemte linser men nå er den der

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg bruker (skal bruke) briller når jeg leser eller sitter på dataen. Tv'en blir for langt unna at det fungerer, da ser jeg bare enda mindre :P

Skrevet

Jeg har briller jeg kan bruke når jeg skal fokusere på noe som er langt unna, f.eks TV eller ved tavleundervisning. Men jeg bruker dem aldri. TV ser jeg ikke på og det er uansett ikke nødvendig med mindre jeg er avhengig av teksten og så mange fremmedspråklige filmer o.l ser jeg ikke.

Skrevet

Bruker linser også. Brukte mye mer briller før, fordi linsene ikke klarte å fjerne synsfeilen min helt. I de siste årene har det skjedd mye innenfor linser og de klarer nå å fjene synsfeilen i like stor grad som briller. Grunnen til at jeg bruker linser i hovedsak til hverdags er at jeg kan bruke solbriller, jeg kan likke på sofaen uten å klemme brillene, jeg kan se til siden og fortsatt ha god effekt av linsen.

Gjest Emera
Skrevet

Jeg bruker briller morgen, kveld og en hel dag i uka, omtrent. Ellers bruker jeg linser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...