Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2011 #21 Skrevet 12. mars 2011 Tatt blodprøver og fått bekreftet at jeg mangler B12 og jern, og har for lavt stoffskifte. Har den siste tiden tatt tabletter for dette, men det hjelper ikke akkurat på humøret/levemåten min om dagen.. takk for svar Rekner med du får kun Levoxin..?som støtter T4 .? spør legen din om å få hormonet som støtter T 3 også-det virker inn på serotonin nivået .alså depresjon.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #22 Skrevet 12. mars 2011 Herregud, er det mulig? "Depresjon, ta kontakt med legen din" Fanken ikke rart halve Norge går på adhd medisin om dagen. ALLE har det trått av og til, spis riktig og tren litt, sov nok, slik at du har overskudd er mitt råd. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #23 Skrevet 12. mars 2011 Tatt blodprøver og fått bekreftet at jeg mangler B12 og jern, og har for lavt stoffskifte. Har den siste tiden tatt tabletter for dette, men det hjelper ikke akkurat på humøret/levemåten min om dagen.. takk for svar Når man har B12 mangel, er "bivirkningen" depresjon.. Jeg har selv mangelen, og har gått på sprøyter tredje hver mnd i snart 20 år... Tro meg, de gangene jeg har slurvet er både energi og livsgnist på bånn... 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #24 Skrevet 12. mars 2011 Herregud, er det mulig? "Depresjon, ta kontakt med legen din" Fanken ikke rart halve Norge går på adhd medisin om dagen. ALLE har det trått av og til, spis riktig og tren litt, sov nok, slik at du har overskudd er mitt råd. Hva har ADHD og depresjon tifelles?? 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #25 Skrevet 12. mars 2011 Er vanlig bli lei av alt hvis man er deppa. Kom deg på trening og glem alt annet i noen uker. Ha fokus på å trene og bli i bedre fysisk form. Hvis ikke det hjelper må du kanskje prate med legen og kanskje begynne i terapi.
Gjest Stine Skrevet 20. mai 2012 #26 Skrevet 20. mai 2012 Been there, still there.. Skjønner ikke hvorfor jeg skal gidde å stå opp om morgenen, når det eneste som venter meg er nedturer og folk som ikke bryr seg..
Wednesday Skrevet 20. mai 2012 #27 Skrevet 20. mai 2012 Hva har ADHD og depresjon tifelles?? hehe, faktisk veldig mye.
Maestro Skrevet 21. mai 2012 #28 Skrevet 21. mai 2012 Oss med ADHD har lettere for å få psykiske problemer, som angst og deperisjon. Spesifikt jenter faktisk.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #29 Skrevet 21. mai 2012 Har det på samme måte selv, og føler med deg. Har sluttet å møte opp på skolen, og er omtrent likegyldig til om jeg lever eller dør.. Håper det bedrer seg for deg ts, for det her er ikke noe jeg unner noen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå