Gjest utlogga_atm Skrevet 11. mars 2011 #1 Del Skrevet 11. mars 2011 Fyr lös med dine beste nettflörtingstips Enten på Fb, nettdating eller hvor enn det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 11. mars 2011 #2 Del Skrevet 11. mars 2011 For meg som er mann så hadde det beste vært om en kvinne bare helt enkelt tok kontakt. Type: "Hei. Har sett deg der og der, og fikk lyst til å ta kontakt å høre hvordan du har det." Eller noe i den duren. Om en slik melding hadde ramla inn i mail kontoen eller fb eller noe, så hadde avsender garantert fått min oppmerksomhet. Den er enkel, koselig og du legger fram litt forsiktig at du er litt nysgjerrig på hvem han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 11. mars 2011 #3 Del Skrevet 11. mars 2011 Humor, selvironi og intelligens = win. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Del Skrevet 13. mars 2011 flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. mars 2011 #5 Del Skrevet 13. mars 2011 flere? Jeg hadde en dønn ærlig profil på Match, og kjørte ett ærlig løp tvers igjennom. Slik fikk jeg filtrert bort en del uinteressante folk, og endte opp med å møte IRL bare greie damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Del Skrevet 13. mars 2011 Har kommet i kontakt med en fyr men ikke på gjennom dating side, vi snakker på sms, msn og FB. Er det noen som har noen tips for å vise at jeg er intr i mer enn vennskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. mars 2011 #7 Del Skrevet 13. mars 2011 Har kommet i kontakt med en fyr men ikke på gjennom dating side, vi snakker på sms, msn og FB. Er det noen som har noen tips for å vise at jeg er intr i mer enn vennskap? Du kan spørre om han er ute etter fast forhold, hva slags ambisjoner han har. Men kanskje du vil møte han først. Så mye kontakt som dere har hatt skriftlig, så burde tiden være moden , eller overmoden for ett møte nå. Finn på en hyggelig aktivitet og ha det moro sammen en kveld. Man kan gå ut i fra at de fleste er ute etter seksuelt forhold, i en eller annen form. Ekteskap, pulevenn, utro elsker..... Allikevel så er det mange engestelige mennesker på nettet, som ønsker kun nettprat, og ikke vil møte folk. Noen er også redde for å møte sin nettflørt, fordi de har erfart at ett møte alltid betyr at nettflørtforholdet avsluttes, og de har kanskje ofte fått jobbintervjufølelser på slike møter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Del Skrevet 14. mars 2011 Mitt beste tips er at du faktisk viser at du har lest profilen og sett bildene. Spør om ting vedr. det. Da virker du interessert i personen og ikke bare utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå