Gå til innhold

Mista livsgnisten

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tatt blodprøver og fått bekreftet at jeg mangler B12 og jern, og har for lavt stoffskifte.

Har den siste tiden tatt tabletter for dette, men det hjelper ikke akkurat på humøret/levemåten min om dagen..

takk for svar

Rekner med du får kun Levoxin..?som støtter T4 .?

spør legen din om å få hormonet som støtter T 3 også-det virker inn på serotonin nivået .alså depresjon.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, er det mulig?

"Depresjon, ta kontakt med legen din"

Fanken ikke rart halve Norge går på adhd medisin om dagen.

ALLE har det trått av og til, spis riktig og tren litt, sov nok, slik at du har overskudd er mitt råd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tatt blodprøver og fått bekreftet at jeg mangler B12 og jern, og har for lavt stoffskifte.

Har den siste tiden tatt tabletter for dette, men det hjelper ikke akkurat på humøret/levemåten min om dagen..

takk for svar

Når man har B12 mangel, er "bivirkningen" depresjon.. Jeg har selv mangelen, og har gått på sprøyter tredje hver mnd i snart 20 år... Tro meg, de gangene jeg har slurvet er både energi og livsgnist på bånn...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, er det mulig?

"Depresjon, ta kontakt med legen din"

Fanken ikke rart halve Norge går på adhd medisin om dagen.

ALLE har det trått av og til, spis riktig og tren litt, sov nok, slik at du har overskudd er mitt råd.

Hva har ADHD og depresjon tifelles??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vanlig bli lei av alt hvis man er deppa. Kom deg på trening og glem alt annet i noen uker. Ha fokus på å trene og bli i bedre fysisk form. Hvis ikke det hjelper må du kanskje prate med legen og kanskje begynne i terapi.

• 1 år senere...
Gjest Stine
Skrevet

Been there, still there.. Skjønner ikke hvorfor jeg skal gidde å stå opp om morgenen, når det eneste som venter meg er nedturer og folk som ikke bryr seg..

Skrevet

Hva har ADHD og depresjon tifelles??

hehe, faktisk veldig mye.

Skrevet

Oss med ADHD har lettere for å få psykiske problemer, som angst og deperisjon. Spesifikt jenter faktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme måte selv, og føler med deg. Har sluttet å møte opp på skolen, og er omtrent likegyldig til om jeg lever eller dør..

Håper det bedrer seg for deg ts, for det her er ikke noe jeg unner noen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...