Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hvis du bare spiser den halve kaken så får han kanskje ikke plass til å snu seg:) Hehe:)

Godt å høre at dagen har vært fin!

Blir spennende å høre hva jm sier imorgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at jeg skal kose meg litt ekstra de siste ukene og så fokusere mer på kosthold og trening når småen er på utsiden. Kanskje litt feil, men noe må man jo ha :fnise:

Så jeg syns du skal kose deg med kake :jepp:

Lykke til hos jordmor! Han har sikkert festet hodet. Er uansett lite sannsynlig at han snur seg opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg VET at katter har følelser. Merket det kjempegodt på min forrige katt :) Han ble også sjalu hvis jeg klappet og koste på den andre katten vår.

Kake :sikle:

Tror ikke du skal bekymre deg dersom hodet ikke er festet.

De færreste unger snur seg sa jordmor til meg. Selv kjente jeg da lillegutt festet seg. Jeg kjente at det kom "strålinger" i symfysen. De var veldig smertefulle og varte i en halv dag. Så plutselig kjente jeg at noe "sklei" nedover og da var det plutselig mye bedre å puste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, skummelt med en halv kake i kjøleskapet, ja :fnise:

Hodet er helt sikkert festet :) Men er greit å få det bekreftet uansett. Håper du får en fin jordmortime :)

Det var en fin jordmortime ja. Var der inne i 40 min, så.. :) Men var ikke noe særlig til fødselssamtale..Her har jeg hørt om de som har fått vite alt i detaljer og hvor jordmor har hatt et slags opplegg for den timen, men hu her spurte bare om jeg lurte på noe. Greit nok det da, for jeg lurer ikke på noe. Men kunne jo være at det var noe jeg ikke kan som jeg bør vite, men som jeg ikke vet at jeg ikke kan :fnise.

Hvis du bare spiser den halve kaken så får han kanskje ikke plass til å snu seg:) Hehe:)

Godt å høre at dagen har vært fin!

Blir spennende å høre hva jm sier imorgen da!

Hehe, nei og nei..Vi har invitert svigers for å få unna kaka, vi :fnise:

Jeg tenker at jeg skal kose meg litt ekstra de siste ukene og så fokusere mer på kosthold og trening når småen er på utsiden. Kanskje litt feil, men noe må man jo ha :fnise:

Så jeg syns du skal kose deg med kake :jepp:

Lykke til hos jordmor! Han har sikkert festet hodet. Er uansett lite sannsynlig at han snur seg opp nå.

Jeg koser meg veldig jeg :fnise: Spiser jo snop hver helg, og skeier ofte ut med en kanelbolle, en iskaffe eller lignende i ukedagene. :sjenert:

Helt enig! Jeg VET at katter har følelser. Merket det kjempegodt på min forrige katt :) Han ble også sjalu hvis jeg klappet og koste på den andre katten vår.

Kake :sikle:

Tror ikke du skal bekymre deg dersom hodet ikke er festet.

De færreste unger snur seg sa jordmor til meg. Selv kjente jeg da lillegutt festet seg. Jeg kjente at det kom "strålinger" i symfysen. De var veldig smertefulle og varte i en halv dag. Så plutselig kjente jeg at noe "sklei" nedover og da var det plutselig mye bedre å puste :fnise:

Neida, er ikke bekymret, bare spent på "utviklingen" :)

Kan ikke si jeg har kjent så mye til det. Hodet hans ligger langt nede i bekkenet, såpass langt nede at det var litt vanskelig å få "tak" på det. Men hun sa det kjentes ut som at hun kunne rikke litt på det, så da er det vel ikke hundre% festet enda, men delvis i alle fall. :jepp:

__

Etter jordmortime har jeg vært i byen og handlet litt. 5 lange singletter som er gode til amming, en ammeBH fra Lindex, tre svarte hotpants i organisk bomull (skal kjøpe fler, ville bare få prøvd de først), en "joggebukse" (ser ikke shabby ut i den, kontra mange andre joggebukser), ammeinnlegg både i ull og engangs, purelan og jordnøttolje! Så nå er jeg i box! Har også fått pakke i posten, det er den elektriske brystpumpen med litt diverse annet stæsj i som har kommet. Så nå er vi i mål! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at du ikke fikk en så veldig positiv opplevelse av jordmortimen :( Der var jeg veldig heldig, faktisk..

Da høres det jo ut som du har det meste i boks, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt at du ikke fikk en så veldig positiv opplevelse av jordmortimen :( Der var jeg veldig heldig, faktisk..

Da høres det jo ut som du har det meste i boks, ja :)

Ja det var jo synd, menmen. Jordmoren er helt grei, men føler ikke vi har noen spesiell kjemi akkurat. Samme følte en venninne av meg.

Nå nærmer det seg med stormskritt altså :hoppe:

Spennende!

Hvor kjøpte du den freshe joggebuksa? Synes det er håpløst å finne... :sjenert:

Ja det gjør jo egentlig det! :hoppe:

Den kjøpte jeg på H&M. Er den tredje jeg har kjøpt :fnise: Du finner den i sportsklær-avdelingen. Den er svart, også kan man faktisk bruke den som gravidbukse nå på slutten når magen er stor, for det er en sånn brettekant man bretter ned på hoftene, men som kan brettes opp slik at den går godt over magen. Den går ikke så mye ut heller, så den blir aldri slapp og stygg. I tillegg liker jeg at den går inn nede ved føttene, slik at man ikke subber den i bakken slik at den blir skitten og ødelagt. :)

Koster 199, men fant den ikke på nettbutikken..

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, sånn bukse vil jeg også ha!! For regn og mammabukser funker dårlig.. Like dårlig som tights og småsko! Skal kikke etter en slik bukse ved neste HM anledning:)

Hvordan syns du ammebhen virker? Ble så glad da jeg sa Lindex hadde ammebher, men gleden ble kortvarig da str stoppet på D... Snakkes! Men jeg kan jo spørre om de kan bestille større da..

Så herlig å ha alt i boks da!! Nå er det jo ikke lenge igjen:)

Gleder meg til å komme like langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, sånn bukse vil jeg også ha!! For regn og mammabukser funker dårlig.. Like dårlig som tights og småsko! Skal kikke etter en slik bukse ved neste HM anledning:)

Hvordan syns du ammebhen virker? Ble så glad da jeg sa Lindex hadde ammebher, men gleden ble kortvarig da str stoppet på D... Snakkes! Men jeg kan jo spørre om de kan bestille større da..

Så herlig å ha alt i boks da!! Nå er det jo ikke lenge igjen:)

Gleder meg til å komme like langt!

Ja de er kjempegreie. Spesielt siden de funker minst like bra, om ikke enda bedre, når man ikke har magen lenger! :)

Den virket veldig bra. Den ser pen ut, er svart med blonder på. :jepp: Har ikke prøvd den under singlet enda da, så vet ikke om puppene vil se hengete ut eller ikke :fnise: Den kostet 200, tror det er en sånn Triumph-BH. Jeg kjøpte i 80D, som er størelsen jeg bruker nå, men så at de gikk opp til DD, bare at der var det feil omkrets. Men vil tro det går an å få tak i 80DD også, i fall jeg skulle trenge en litt større størelse etter fødsel. Men jeg håååper at 80D vil passe, for det er jo stort sett den støreslen BH-er stopper på før man må kjøpe sånne dyyyre.

Nei er ikke lenge igjen, gleder meg til å bli ferdig. Samtidig må jeg jo prøve å nyte siste tiden. Snart kan jeg ikke ligge slakk ut på sofaen med kjæresten min uten å tenke på noe annet enn oss to. Snart har vi en ny sjef i huset. :)

___

I dag er det akkurat en måned til termin. Var jo nettopp at jeg tenkte at "nå er det to måneder til". Hvis tiden går like fort denne måneden så er det jammen ikke lenge igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og krysser fingrene for at puppene mine ikke vokser så mye mer for er så dyrt å skulle kjøpe bh i større cup enn D. Bruker nesten bare ammebhene min nå jeg for de med spiler er så vonde.

En mnd er virkelig ikke lenge! Tiden går skikkelig fort nå på slutten syns jeg! Men det gjør ikke meg noe :fnise:

Kos deg med stillheten nå den siste tiden, plutselig er den brutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 1 mnd til termin :strix:

Husker det var en mnd igjen til terminen min, og det syntes jeg hørtes lenge ut, men det gikk fort det også, altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og krysser fingrene for at puppene mine ikke vokser så mye mer for er så dyrt å skulle kjøpe bh i større cup enn D. Bruker nesten bare ammebhene min nå jeg for de med spiler er så vonde.

En mnd er virkelig ikke lenge! Tiden går skikkelig fort nå på slutten syns jeg! Men det gjør ikke meg noe :fnise:

Kos deg med stillheten nå den siste tiden, plutselig er den brutt :fnise:

Hører flere si de synes spilene er vonde, men det plager ikke meg hittil i alle fall. Men tenker jeg skal "gå ut" BH-en slik at den ikke er så stram når jeg er på sykehuset. De går jo litt ut i omkretsen etter litt bruk. :)

Det blir nok deilig å bli ferdig! Men kanskje litt vemodig også?

:hoppe: 1 mnd til termin :hoppe:

:hoppe:

:strix: 1 mnd til termin :strix:

Husker det var en mnd igjen til terminen min, og det syntes jeg hørtes lenge ut, men det gikk fort det også, altså :jepp

Ja tenk!

Godt å høre, håper det går fort for meg også :rodmer:

:hoppe: 1 mnd til termin :strix

Det er ikke lenge det :rodmer:

__

Her har jeg gått og tenkt på at jeg ikke har kjent noen spark siden i går kveld..Nå derimot har han fest i magen, og det gjør vondt! :ler: Jaja, nå VET jeg at alt er i orden i alle fall. :fnise:

Edit: PESTO! Ikke pest.. :ler:

Dagens middag: Grateng med kyllingfilet, diverse grønnsaker, fullkonrsmakaroni og en hvitsaus vi har smakssatt med rød pest, chilikrydder og diverse! Yummi!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 1 mnd igjen til termin :jepp: Kanskje du kan ta det opp på neste jordmortime at du ønsker at hun går litt dypere inn i tingene? Da jeg snakket med jordmor om fødselen, forklarte hun ALT! Hvor jeg skal gå inn på KK, hvordan ungen roterer i bekkenet, tok frem tegninger og alt, så jeg følte at jeg fikk vite ganske mye. Hun snakket også om når man skal ringe føden, om rier, om vannavgang, om blod osv :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gourmetkokken!!

Og bare 1 liten mnd igjen!! Tenk så herlig å snart være ferdig:)

Det blir ubeskrivelig deilig! Så lenge puppene ikke blir for vonde, så kommer det å kunne ligge på magen etter fødselen som en god nummer to i forhold til hva jeg gleder meg til framover :fnise:

:hoppe: for 1 mnd igjen til termin :jepp: Kanskje du kan ta det opp på neste jordmortime at du ønsker at hun går litt dypere inn i tingene? Da jeg snakket med jordmor om fødselen, forklarte hun ALT! Hvor jeg skal gå inn på KK, hvordan ungen roterer i bekkenet, tok frem tegninger og alt, så jeg følte at jeg fikk vite ganske mye. Hun snakket også om når man skal ringe føden, om rier, om vannavgang, om blod osv :)

Hun gikk gjennom alt dette på det fødselsforberedende kurset, da. Så er jo ikke sikkert jeg hadde fått noe ut av det. Trodde bare det ville være litt mer sånn "har du noen spesielle planer/ønsker" også litt prat rundt det. Ikke bare "har du noen spørsmål?". Menmen. :)

___

Om bare en uke er lillegutt fullbåren! :hoppe: Gleder meg til å nå 37 uker! Det er litt av en milepæl å nå. Deretter er det bare en milepæl igjen, før målet (fødselen) faktisk er nådd! :hakeslepp:

I dag har jeg fryktelig med murringer. De er mye sterkere enn de pleier å være. Så nå begynner vel de konstante vondtene hos meg også :fnise: Men er i orden det, for som vi har snakket om før, så er det smerter vi liker, i håp om å bli moden og fødeklar litt før tiden. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 36 uker :hoppe: Og bare 1 uke til fullbårent ja :hoppe: deilig følelse.

Disse smertene må vi bare like ja, enten vi vil eller ei :) Heldigvis fører det til noe bra til slutt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du ikke lenge igjen! Herlighet som tida flyr. Min lille gutt er 7 uker idag, og det føles som han kom i går, samtidig som jeg føler at han alltid har vært her :) Du har utrolig mye å se frem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri murringer, jeg, så hadde vel endt opp på maks overtid og igangsettelse. :fnise:

Nå måå du virkelig huske å nye siste tida (selv om det sikkert er skikkelig irriterende å høre :ler: )! Det er fantastisk når gullene kommer på utsida, men det man sier om at det blir en ny sjef i huset, det er ikke tull, altså. :gjeiper:

Nyt at du kan ta deg en lur akkurat når du vil, se film når du vil, dusje når du vil, dra på kino/restaurant når du vil ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...