Gå til innhold

Dyremishandling på NRK1


Væren

Anbefalte innlegg

Jeg er også under 40! Utrolig men sant!!!

Men hva "de fleste under 40" tenker og synes, bryr jeg meg faktisk ikke så mye om! Jeg er 37 og heldigvis akkurat passe voksen til å stå for mine egne meninger, uten å bry meg om hva "alle de andre" tenker og mener!

Jeg synes det er interessant å diskutere, men synes det er utrivelig å bli kalt sur gammel kjerring fordi jeg sier hva jeg mener!

Det blir mitt siste ord i denne saken - ettersom det jo egentlig ikke hadde noe med den opprinnelige saken å gjøre!

Ha en fin fredagskveld!

Hilsen

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med Væren.Dette er det mest makabre jeg har sett.Jeg har fått totalt avsky for Sofa King Stupid programmet og dette må være det aller minst underholdene programmet som er blitt laget.

Makan til syk og lam humor skal man se lenge etter.

Men jeg rakk uheldigvis å se 5 min av programmet i går og jeg ble skikkelig uvel og tårene trilla etterpå!!!!!!!

Samtidig som jeg tror dette innslaget var fikset så det skulle se så ille ut som mulig er jeg fremdeles ikke sikker.Disse utrolig teite fjottene er virkelig troende til litt av hvert.

Uansett så synes jeg det minste NRK kunne gjort var og opplyse seerene om det men det gjorde de heller ikke.

Kanskje de synes sånn humor er helt oki så lenge pengene ruller inn???

Det synes ikke jeg,uansett hvor virkelig dette var eller ikke.

Jeg har gjort som Væren.Lang sint mail er sendt til NRK som definitivt har fått en seer mindre.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kinga

Væren og Thea:

Jenter; har dere fått noen tilbakemelding på henvendelsene deres?

Gurimalla: Når det gjelder dyr som underholdningsobjekter der man inkluderer smerte og dyreplageri, "fake" eller ekte: Jeg tar meg friheten til å uttale meg på prinsipielt grunnlag. Det er saklig nok for meg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Vibeke!

Det gikk bare noen få dager før jeg fikk en mail fra Kringkastingsrådets leder med beskjed om at klagen var mottatt; enkelt og greit.

Etter det har jeg ikke hørt noe mer, men jeg skal komme tilbake med nærmere beskjed om hvilket svar jeg får!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk samme beskjed som Væren,at de hadde merket seg mine synspunkter.Til tross for at jeg ga dem et temmelig tydelig hint om at de burde gå ut med hva som egentlig foregikk på programmet.

Jeg bare håper at de stakkars dyra lever i beste velgående jeg. Ellers skal jeg personlig oppsøke Bare teite Are og tenne på det stygge filtrete håret hans.

Men jippi til NRK som tar seerene sine seriøst icon_smile.gificon_razz.gificon_evil.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noen skulle kalle meg en sur gammel kjærring så får det så være! Det DRITER jeg i.

Dette er ikke annet enn SYKT. Jeg viser INGEN forståelse for slike programmer -dummies eller ikke.

Væren og dere andre: Jeg støtter dere fullt ut!! Flott at noen tar initiativ til å stoppe dette. FLOTT at det finnes såpass engasjerte og reflekterte mennesker i verden som SER hvor patetisk og makabert dette er. For noen ganger kan man jo saktens begynne å lure...

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Nelle!

kys_2.gif Du er god, du!!! Takk for støtten + fine ord!

Gode klemmer til deg og ønske om en fin lørdag!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...