Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Kunne snakket i evigheter om alt mulig rart nå merker jeg, så trr jeg bare avslutter her så dere slipper å lese så mye :fnise:

:fnise:

Bare koselig å lese her inne!!

Og du klarte å friste meg med kake og... :kjefte: Jeg som prøver å være sunn f.o.m. i dag... Men, det er jo mandag, så jeg skal prøve å være sterk i noen dager til iallfall :fnise: .

Håper du slipper å gå noe over tiden Teryiaki. Her er litt fødestøv fra meg: :strix::strix::strix: Jeg hadde visst en del av det!

Ha en fin dag - spreka som fortsatt går lange turer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går prøve ut kaken. Håper det er riktig oppskrift :fnise: jeg og skulle jo begynne med jordnøttolje, men har ikke orket alikevel :sjenert: og ja, du har bært veldig flink til å hå turer :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte sånn fødselsforberedende olje på helsekosten jeg har smørt meg inn med i to uker nå og bringebærbladkapsler jeg har trykt i meg så nå burde jeg snart være klar :jepp:

Har gitt opp å være sunn jeg :sjenert: Tar det etter fødselen tenkte jeg. Nå er det bare uker igjen og så sliten jeg er nå unner jeg meg å spise det jeg har lyst på. Med forbehold da :)

Er ganske spesielt å tenke på at vi kan gå i fødsel når som helst nå. Både gleder og gruer meg. Det er jo en opplevelse jeg er glad jeg får ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitteliten: har lest veldig mange steder at man ikke skal ta bringebærbladkapsler, men husker ikke hvorfor :klo: kan Google det seinere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise

Bare koselig å lese her inne!!

Og du klarte å friste meg med kake og... :kjefte: Jeg som prøver å være sunn f.o.m. i dag... Men, det er jo mandag, så jeg skal prøve å være sterk i noen dager til iallfall fnise: .

Håper du slipper å gå noe over tiden Teryiaki. Her er litt fødestøv fra meg: :stri: strix: :stix: Jeg hadde visst en del av det!

Ha en fin dag - spreka som fortsatt går lange turer! :klemmer:

Hehe, ja det er lett å bli fristet! I alle fall vis man er svak for søte bakverk sånn som jeg er :fnise:

Håper jeg også, så tar veldig gjerne i mot litt fødestøv fra deg ja! :nigo: Føder gjerne om litt over en uke jeg også :fnise:

Turene er ikke akkurat i et rasende tempo, men..Er nå bedre enn å ikke gå i det hele tatt. )

Jeg går prøve ut kaken. Håper det er riktig oppskrift :fnise: jeg og skulle jo begynne med jordnøttolje, men har ikke orket alikevel :jenert: og ja, du har bært veldig flink til å hå turer :overrasket

Hehe, nei det er jo ikke et must, akkurat. Jeg skal begynne med den i morgen. Skak smøre morgen og kveld fram til fødsel nå. :jepp: Er rett og slett veldig spent på om jeg blir å revne mye eller ikke. Drømte at jeg kun måtte ha et lite pyntesting i natt..Det var flott det :gjeiper:

Kjøpte sånn fødselsforberedende olje på helsekosten jeg har smørt meg inn med i to uker nå og bringebærbladkapsler jeg har trykt i meg så nå burde jeg snart være klar :jepp:

Har gitt opp å være sunn jeg :sjenert: Tar det etter fødselen tenkte jeg. Nå er det bare uker igjen og så sliten jeg er nå unner jeg meg å spise det jeg har lyst på. Med forbehold da :)

Er ganske spesielt å tenke på at vi kan gå i fødsel når som helst nå. Både gleder og gruer meg. Det er jo en opplevelse jeg er glad jeg får ha.

Ja du skal nå bare kose deg du! Jeg hadde nok også gitt opp å prøve å begrense meg dersom jeg hadde hatt så mye vondt som deg. Noe må man jo trøste seg med. :)

Pitteliten: har lest veldig mange steder at man ikke skal ta bringebærbladkapsler, men husker ikke hvorfor :klo: kan Google det seinere :fnise:

Klarer ikke å huske om jeg har lest/hørt det samme. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt hadde jeg mine første masrier. :jepp: Har bare hatt murringer som har vart ganske lenge nå og da, men i natt så kom det altså rier. Var ikke tvil i måten de bygde seg opp på. Bare synd de ikke har noen effekt. :sjenert: Men er likevell spennende å merke at kroppen gjør seg klar. At det ikke bare er psyken min som forbereder seg, men kroppen også. :)

Nei nå må jeg straks hive meg rundt og få ryddet litt her. Er enda rotete etter middagen, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Hørtes god ut :D Den skal prøves en dag jeg får lyst til å bake :jepp:

Flink du er som går så masse tur :D

Og gøy med RIER :D Johoooo :D Kjenner jeg blir misunlig. Men så vet jeg innderst inne at jeg vil han skal vente i noen uker til :) Så er heldigvis ikke såå stor misunelse :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hørtes god ut :D Den skal prøves en dag jeg får lyst til å bake :jepp:

Flink du er som går så masse tur :D

Og gøy med RIER :D Johoooo :D Kjenner jeg blir misunlig. Men så vet jeg innderst inne at jeg vil han skal vente i noen uker til :) Så er heldigvis ikke såå stor misunelse :skratte:

Ja det var litt spesielt å kjenne måten den bygde seg opp på, for så å dabbe av. Men det der er sikkert ingenting i forhold til STERKE rier.. :gjeiper:

Er nok en fordel at gutten din blir inni magen noen uker til, ja. :)

:hoppe: for maserier :strix:

:nigo:

Har hatt såå masse murringer i dag! En del stikninger også. Lurer på "hvor langt" jeg har kommet i modningsprosessen. Men det er jo ingen vits å lure på, for det får jeg nok ikke vite uansett. :gjeiper: Men tar meg selv i å tenke at kanskje jeg får før termin med alle disse (nesten) konstante modningssmertene og slikt. Men det er en skummel tanke å tenke, for da blir jeg innstilt på det og da vil det bli tungt når jeg går over, noe jeg sikkert blir å gjøre. :sjenert:

I dag er middagen grønnsakssuppe med gulrot, selerirot, kålrot, potetbiter, purre og lettsaltet oksekjøtt. I morgen hiver jeg et par poser potetmos oppi slik at det blir lapskaus. :) Minner meg på at jeg må klargjøre brødskivene som skal ristes. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med maserier. :hoppe:

Jeg er veldig spent på når han blir født. :jepp:

Jeg blir sulten av alt matpratet deres. :ler: Så nå må jeg på butikken og kjøpe noe godt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, jeg vil ha kjøtt :jepp: Jeg og har jo hatt en del modningssymptomer og har til og med litt åpning, men ingen fødsel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med maserier. :hoppe:

Jeg er veldig spent på når han blir født. :jepp:

Jeg blir sulten av alt matpratet deres. :ler: Så nå må jeg på butikken og kjøpe noe godt. :fnise:

Det er jeg også! :nigo: Kanskje jeg skal lage tippeliste..

Sånn er det når man leser i graviditetsdagbok, da blir det matprat! :ler:

Nam, jeg vil ha kjøtt :jepp: Jeg og har jo hatt en del modningssymptomer og har til og med litt åpning, men ingen fødsel :fnise:

Oi, åpning faktisk! Lurer på om jeg har det..Men sikkert ikke. :gjeiper: Gidder ikke å prøve på å sjekke selv heller, virker bare utrolig ubehagelig og anstrengende. Dessuten tror jeg ikke at jeg klarer det, selv om andre sier de har klart det.

___

37 uker og fullbåren! :hoppe::strix: For en deilig milepæl å nå! Jeg har en ferdig baby inni meg! :rodmer: Eh..Synes fortsatt det er rart å tenke på at det er en baby inni meg da, men.. :fnise:

Neste milepæl er faktisk termin!! :hakeslepp: Om tre uker og to dager. Helt utrolig at det kun er et delmål igjen til det store målet, som da er fødsel! :jepp: Men hvem vet, kanskje jeg aldri når delmålet :lur:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tenkte jeg kanskje jeg skulle lage tippeliste for fødsel. Har faktisk ikke tenkt over det i det hele tatt enda, for jeg er så innstilt på at det blir etter termin. Men det kan jo alltids være at det skjer noe før, så kanskje greit å lage tippeliste nå :jepp:

* Ripsy 1 november

* Katarinaz 2 november

* Teita 3 november

* Chico 5 november

* ara 7 november

* Kommende gudmor 10 november

* Umuriel 10 november

* Termin 11 november

* Småkjekset 12 november

* The Kitten 13 november

* Zia 13 november

* Kisskissbangbang 14 november

* Kjæreste 15 november

* benni 15 november

* Pjusk 16 november

* HenLu 16 november

* Teriyaki 19 november

* Delphina 22 november

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 12. november jeg :jepp:

6 års dagen til meg og mannen, og årsdagen for når vi forlovet oss :hjerte:

Skal se det skjer enda noe positivt denne dagen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper 12. november jeg :jepp:

6 års dagen til meg og mannen, og årsdagen for når vi forlovet oss :hjerte:

Skal se det skjer enda noe positivt denne dagen :rodmer:

Notert!

Det hadde virkelig ikke gjort meg noe om jeg kun gikk en dag over! :nigo: Satser på at betydningen av den dagen gjør den litt ekstra magisk :jepp:

:hoppe: for 37 uker og fullbåren :strix:

Også tror jeg at du føder 16. November :jepp:

Notert :jepp:

22. november? :fnise:

Siden du tippet så seint på meg, og jeg var enda tregere enn det du tippet. :nigo: Neida, liker bare 22. november jeg.

Hehe, payback-time :ler: 22 november er en fin dato, ja! Sånn tallmessig..Men håper jammen meg han kommer litt før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 37 uker og ferdig BABY :hoppe:

Syns og det er helt sinnsykt at det er en BABY inni MEG :O Hahah. Veeeldig veldig rart. Og veldig "naturlig" når jeg ser andre. Helt urealistisk når det kommer til meg :P Alltid drømt om det liksom, men rart når han er der :D :strix: Tror nok ikke det noen gang kommer til å gå opp for meg at jeg har hatt et annet menneske inni meg. Haha. Syns det høres sprøtt ut.

Jeg tipper 15 november jeg :) Håper for din skyld at jeg tar feil og at du får han før :D Men føler alle går over, så da tipper jeg over :P hehhe. Eller syns jeg termindato er en kjeeempe fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at du føder før :)

Tipper 1. november jeg!

:hoppe: 37 uker :hoppe:

Jeg blir sjokka hver gang du når en ny milepæl jeg, har alltid tenkt at du lå en stund etter meg, men jammen er det ikke lenge til for deg heller nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...