Sunchild Skrevet 22. mars 2011 #81 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg er ikke sue, men jeg hadde dratt hjem og sittet klar til å gi ham en skyllebøtte... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #82 Del Skrevet 22. mars 2011 Med mindre jeg var hjerneskadd eller på en annen måte ute av stand til å kontrollere meg selv, så kan jeg overhode ikke seg meg at jeg er utro. Dette er det tusen grunner til, uten at jeg orker å ramse dem opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. mars 2011 #83 Del Skrevet 22. mars 2011 Skyllebøtte? Jammen han vil jo fortelle at han ikke har gjort noe galt. Faktisk så vil han fortelle at hu dama han var med allerede hadde advart ham om at du kom til å klikke fordi du ikke har tillit. Og grunnen til at du ikke har tillit er sikkert fordi at det er de som er mest utro sjæl som også anklager andre. Det var også noe han hadde hørt av hun andre dama som hadde advart ham mot at du kom til å klikke helt uten grunn. Men det gjorde ikke så mye, fordi om du er altfor slem så fikk han lov til å sende henne en melding om at alt er i orden. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 22. mars 2011 #84 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg er rimelig sikker på at jeg aldri ville være utro. Jeg er barn av et forhold med bla. utroskap i, og jeg unner ingen å gå igjennom noe sånt. Jeg er sammen med kjæresten min fult og helt, og er såpass sikker på meg selv at jeg vet jeg ikke ville falt for fristelsen, men jeg holder meg uansett unna situasjoner hvor det er "mer sannsynlig" at utroskap finner sted. Drikker meg ikke for full, flyr ikke på byen alene og drar ikke på nachspiel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. mars 2011 #85 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har ingen tro på at det er mulig for noen å si at det er 100% sikkert at de ikke kan være utro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #86 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har ingen tro på at det er mulig for noen å si at det er 100% sikkert at de ikke kan være utro. Hvorfor? Jeg kjenner meg selv best. Jeg vet bedre enn noen andre hva jeg selv er i stand til å gjøre eller ikke gjøre. Utroskap er jeg ikke i stand til å gjennomføre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. mars 2011 #87 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg kommer ikke til å bli utro, fordi jeg har bestemt meg for dette. Jeg ønsker ikke å hverken bryte min egen selvrespekt, eller å såre min kjære veldig vondt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polymorph Skrevet 22. mars 2011 #88 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, jeg er helt sikker på at det aldri kommer til å skje. Jeg er viljesterk (+ fryktelig mye samvittiget), og tenker på hvordan det ville vært hvis partner gjorde det mot meg. Utroskap er noe av det verste jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. mars 2011 #89 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvorfor? Jeg kjenner meg selv best. Jeg vet bedre enn noen andre hva jeg selv er i stand til å gjøre eller ikke gjøre. Utroskap er jeg ikke i stand til å gjennomføre. Ingen kan si noe om hva fremtiden bringer, det er menneskelig å feile, vi er mennesker, osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. mars 2011 #90 Del Skrevet 22. mars 2011 Går det an å love seg selv å aldri såre noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hope Skrevet 22. mars 2011 #91 Del Skrevet 22. mars 2011 Går det an å love seg selv å aldri såre noen? Man kan vel bare love å gjøre sitt beste for å unngå å såre noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. mars 2011 #92 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, man bør anstrenge seg så langt man kan for å unngå å såre noen. Men fra å unngå å såre noen til å aldri gjøre det tror jeg blir veldig vanskelig. Og dere som ALDRI ville vært utro UASNSETT hva som hadde skjedd. Om typen din blir grønnsak etter en bilulykke sånn at dere ALDRI mer kan ha samleie. Hvor trofast hadde du egentlig vært da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 22. mars 2011 #93 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, man bør anstrenge seg så langt man kan for å unngå å såre noen. Men fra å unngå å såre noen til å aldri gjøre det tror jeg blir veldig vanskelig. Og dere som ALDRI ville vært utro UASNSETT hva som hadde skjedd. Om typen din blir grønnsak etter en bilulykke sånn at dere ALDRI mer kan ha samleie. Hvor trofast hadde du egentlig vært da? Jeg er veldig overbevist om at jeg ville avsluttet forholdet før jeg hadde hatt sex med noen andre. Først og fremst hadde vel spørsmålet blitt om vi ville fortsatt forholdet, deretter ville vi vel spurt oss om vi ville gått for et åpent forhold, for eksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. mars 2011 #94 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har ingen tro på at det er mulig for noen å si at det er 100% sikkert at de ikke kan være utro. Hva man bestemmer seg for gjør iallfall noe med risikoen. mange mennesker klarer å følge sin vilje. De som vil være utro kan fort hoppe på den sjansen som byr seg fram. De som ikke vil være utro må krysse sin egen grense for å komme dit. De som ikke har noen formening, lar seg kanskje flyte litt med strømmen, og det som skjer det skjer. Jeg kjenner en som har som prinsipp å ta det som blir servert. Mange velger også å være trofast fordi partneren har bestemt at de skal være det, og de velger å ikke stride mot partner, og ser ikke at deres eksterne kosebehov er viktigere enn sitt eget forhold. De ser kanskje også at dersom de holder seg i skinnet er det mindre sjans for at partner sklir ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #95 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har vært det, og kommer sikkert til å være det igjen. Stoler ikke på meg selv for fem flate øre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 22. mars 2011 #96 Del Skrevet 22. mars 2011 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. mars 2011 #97 Del Skrevet 22. mars 2011 Hva man bestemmer seg for gjør iallfall noe med risikoen. mange mennesker klarer å følge sin vilje. De som vil være utro kan fort hoppe på den sjansen som byr seg fram. De som ikke vil være utro må krysse sin egen grense for å komme dit. De som ikke har noen formening, lar seg kanskje flyte litt med strømmen, og det som skjer det skjer. Jeg kjenner en som har som prinsipp å ta det som blir servert. Mange velger også å være trofast fordi partneren har bestemt at de skal være det, og de velger å ikke stride mot partner, og ser ikke at deres eksterne kosebehov er viktigere enn sitt eget forhold. De ser kanskje også at dersom de holder seg i skinnet er det mindre sjans for at partner sklir ut. Joda, men det jeg sier er at ingen i hele verden kan sverge på at de aldri noensinne vil kunne være utro, det er rett og slett ikke mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 23. mars 2011 #98 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Okay sue... En dag du er lei deg fordi at typen din viser seg distanse og dere forbruker hele uka på meningsløse krangler. Da plutselig dukker det opp ett kvinnfolk du aldri har likt fra gamledager fordi hun er ei tøyte som har prøvd seg på alle dine typer og hun har alltid vært litt misunnelig på deg og det du har. Så en gang dere er ute på fest, dere begynner kvelden med å krangle og typen din trekker seg unna. Du kan bare ane og høre vagt at dette kvinnfolket fra gamle dager trøster gutten, gir ham ros, forteller ham hvor snill han er og hvor flink er som holder ut med ei sinnsyk sjalu grinete kvinnefolk. Hun begynner å gi ham skuldermassasje for at han ikke skal være så stressa. Det siste du ser av det paret er at de sniker seg vekk. hvordan hadde du reagert sue? hehe jeg vet ikke hvor dette kom ifra da men.. Jeg hadde ikke sunket til hans nivå og vert utro da... Men om du tror jeg ville suttet der og fortsatt festen og late som ingenting må du tro feil.. Men og vær utro som hevn er vell strengt tatt ikke nødvendig vell? Hadde han vert utro mot meg hadde jeg gjort det slutt da.. enkelt og greit? Trenge ikke starte noe spill vertfall, er ikke 14 år Endret 23. mars 2011 av sue84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #99 Del Skrevet 23. mars 2011 Men du VET det ikke! Du kan umulig vite det! Der er så utrolig mange faktorer som påvirker dette, og du vet ingen verdens ting om når du støter på dem. Gi gjerne løftet til kjæresten din, men derfra og inn må du jobbe for at det skal være slik hver eneste dag. Ikke bare du, men kjæresten din også. Selv da er man ikke helt sikker, men i alle fall sikrere enn om man tenker tilbake på et løfte man ga for mange år siden, og tror det er nok. du kan heller ikke vite om therese91 faktisk kan vite. kansje therese91 faktisk kjenner seg selv så godt! det kan verken du eller jeg vite noe som helst om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #100 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg kan rett og slett ikke skjønne at jeg skal kunne bli fristet til å være utro. Så lenge jeg er i et forhold, eller har kjærlighetssorg etter ett, så klarer jeg ikke engang å SE at andre menn er det minste attraktive. Kjæresten min er rett og slett verdens vakreste og mest sexy, og alle andre har sexappeal som gråstein. Er vel bare sånn jeg er innrettet... jeg og evner bare ikke å se at andre er bra på noen som helst seksuell måte når jeg er i forhold. jeg har ingen som helst problemer med å si at jeg aldri hadde vært fysisk utro(kyssing, sex eller prioritere andre forran kjæreste) for det er en grense jeg holder meg milevis unna!! jeg har aldri opplevd å like andre enn kjæreste på noen som helst kjæreste/seksuellmåte å hvis jeg kommer til å være i nærheten av det slår jeg opp, da fortjener kjæresten min noe bedre enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå