Gjest gutt22 Skrevet 13. mars 2011 #21 Del Skrevet 13. mars 2011 En undersøkelse fra baldet "Stella" viser at over 50% av kvinnene i Oslo har vært utro. Tallet er sikkert mye likt for menn i Oslo. Du har vært utro noe som sier at du har vært for svak, men på den positive siden er du så attraktiv at du for masse tilbud og falt desverre for fristelsen. Du er ikke unormal. Det er mer unormalt å leve tro hele livet. Du er normal, men det er kanskje lurt å holde utroskapen skjult. Det er nok mer utoskap nå enn for 10år siden, men utroskap er nok mer akseptert i dagens samfunn. En skal dele på godene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterBlomst Skrevet 13. mars 2011 #22 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er vel like ekkelt om det er menn eller kvinner som er utro? Dårlig moral er det åkkesom, og folk som er utro er dårlige mennesker. Der tar du feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livsnyter 81 Skrevet 13. mars 2011 #23 Del Skrevet 13. mars 2011 Der tar du feil. Helt enig, hurra for sunne medmennesker, du gjorde dagen min bedre, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. mars 2011 #24 Del Skrevet 13. mars 2011 Der tar du feil. Nope, jeg vet jeg har rett. Folk som er utro har 0 respekt for sin partner. Man har alltid et valg, det er så enkelt som at hvis man vil vifte med tissen får man være singel. Er man i et forhold får man gjøre det slutt FØR man begynner å vifte med tissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livsnyter 81 Skrevet 13. mars 2011 #25 Del Skrevet 13. mars 2011 Nope, jeg vet jeg har rett. Folk som er utro har 0 respekt for sin partner. Man har alltid et valg, det er så enkelt som at hvis man vil vifte med tissen får man være singel. Er man i et forhold får man gjøre det slutt FØR man begynner å vifte med tissen. Hvordan kan du vite du har rett? Høres ut som om noen er litt for høy på seg selv, prøv selvinnsikt. Motivene til folk som er utro varierer sterkt, og hvordan du har fått kunnskap til alle utroskaps motiv er mer enn jeg kan fatte. Man har ikke alltid et valg.. Er man i fengsel har man feks ganske minimalt med valg, eller hvis en er fastlåst, i overført og konkret betydning. Jeg tror ikke du vet helt hva du snakker om, men det virker som om noen var utro med deg, og at du fortsatt er ganske berørt av dette, men jeg må be deg om å holde dette for deg selv, og ikke la det gå ut over andre... Når det gjelder vifting med tissen får jeg en følelse av at du mener det bare er menn som er utro... Jeg kan trygt fortelle deg at du tar feil... Videre har du ingen rett til å bestemme hva folk i forhold gjør og ikke gjør, så du får holde disse meningene for deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
per78 Skrevet 13. mars 2011 #26 Del Skrevet 13. mars 2011 Min erfaring er at både kvinner og menn er utro. Det er nok ikke bare gutta som "vifter med tissen", som du så pent sier. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå