Gå til innhold

Indre drama in paradise

Gjest Undrer

Anbefalte innlegg

Gjest Undrer

Har vært sammen med min kjære i 2 år nå. Vi er utrolig glade i hverandre og har vært gjennom mye sammen. Inkludert ett års avstandsforhold som var veldig tungt, men som styrket forholdet vårt og bekjempet ensomheten vår (jeg var student i en fremmed by, han nylig tilflyttet til en storby hvor han ikke kjente mange). Vi skal gifte oss om to uker og alt er bare fryd og gammen. Men hva gjør man når man plutselig møter ei jente han virkelig har likt et par måneder før jeg kjente ham. Ei han har tekstet med, syntes var utrolig attraktiv (og det er hun) og til og med spurt foreldrenes velsignelse om å få gifte seg med. Det gikk visst ikke lenger enn dette og han har forklart seg med å si at han var i en annen fase i livet da og at han i retrospekt føler han ikke ville kommet like godt overens med henne som han gjør med meg. Prøver å forstå, men klarer ikke unnlate å tenke "what if"? Jeg ser tydelig de små gnistene mellom dem når de veksler ord med hverandre eller ser på hverandre. Føler jeg blir så bitter og lei meg at jeg skammes. Sjalusi er noe jeg hater. Det er kun denne tingen som irriterer meg, ikke selve situasjonen (fordi past is past), men følelsene mine. Er dette normalt? Hvordan bør jeg forholde meg til situasjonen og ikke minst henne? Hun er ei utrolig snill jente og jeg har kommet godt overens med henne når jeg har møtt henne, men denne situasjonen makes it all a bit awkward. For jeg ser at det er noe mellom dem så altfor godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Illiya

Huff, det høres ikke bra ut!

Bor dere sammen nå da, og hvor mye kontakt har han med den andre jenta? Bor hun i nærheten?

Må si at ettersom til og med du ser at det er noe mellom dem, så vær forsiktig. Vet ikke om jeg hadde giftet meg om to uker om situasjonen var sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...