Gå til innhold

fant en dameting

Gjest anja

Anbefalte innlegg

har nettop lest to tråder ang. trusefunn.

kom plutselig på at liknende også har skjedd meg, uten at jeg brydde meg så mye om det. da. Men nå etter å ha lest begge trusefunn trådene, så slo det meg at jeg burde egentlig tenkt mer på det..eller? Åh! nå ble jeg paranoid. Haha! Rart at jeg ikke brydde mg om det da..

Jeg kom hjem fra en 3 ukers jobbrelatert reise like før jul, og da jeg skulle dusje, så fant jeg en asan damesåpe i dusjen. Jeg spurte sambo med engang, og tøyset med at han må jo bruke brillene sine neste gang han kjøper såpe sånn at han kjøper riktige sorten.

Og han nektet og sa at han ikke visste hvor den kom fra. Han har ikke hatt noen kamerater/slekt på overnatting osv.iflg han..så..

Så ja, rart det og. Men tenkte aldri at han var utro. Eller burde jeg tenke meg om kanskje??

Tenkte jo da at det måtte være han som har kjøpt damesåpe istedenfor mannesåpe.

Vet ikke jeg, huff, orker ikke tenke på det nå!!

Men hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han evt har kjøpt Asan er jo ikke så rart. Men at han ikke vet hvor den kommer fra er jo en annen sak. Spør han og be m ett litt mere grundig svar.

Håper han har kontroll på hvem som er hjemme hos dere når du ikke er der.

Morsomt om det ikke viser seg å være noe da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg fant en BH på gutterommet til min kjære en gang rett etter at vi flyttet. Han drev og ryddet og bare heiv den bort til meg "Oi, den må du ha glemt her" sa han. Jeg lo og begynte å brette den, da jeg fant ut at det var en 70A, selv bruker jeg 75C, så det stemte jo ikke. Kjære skjønte ingenting, men forsvant inn på rommet til broren. Jeg fulgte på, og fant da ut at det var tvillingbroren hans som hadde hatt med seg dame på rommet til kjæresten min :hoho: Letterlig episode egentlig, og rakk vel nesten ikke tenke utro-tanken en gang.

Poenget er at det behøver ikke alltid bunne i utroskap fordi om man finner dameting. Har du aldri mistenkt han for det før, og ikke tenkte over det før nå, synes jeg ikke du skal bry deg noe mer om det. Det har helt sikkert en naturlig forklaring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant masse hårspenner og diverse ørepynt og sånt slengende på gulvet. Det stammet fra kjæresten til lillebroren, som bodde på samme stedet en periode, fant vi ut. Det var rett og slett det at han ikke var så ryddig som gjorde at det fremdeles lå og slang :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette er visst den store Jeg fant-dagen.;)

Det kan ikke være at han har kjøpt den såpa da, kanskje han har vært litt irritert på snoppen eller noe, og trodde at det kunne hjelpe? Så blei han litt overrumplet da du spurte, og kom med den klassiske I know nooothing-setningen? :fnise: Bare en vill gjetning. Eller har han en mor som handler alt mulig på salg (noen ganger er det jo kurver med div varer på salg på butikken) og som deler ut litt her og der? Som litt diskret bare har satt den inn i dusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han evt har kjøpt Asan er jo ikke så rart. Men at han ikke vet hvor den kommer fra er jo en annen sak. Spør han og be m ett litt mere grundig svar.

Håper han har kontroll på hvem som er hjemme hos dere når du ikke er der.

Morsomt om det ikke viser seg å være noe da ;)

Han sa han visste ikke hvordan den havnet der..det kunne ha vært broren som hadde med seg såpe da han var innom, sa han og, husker jeg..Men altså, broren bruker da vel heller ikke damesåpe?

Tenkte da med engang at kanskje han var flau over å innrømme at han kjøpte feil..derfor sa han det han sa..

men å spørre han om det nå..et par måneder etterpå, huff vet ikke.. nei jeg lar det ligge..for freden sin skyld. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

Asan er det virkelig ikke damesåpe. Alle kan jo bruke den. Sett flere menn, med ømfintlig hud, bruke denne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg fant en BH på gutterommet til min kjære en gang rett etter at vi flyttet. Han drev og ryddet og bare heiv den bort til meg "Oi, den må du ha glemt her" sa han. Jeg lo og begynte å brette den, da jeg fant ut at det var en 70A, selv bruker jeg 75C, så det stemte jo ikke. Kjære skjønte ingenting, men forsvant inn på rommet til broren. Jeg fulgte på, og fant da ut at det var tvillingbroren hans som hadde hatt med seg dame på rommet til kjæresten min :hoho: Letterlig episode egentlig, og rakk vel nesten ikke tenke utro-tanken en gang.

Poenget er at det behøver ikke alltid bunne i utroskap fordi om man finner dameting. Har du aldri mistenkt han for det før, og ikke tenkte over det før nå, synes jeg ikke du skal bry deg noe mer om det. Det har helt sikkert en naturlig forklaring! :)

Det er akkurat det. Jeg har aldri mistenkt han om det noen gang. Men uansett..det var rart. Han kunne jo kanskje ha hatt med seg en dame hjem? eller en eller annen som har vært innom og har lagt den der med vilje for å ødelegge..? vet ikke..

dumt å tenke på det nå hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare såpe. At den er rosa betyr ikke at menn ikke kan kjøpe den, kanskje butikken ikke hadde Asan Mann og han kjøpte denne fordi han (eller evt. broren) innså at det er akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, om han hadde hatt en dame der, hvem tar med seg asan på besøk om man bare skal ha seg et ligg og dra igjen? (hvilket jeg ville sett for meg som sannsynlig om han var utro i deres eget hus)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asan er det virkelig ikke damesåpe. Alle kan jo bruke den. Sett flere menn, med ømfintlig hud, bruke denne.

takk:) men den jeg fant var ikke den vanlige asan hvit med blå skrift på flaske. det var den rosa flasken med rosa skrift, derfor trodde jeg at den var bare egnet til damer, og at bare damer som bruker den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Vel jeg har sett hardbarka menn bruke EA Eight Houre Cream også jeg. Og ansiktsvann til og med. Neglefil har jeg sett mannfolk bruke og.

Synes du overreagerer veldig. La alltid tvilen komme din mann tilgode.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel jeg har sett hardbarka menn bruke EA Eight Houre Cream også jeg. Og ansiktsvann til og med. Neglefil har jeg sett mannfolk bruke og.

Synes du overreagerer veldig. La alltid tvilen komme din mann tilgode.

Ja egentlig. Jeg vet jo også om menn som bruker maskara, og noen som bruker pudder(foundationaktig) til ansiktet. Så ja. Er egentlig lettet nå. Takk :) Er vel best å la være å ta det opp med han igjen nå lang tid etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja egentlig. Jeg vet jo også om menn som bruker maskara, og noen som bruker pudder(foundationaktig) til ansiktet. Så ja. Er egentlig lettet nå. Takk :) Er vel best å la være å ta det opp med han igjen nå lang tid etterpå.

Jeg synes også at det er urealistisk at fremmed dame skal ha tatt med seg ei så diger flaske med flytende såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en gang en eske med hårfarge for blondt hår i skapet hans. Han sa den var gammel og hadde blitt glemt igjen fra exen hans. Han har innrømmet siden at det egentlig var hans, tross alt, exen hans er utlending med svart hår :fnise: Merkelig nok, så har han mørkere blondt hår i dag, enn hva han hadde den gangen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...