AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Del Skrevet 9. mars 2011 Her en dag skulle jeg rydde i et gammelt skap vi ikke bruker så mye... Vi har slengt en masse klær inn der nå og da, klær vi ikke bruker, eller bare når vi skal rydde og har dårlig tid. Her fant jeg altså en pose med en truse i, som ikke er min... Jeg vet den ikke er min fordi den ser helt jævlig ut og jeg aldri ville kjøpt den, pluss at den er ALT for stor til meg. Skjønner ikke hva i huleste som kan ha skjedd... Det lå også 3-4 par sokker oppi der (?) noen var bare hvite og sorte, mens noen hadde farge og mønster og var IKKE mine. Sambo kan da ikke ha vært så DUM å ligge med en og så legge trusa i en pose der inne? Sorry ass, men der er nesten bare hysterisk hvis han er så dum. Noe han virkelig ikke er, skulle han først vært utro ville han ikke vært så dum, ville hvertfall aldri trodd det om han. Dessuten tror jeg vel egentlig ikke at han er utro, får det liksom ikke til å stemme. Hva i all verden kan ha skjedd??? Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteDiamond Skrevet 9. mars 2011 #2 Del Skrevet 9. mars 2011 KAnskje slektning som har vært på overnatting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2011 #3 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) KAnskje slektning som har vært på overnatting? Har dere vært bortreist en gang, kanskje, og lånt ut leiligheten til kjente? Foreldre, svigerforeldre? Tenkte på "bestemortruse" . Endret 9. mars 2011 av Belladonna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Del Skrevet 9. mars 2011 Hans..? Kanskje..? I all hemmelighet..? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Del Skrevet 9. mars 2011 haha syns dette hørtes veldig merkelig ut, håper du deler svaret til oss dersom du finner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Del Skrevet 9. mars 2011 Hans..? Kanskje..? I all hemmelighet..? Ja, du beskrev den som DIGER.. så enten en hest, eller.. hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. mars 2011 #7 Del Skrevet 9. mars 2011 Hans..? Kanskje..? I all hemmelighet..? Skulle til å si det samme.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 9. mars 2011 #8 Del Skrevet 9. mars 2011 kan det være hans? Kanskje han liker å gå i dametruser av og til? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #9 Del Skrevet 9. mars 2011 jeg tviler på at det er hans, er mer nyskjerrig på hvem den rette eieren er. kanskje han har hatt den liggende lenge? fra ekser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #10 Del Skrevet 9. mars 2011 jeg tviler på at det er hans, er mer nyskjerrig på hvem den rette eieren er. kanskje han har hatt den liggende lenge? fra ekser? Hvorfor tviler du på at den er hans? Kanskje han er redd for å bli latterliggjort av deg og nettopp derfor har han skjult den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. mars 2011 #11 Del Skrevet 9. mars 2011 Kanskje han har arvet en truse og et par sokker av bestemoren sin, og ikke visste hvor han skulle gjøre av det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #12 Del Skrevet 9. mars 2011 Kanskje har han kjøpt trusa på internett av noen som har brukt den for at han skal kunne lukte på den en gang i blant mens han koser seg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #13 Del Skrevet 9. mars 2011 Hahaha, vittig, akkurat i det jeg leste tittelen på tråden her, så sier en dame i en film på tv at hun ikke kan finne igjen trusa si etter å ha badet i elven 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2011 #14 Del Skrevet 10. mars 2011 Kanskje han har arvet en truse og et par sokker av bestemoren sin, og ikke visste hvor han skulle gjøre av det? Hahahahahhahahaha jeg dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 10. mars 2011 #15 Del Skrevet 10. mars 2011 Det som er rarere enn at du finner en diger truse i skapet som ikke er din, er at du ikke spør samboeren din om han har kjennskap til den. Hva er det som er så fryktelig vanskelig med å bare spørre ham selv? Det er jo ingen her som kan svare på det uansett. Når det er sagt, vandrer mine tanker tilbake til yngre dager da hadde jeg en boksershorts liggende lenge som en tidligere elsker hadde glemt igjen hos meg. Den var faktisk ganske behagelig så det hendte at jeg brukte den som pysjbukse:) Jeg har det med å panikkpakke når jeg skal flytte, så den fulgte med på flyttelasset og inn i mitt nye forhold. Sløvhet gjorde at jeg ikke hadde kastet den og en dag fant min daværende samboer bokseren. Siden han er ganske sløv når det kommer til klær, falt det han ikke inn å tvile på meg da jeg sa at "joda, den er din". Han brukte den da, og bruker den trolig den dag i dag:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #16 Del Skrevet 10. mars 2011 Hahaha, vittig, akkurat i det jeg leste tittelen på tråden her, så sier en dame i en film på tv at hun ikke kan finne igjen trusa si etter å ha badet i elven Du så blackwoods du og?? For en teit film. Uansett, hvor lenge har dere vært sammmen? Er det en sjanse for at det er så gammelt at det har tilhørt en eks, eller er det utenkelig. Det har vært et trusespørsmål tidligere på KG. Vi fant aldri ut av svaret, irriterer meg grenseløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #17 Del Skrevet 10. mars 2011 har du hatt besøk noen gang du kan huske av venninne eller familie? Mange legger jo skittentøyet i en pose når de er hjemmefra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dontknow Skrevet 10. mars 2011 #18 Del Skrevet 10. mars 2011 Hahaha, vittig, akkurat i det jeg leste tittelen på tråden her, så sier en dame i en film på tv at hun ikke kan finne igjen trusa si etter å ha badet i elven hahaha jeg dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 10. mars 2011 #19 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg fant en lekker dametruse i det nederste kjøkkenskapet til min nye kjæreste (han jeg er gift med i dag) I etterkant viste det seg at han hadde funnet denne i trommelen på vaskemaskina si, som han hadde fått av sin søster. Men å KASTE trusa?????? Neida, man vet aldri når man får bruk for sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. mars 2011 #20 Del Skrevet 10. mars 2011 Du så blackwoods du og?? For en teit film. Uansett, hvor lenge har dere vært sammmen? Er det en sjanse for at det er så gammelt at det har tilhørt en eks, eller er det utenkelig. Det har vært et trusespørsmål tidligere på KG. Vi fant aldri ut av svaret, irriterer meg grenseløst. Hvis det hadde vært en eksdame, måtte hun ha vært svær . TS skriver at det var en stor truse. Det siste du skriver, om det mystiske trusefunnet, husker jeg også. Den saken gikk over mange sider. Er det ikke irriterende at vi ikke kan få vite hvordan det endte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå