Gå til innhold

Utroskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MikeWaters

Nei, omstendighetene avgjør. Akkurat nå virker det utenkelig, men jeg har ingen peiling på hvor vi er om 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært utro i tidligere forhold, men er så sikker jeg kan være på at jeg ikke vil gjøre det igjen.

Årsakene er mange, men mest av alt har jeg blitt eldre og klokere siden jeg begikk feilstegene mine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trampoline

Jeg er 100% sikker på at om vi spør ekssamboeren din om du var utro mot ham, så vil han svare ja. Å møte drømmemammen og ha følelser for ham mens man har samboer er utroskap i følge meg.

Det er ikke nødvendigvis galt i å være utro, men det er galt i å si at man aldri har vært utro når det finnes mennesker som mener at man har vært utro. Hvordan du vrir og vender på det ble "samboeren din fra helvete" bedratt av deg.

Det er ingen som kan kontrollere følelsene sine. Om en er i et forhold og får føleleser for en annen, så kan en ikke styre det. Det eneste vi kan styre er handlingene våre.

Å ha følelser for et annet menneske enn samboeren sin går ikke under utroskap. Når handler ut i fra følelsene sine, snakker vi om utroskap. Det sier seg vel selv det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...