Gå til innhold

Nicket ditt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Græn Orka betyr grøn energi. Har te fra Island som har det navnet som jeg drakk på det tidspunktet jeg lagde brukernavnet (i går, hehe).

Videoannonse
Annonse
Gjest Mynona83
Skrevet

Det er noe som heter groszy, jeg tror det er gamle polske cents. Så du hadde ikke så veldig feil. :jepp:

Det du sier nå er helt korrekt. 1 zloty er 100 groszy.

Så godt å høre at jeg ikke var helt på jordet da!! :)

Gjest Rampunge
Skrevet

Fordi jeg er litt over gjennomsnittet barnslig til å være "voksen".

Skrevet

Jeg har nettopp endret nick og valgte dette etter inspirasjon fra en anime serie. Liker så godt den figuren :)

Hvordan får man endret nick?

Gjest nobilian
Skrevet

Leste en gang en bok med latinnavn på fisk, en skatevariant het "torpedo nobiliana". Likte navnet, men gikk for den mer maskuline varianten og kuttet ut a.

Skrevet

Leste en gang en bok med latinnavn på fisk, en skatevariant het "torpedo nobiliana". Likte navnet, men gikk for den mer maskuline varianten og kuttet ut a.

Skate.

Jeg vedder på at du er en skater, som er temmelig rå på rullebrettet :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får man endret nick?

Be om å få bytte nick inn på ros og risforumet eller send en pm til en modde. Tror det var Bolledeig og Mette.

Skrevet

Det kom som et resultat av at jeg registrerte meg her i den hensikt av å diskutere ærlig og saklig. Jeg forteller folk fakta faen, så får dem tåle det eller ikke.

Eksempel på dette er hvis jeg påpeker at alle med fibromyalgi må gå inn i seg selv og innse at de er late unnasluntrere som hverken gjør nytte for omgivelsene sine eller samfunnet sådan.

Realisten forteller alltid sannheten. Og alle vet innerst inne at Realisten har rett.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Nicket mitt er et kallenavn pappa hadde på meg da jeg var liten. Da jeg fikk mailadresse var det han som fikset det for meg, og da skrev han caramiacaramella. Så fortsatte jeg vel egentlig bare å bruke det i forskjellige sammenhenger.

Skrevet

Hvordan kom du på nicket du har på kg?

Hvorfor jeg kalte meg selv Womenwomen ? Det var det første jeg kom på . Og jeg føler meg jo som veldig veldig kvinnelig og feminin type dame , så da føltes det helt naturlig å kalle seg kvinne i flertallsform . Jeg er MYE KVINNE mener jeg selv . Men på min egen frigjordte og likestilte måte da : )

Skrevet

Jeg har hatt ganske mange nick tidligere, men har endt opp med dette fordi jeg har noen utrolig kjekke kompiser som i en periode sa om pene damer at de var "sååå snop!", da ble jeg litt misunnelig og ville også være snop, så nå er jeg Snop :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt ganske mange nick tidligere, men har endt opp med dette fordi jeg har noen utrolig kjekke kompiser som i en periode sa om pene damer at de var "sååå snop!", da ble jeg litt misunnelig og ville også være snop, så nå er jeg Snop :)

Faktisk SELVESTE Snop. Se opp for billige etterligninger.

• Liker 2
  • 1 år senere...
Gjest LanaLane
Skrevet

Digger en amerikansk sangerinne med samme navn.

Skrevet

Som så mange andre: Alle nickene jeg var interessert i var allerede opptatte.

Det begynte med veldig gjennomtenkte nick som passet meg bra, og endte med å prøve helt tilfeldige ting for å i det hele tatt få meg et nick. Er glad i farger generelt og turkis spesielt. Tadaaa!

Skrevet

Det er navnet mitt, så kjedelig er jeg. :fnise:

Skrevet

Fordi jeg eier ikke fantasi :P

Ville egentlig hatt samme nicket jeg har på et annet forum men det var visst tatt.

Skrevet

Det kom som et resultat av at jeg registrerte meg her i den hensikt av å diskutere ærlig og saklig. Jeg forteller folk fakta faen, så får dem tåle det eller ikke.

Eksempel på dette er hvis jeg påpeker at alle med fibromyalgi må gå inn i seg selv og innse at de er late unnasluntrere som hverken gjør nytte for omgivelsene sine eller samfunnet sådan.

Realisten forteller alltid sannheten. Og alle vet innerst inne at Realisten har rett.

hvorfor mener du at de med fibrolyalgi er det?

Skrevet

Jeg ville ha et nickname som hørtes helt latterlig ut. Jeg klarer ikke å ta meg selv seriøst, samfunnet seriøst, eller noe som helst seriøst, så da kom jeg til å tenke på en klovn som hadde et show på Barne TV for jævlig mange år siden, og som også, som alt på Barne TV, var jævlig dumt. Dette reflekterer en ekstrem nihilisme. Når det ikke er noe mening i noe som helst, så er det en fin erstatning å harselere med andres bastante meninger og stive verdioppfatninger.

Robot-delen er veldig logisk. Jeg setter som utgangspunkt at verden rundt oss kan beskrives ut ifra generelle prinsipper som vi ser passer på fysiske fenomener i hverdagen. Hvis alt kan beskrives ut ifra generelle prinsipper, så må alt være en konsekvens av noe annet, ingenting på kroppen, eller med livene våre skjer av seg selv, vi er bare et produkt av fysikk, og viljen er et epifenomen. At vi har reaksjonsmønstere som kan sammenliknes, tyder på at vi er skrudd sammen ganske likt, med knapper man kan trykke på som produserer liknende respons. Omtrent som biologiske roboter. Derfor robot.

Litt robot, litt klovn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...