Teita Skrevet 2. oktober 2011 #1701 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vi har ikke offisielt vært kjærester så lenge. Bare et år ca. Men vi har jo kjent hverandre i snart 8 år, og vært litt sånn frem og tilbake før vi ble sammen. Tror heller ikke han hadde vært utro, men jeg får da høre det de gangene det går sånn 3-4 dager mellom hver gang. Ikke noe press altså, men mer sånn: "Nå er det mange år siden sist!" Vi vet jo at vi ikke kan ha sex under renselsen, og det er helt greit. For som han sier så skal jeg jo ikke føde ut av munnen Haha Jeg føler på en måte at det er min "plikt" som husmor å tilfredsstille hans behov. Har så noia for utroskap, og tror at hvis man ikke får det man trenger hjemme, så får man det et annet sted. Men det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1702 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vi har ikke offisielt vært kjærester så lenge. Bare et år ca. Men vi har jo kjent hverandre i snart 8 år, og vært litt sånn frem og tilbake før vi ble sammen. Tror heller ikke han hadde vært utro, men jeg får da høre det de gangene det går sånn 3-4 dager mellom hver gang. Ikke noe press altså, men mer sånn: "Nå er det mange år siden sist!" Vi vet jo at vi ikke kan ha sex under renselsen, og det er helt greit. For som han sier så skal jeg jo ikke føde ut av munnen Haha Jeg føler på en måte at det er min "plikt" som husmor å tilfredsstille hans behov. Har så noia for utroskap, og tror at hvis man ikke får det man trenger hjemme, så får man det et annet sted. Men det er meg Aha! Men da har dere jo kjent dere bra lenge i alle fall! Da er dere vel enda nyforelsket Hehe, ja det er jo sant det Jeg spurte faktisk kjæresten min om han kunne tenke seg litt...Fra meg i kveld Kan jo ikke ha samleie før kuren er ferdig, gidder ikke bruke kondom. Men føler som deg at det er greit å tilfredstille han selv om jeg ikke alltid kan få. Men nå skal det jo sies at dersom han hadde vist at han hadde lyst, så hadde det adlri gått så mye som tre uker..Han mister rett og slett sexlysten av denne graviditeten Men så lenge det blir bedre etter babyen er kommet ut, så skal jeg vel være fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #1703 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skjønner godt hvis du får en viss frustrasjon av det. Ville han ikke hatt meg pga graviditeten, så hadde jeg blitt skikkelig lei meg, ihvertfall.. Men "heldigvis" så er han veldig, veldig glad i sex for å si det mildt. Men det er også mannfolk som ikke klarer lenger, pga det psykiske. For eksempel at de føler de treffer ungen osv. Hmm.. Vi har det bra sammen, men vi er nok ikke nyforelsket lenger. Vi hadde en litt tøff start, og jeg ble veldig mye fortere gravid enn det vi hadde planlagt, og da kom det endel hormoner oppi det hele som ødela litt. Men etter masse om og men, så klarte vi å få et godt samliv tilslutt. Jeg er langt fra så nymf som han, og hadde det vært opp til meg, hadde det holdt med 1-2 ganger i uken, så det gjør ikke meg noe at jeg kan tilfredsstille han noen ganger, uten å få noe tilbake. Men jeg håper virkelig for din skyld at det blir bedre etter at Odin er ute, renselsen er over, og magen din er borte Noe annet fortjener du ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1704 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skjønner godt hvis du får en viss frustrasjon av det. Ville han ikke hatt meg pga graviditeten, så hadde jeg blitt skikkelig lei meg, ihvertfall.. Men "heldigvis" så er han veldig, veldig glad i sex for å si det mildt. Men det er også mannfolk som ikke klarer lenger, pga det psykiske. For eksempel at de føler de treffer ungen osv. Hmm.. Vi har det bra sammen, men vi er nok ikke nyforelsket lenger. Vi hadde en litt tøff start, og jeg ble veldig mye fortere gravid enn det vi hadde planlagt, og da kom det endel hormoner oppi det hele som ødela litt. Men etter masse om og men, så klarte vi å få et godt samliv tilslutt. Jeg er langt fra så nymf som han, og hadde det vært opp til meg, hadde det holdt med 1-2 ganger i uken, så det gjør ikke meg noe at jeg kan tilfredsstille han noen ganger, uten å få noe tilbake. Men jeg håper virkelig for din skyld at det blir bedre etter at Odin er ute, renselsen er over, og magen din er borte Noe annet fortjener du ikke! Ja ikke sant. Det er jo litt sårt. Men samtidig så kan jeg skrive under på at jeg hadde tatt meg myye mer nær av det for noen år siden. Vi har vært sammen såpass lenge at jeg føler meg relativt trygg på han. Likevell tenker jeg en del på det, og synes det er litt trist at han ikke vil ha litt i alle fall. Husker før da vi hoppet i høyet hver eneste kveld Savner å ha aktiv, god sex med han. Er så begrenset hva man kan gjøre nå med denne magen.. Nei det gjør i grunn ikke meg noe eller. Problemet er bare at som regel hvis jeg tilfredstiller han med munnen min, så får jeg jo lyst selv Har jo pleid å gjøre det for han når jeg har hatt mensen og sånt, så.. Håper, og tror det jeg også. Trenger ikke sex annen hver dag, men ønsker i alle fall 3 ganger i uka..Intimitet er tross alt viktig i et forhold. Men jeg skal ikke klage da. Et vennepar av oss hadde ikke noe sex fra hun var sånn 20 uker på vei, til to-tre måneder etter fødsel..Grøss og gru det er lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #1705 Del Skrevet 2. oktober 2011 Uff ja, det er lenge.. Intimitet er veldig viktig i et forhold. Uten det, tror jeg ikke man har så mye. Sexlivet vårt har vært ganske så bra under svangerskapet, men merker nå at det går nedover. Er veldig begrenset hva man kan gjøre ja. Det meste gjør vondt, syntes jeg. Og den ene stillingen som fungerer, klarer ikke jeg Og den andre liker ikke han, så da gjenstår det bare én, og det blir litt ensformig og kjedelig i lengden.. Tror nok ikke det blir noe god sex på oss på en stund, dessverre. Men håper som deg, at det blir bedre etterpå Men det hjelper jo ikke så veldig på selvtilliten at de viker unna da. Føler meg ganske stygg da, og det gjør jeg jo allerede pga alle forandringene som har skjedd den siste tiden.. Uff, det skal ikke være enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1706 Del Skrevet 2. oktober 2011 Uff ja, det er lenge.. Intimitet er veldig viktig i et forhold. Uten det, tror jeg ikke man har så mye. Sexlivet vårt har vært ganske så bra under svangerskapet, men merker nå at det går nedover. Er veldig begrenset hva man kan gjøre ja. Det meste gjør vondt, syntes jeg. Og den ene stillingen som fungerer, klarer ikke jeg Og den andre liker ikke han, så da gjenstår det bare én, og det blir litt ensformig og kjedelig i lengden.. Tror nok ikke det blir noe god sex på oss på en stund, dessverre. Men håper som deg, at det blir bedre etterpå Men det hjelper jo ikke så veldig på selvtilliten at de viker unna da. Føler meg ganske stygg da, og det gjør jeg jo allerede pga alle forandringene som har skjedd den siste tiden.. Uff, det skal ikke være enkelt Hehe, nei det skal jammen ikke være lett å finne stillinger. Veeeldig ensformig her også Men heldigvis så er intimitet mer enn sex. Så der intimiteten er helt fraværende på et område, så kan den heldigvis være veldig tilstede på et annet et. Klart det er jo ikke gøy å merke at kjæresten har mindre lyst pga graviditeten..En ting er den store magen som er sånn i veien og som har tatt bort alt av fine former, en annen ting er jo at vi blir så immobile av magen at når man skal ha sex så føles det rett og slett veldig klumsete.. For meg i alle fall. ____ Uff..Jeg har fått fra å føle meg veldig lett og i kjempeform som gravid, til å føle meg tung, utilpass, lite energi osv. på bare en og en halv uke. Nå blir jeg sliten av å brette og henge opp en klesvask, blir sliten av å spise middag pga. sittestillingen, blir kjeeeempesliten av 40 min med tur osv. Føler det er mye klaging her om dagen, men formen har vært så plutselig dalende. Føler meg som en hval, rett og slett. Vil bare bli ferdig med graviditeten jeg. En ting er at jeg er veldig utålmodig når det gjelder å treffe lillegutt. Men en annen ting er at bare tanken på å være lett og "fri" i kroppen igjen, den er rett og slett helt fantastisk!! Er nesten som om jeg har glemt hvordan det er å ikke være gravid. Men guri det skal bli godt å få kroppen tilbake igjen..Greit nok at jeg må dele puppene mine med han når han kommer ut, men så lenge han ikke er inni magen min lenger så skal jeg være kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1707 Del Skrevet 2. oktober 2011 Blander meg litt inn i samtalen, jeg Her har også sexlivet gått litt nedover, men det gjorde det etter jeg brakk låret Ikke kunne jeg bevege beina mine og jeg så lamslått ut (blåmerker, sår og arr OVERALT) så jeg kan tenke meg at det ikke var så turn on å se på meg i begynnelsen av svangerskapet Jeg og håper at sexlivet blir bedre etter renselsen. Jeg er nymf! Men det er ikke forloveden Jeg elsker sex og jeg ELSKER å tilfredsstille hans behov. Jeg VET også at jeg er flink til det jeg gjør, så tror ikke det er noe gale med meg sånn sett Var vant med å ha sex flere ganger daglig til å bli sammen med forloveden og vi har ikke sex SÅ ofte. I begynnelsen følte jeg at jeg maste på han da vi skulle ha sex. Han kan gå uten en stund, men det kan ikke jeg. Jeg blir gretten, sur og irritert dersom jeg går for lenge uten , men jeg har lært meg til at jeg venter til han er klar for da skjer det mye oftere enn hvis jeg maser Føler meg litt mannlig i tankegangen når det kommer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1708 Del Skrevet 2. oktober 2011 Blander meg litt inn i samtalen, jeg Her har også sexlivet gått litt nedover, men det gjorde det etter jeg brakk låret Ikke kunne jeg bevege beina mine og jeg så lamslått ut (blåmerker, sår og arr OVERALT) så jeg kan tenke meg at det ikke var så turn on å se på meg i begynnelsen av svangerskapet Jeg og håper at sexlivet blir bedre etter renselsen. Jeg er nymf! Men det er ikke forloveden Jeg elsker sex og jeg ELSKER å tilfredsstille hans behov. Jeg VET også at jeg er flink til det jeg gjør, så tror ikke det er noe gale med meg sånn sett Var vant med å ha sex flere ganger daglig til å bli sammen med forloveden og vi har ikke sex SÅ ofte. I begynnelsen følte jeg at jeg maste på han da vi skulle ha sex. Han kan gå uten en stund, men det kan ikke jeg. Jeg blir gretten, sur og irritert dersom jeg går for lenge uten , men jeg har lært meg til at jeg venter til han er klar for da skjer det mye oftere enn hvis jeg maser Føler meg litt mannlig i tankegangen når det kommer til Folk har forskjellig behov! Og kan forøvrig skrive under på dette med å ville ha sex hele tiden..Dvs. Jeg kunne Husker for fire år siden da vi kun hadde vært sammen i noen måneder. Ville ha sex heeele tiden, sa ADLRI nei. Savner den tiden der hvor man var som små Duracell-kaniner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1709 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er LITT kjipt at folk er forskjellige og har forskjellige behov - spesielt med tanke på meg og kjæresten Jeg har mye behov, mens hans behov ikke er så stort. Helt siden jeg ble seksuelt aktiv så har jeg vært en såkalt duracell-kanin som du kaller det Var sammen med eksen min i 3 år og vi hadde sex HVER eneste dag FLERE ganger for dagen...også ble jeg sammen med forloveden, men der var det ikke så stor etterspørsel, nei Så i begynnelsen følte jeg meg VELDIG usikker og lurte på om han ikke tente på meg eller om han fikk seg kos andre steder. Men da vi reiste på ferie sammen og var vekke en stund i strekk hvor han ikke hadde muligheter til å forlate meg og være med noen andre, så forstod jeg at han faktisk ikke har et så stort behov etter sex som jeg har Så inntil da trodde jeg at ALLE menn i "sin beste alder" (fra 20-40) ville ha sex hver dag, men jammen tok jeg feil, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #1710 Del Skrevet 2. oktober 2011 HenLu: Du er nok drømmedama til typen min Skjønner godt at du gleder deg til å bli ferdig og til å få en kropp igjen, for jeg føler det på samme måte. Og jo, du har lov til å klage når du er høygravid Jeg har følt meg som en stor og feit hval lenge nå, og jeg hater det! Kan ikke huske hvordan det var før jeg ble gravid, eller hvordan det var å tre på seg en trang olabukse og dra opp glidelåsen og kneppe igjen knappen. For det er mange måneder siden jeg har gjort det! Og som var noe jeg gjorde hver dag før.. Er så mye jeg savner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1711 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skjønner hva du mener. Jeg hadde nok aldri orket å ha sex hver dag flere ganger om dagen i tre år altså.. Men kudos til de som klarer det Teita: Åh, det hørtes deilig ut å ta på seg ei trang dongeribukse og kneppe den igjen Eller bare det å ta på sokker uten å få vondt i magen og blir sprutrød i ansiktet av anstrengelse ELLER å ligge skikkelig på magen om natta! Savner sånn å ligge på magen. Jeg ligger halvveis på magen nå, men det blir ikke det samme, og kan bli øm i livmoren hvis jeg ikke har bygd meg godt nok opp med puter.. Kjipt at man skal bli såpass lei så mange uker i forveien, men i det minste så gjør det vel at man blir ekstra motivert i forhold til fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #1712 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, det skjønner jeg Heldigvis for min del, så er ikke jeg en magesover. Jeg sover alltid i fosterstilling, men det er ikke det samme nå det heller. Gleder meg også til å kunne ta på sokker og sko, uten at det blir et eneste stort pes! Ja, ser man det fra den positive siden, så blir man garantert mer motivert for fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1713 Del Skrevet 2. oktober 2011 Haha, Teita, men jeg er tydeligvis ikke drømmedamen til kjæresten min Joda, jeg er sikkert det, men jeg tror at han synes at jeg maser litt mye i blant Sokker er et kapittel for seg selv! Her må forloveden ta på meg sokkene mine. Det er sååå slitsomt så jeg klarer det ikke pga bekkenet. GLEDER meg til jeg blir ferdig med svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. oktober 2011 #1714 Del Skrevet 2. oktober 2011 Åh, jeg kjenner igjen den sexgreia. Mannen min mistet mye sexlyst da magen min begynte å bli stor. Og han har vanligvis MYE sexlyst. Følte veldig på at det var noe som var galt mellom oss, og jeg var endel frustrert og småsur på grunn av det. Vi hadde sex kanskje én gang i uke de siste månedene, i forhold til fire-fem før. Jeg var faktisk etterhvert redd for at vi ikke skulle finne tilbake til det sexlivet vi hadde, og var redd for at han ikke skulle tenne på meg etter fødselen også, men det har heldigvis ikke vært noe problem, heller tvert imot. Vi var igang tre-fire uker etter at L kom til verden, og siden har det vært like bra som før jeg ble gravid. Jeg skjønner godt at den magen kan virke avtennende på menn, altså. Det var det jo for meg også, egentlig, måte på hvor greit det var å konsentrere seg om tenning når det buler og bølger der nede. Du skal se han kvikner ordentlig til når du bare er Teriyaki igjen, og ikke Teriyaki+mageboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 2. oktober 2011 #1715 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tror det er veldig vanlig å ha forskjellig sex-lyst i et forhold.. Men man får bare tenke på at det blir lysere tider igjen Kanskje enklere sagt enn gjort, men.. Tror selv jeg hadde blitt skikkelig lei meg om typen ikke tente like mye på meg nå som gravid, til tross for at jeg er trygg på han og kjenner han godt gjennom maaange år. Så en god til deg. Her i gården har mannen fortsatt like stor apetitt, mens jeg har kjent på at sex-lysten har dabbet litt av nå.. Det er nok pga at alt er så mye mer pes med magen. F.eks det å bøye meg fremover er så ubehagelig at jeg føler jeg må være rett i ryggen hele tiden - for ikke å snakke om halsbrannen som kommer om jeg skal sitte oppå han (havlveis bøyd fremover fordi jeg må stø vekten på hendene pga bekkenet).. "vent litt, må bare ha meg en gaviscon jeg, før jeg blåser flammer.. *rote i nattbordskuffa*".... da føler man seg bra sexy, gitt! Så det går mest i skje-stilling eller doggy hvor gubben må gjøre all jobben selv :gjeiper: Jeg føler meg heller ikke så atraktiv med struttende mage og mine klomsete, treige og stive bevegelser...så skal bli godt å få tilbake smidigheten, og ikke minst kunne ligge på magen! Bare det og reise seg fra sofaen på normal måte skal bli en befrielse. Nå ruller jeg jo utav på en hval-aktig måte :gjeiper: Jeg klippa forresten tåneglene mine i dag, og DET var et prosjekt i seg selv skal jeg si deg! Sta som jeg er fikk jeg fullført, men jeg trodde jeg skulle miste pusten opptil flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 3. oktober 2011 #1716 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei! Jeg var innom Babyshop her om dagen og fikk kjøpt meg stelleveske. Endte opp med samme som deg jeg . Jeg har så vidt begynt å bruke den og er veldig fornøyd så langt! Jeg synes noen av stelleveskene er så dyre, så synes vi har fått mye for pengene i denne veska . Det er også en veske som ikke er for feminim sånn at mannen også føler seg vel med den. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #1717 Del Skrevet 3. oktober 2011 Åh, jeg kjenner igjen den sexgreia. Mannen min mistet mye sexlyst da magen min begynte å bli stor. Og han har vanligvis MYE sexlyst. :sjenert Følte veldig på at det var noe som var galt mellom oss, og jeg var endel frustrert og småsur på grunn av det. Vi hadde sex kanskje én gang i uke de siste månedene, i forhold til fire-fem før. Jeg var faktisk etterhvert redd for at vi ikke skulle finne tilbake til det sexlivet vi hadde, og var redd for at han ikke skulle tenne på meg etter fødselen også, men det har heldigvis ikke vært noe problem, heller tvert imot. :ler Vi var igang tre-fire uker etter at L kom til verden, og siden har det vært like bra som før jeg ble gravid. Jeg skjønner godt at den magen kan virke avtennende på menn, altså. Det var det jo for meg også, egentlig, måte på hvor greit det var å konsentrere seg om tenning når det buler og bølger der nede. :ler Du skal se han kvikner ordentlig til når du bare er Teriyaki igjen, og ikke Teriyaki+mageboer. : Ja ikke sant..Det er jo litt kjipt, men nå er det jo veldig store forandringer i kroppen, og det er vel litt ekkelt å tenke på for guttene at snoppen skal "stange" mot "veggen" hvor hodet til den lille er.. Håper veldig vi kommer for igang her også, men vil tro at så lenge det blir vaginal fødsel, så kommer jeg til å være veldig øm der nede de første ukene..Men satser på at det går seg til. Tror det er veldig vanlig å ha forskjellig sex-lyst i et forhold.. Men man får bare tenke på at det blir lysere tider igjen : Kanskje enklere sagt enn gjort, men.. Tror selv jeg hadde blitt skikkelig lei meg om typen ikke tente like mye på meg nå som gravid, til tross for at jeg er trygg på han og kjenner han godt gjennom maaange år. Så en god til deg. Her i gården har mannen fortsatt like stor apetitt, mens jeg har kjent på at sex-lysten har dabbet litt av nå.. Det er nok pga at alt er så mye mer pes med magen. F.eks det å bøye meg fremover er så ubehagelig at jeg føler jeg må være rett i ryggen hele tiden - for ikke å snakke om halsbrannen som kommer om jeg skal sitte oppå han (havlveis bøyd fremover fordi jeg må stø vekten på hendene pga bekkenet).. "vent litt, må bare ha meg en gaviscon jeg, før jeg blåser flammer.. *rote i nattbordskuffa*".... da føler man seg bra sexy, gitt! :iron: :fnis: Så det går mest i skje-stilling eller doggy hvor gubben må gjøre all jobben selv :gjeiper: Jeg føler meg heller ikke så atraktiv med struttende mage og mine klomsete, treige og stive bevegelser...så skal bli godt å få tilbake smidigheten, og ikke minst kunne ligge på magen! Bare det og reise seg fra sofaen på normal måte skal bli en befrielse. Nå ruller jeg jo utav på en hval-aktig måte :gjeiper Jeg klippa forresten tåneglene mine i dag, og DET var et prosjekt i seg selv skal jeg si deg! Sta som jeg er fikk jeg fullført, men jeg trodde jeg skulle miste pusten opptil flere ganger Så deilig at han fortsatt har veldig lyst! Kjæresten min sa i går noe som at "det er ikke det at jeg har mistet lysten på deg, men...Du er høygravid!!!".. Jaaa jeg vil også ha tilbake smidigheten min! Hehe, jeg kan skrive under på å slite med å stelle seg. Når jeg barberer meg nedentil så blir jeg bra sliten Hei! Jeg var innom Babyshop her om dagen og fikk kjøpt meg stelleveske. Endte opp med samme som deg jeg . Jeg har så vidt begynt å bruke den og er veldig fornøyd så langt! Jeg synes noen av stelleveskene er så dyre, så synes vi har fått mye for pengene i denne veska . Det er også en veske som ikke er for feminim sånn at mannen også føler seg vel med den. Takk for tips! Heihei! Så flott at dere er fornøyde! Fint å høre i og med at jeg også har den samme Ingen årsak! Synes den var så smart, både med tanke på pris og funksjonalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #1718 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Jeg tenker veldig mye på det at jeg skal få en liten sønn, som blir helt avhengig av meg, og som jeg er ansvarlig for at skal få en god start på livet. Men jeg tenker aldri på at jeg faktisk skal bli mamma. Tanken er så fjern..Jeg er jo ikke mamma, jeg er alt for ung for å være mamma. Det føles rart at jeg skal omtale meg som mamma til denne gutten som ligger inni magen, og det føles rart å tenke på at han etter hvert skal kalle meg mamma. Men tenk for et privilegium, da. Jeg gleder meg sånn! Edit: Har mye stikninger neders i livmoren i dag, jeg. Omfavner alle slike ubehageligheter jeg, for de gir meg følelsen av at jeg sakte, men sikkert modnes Endret 3. oktober 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 3. oktober 2011 #1719 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, du modnes Selv om det er ubehagelig/vondt så liker jeg mensensmertene, kynnerne og stikningene i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. oktober 2011 #1720 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er helt sykt å tenke på igrunn. Skjønner godt tankegangen din! Uansett hvor mye vi leser, lærer og hører, så er det jo umulig å forberede seg helt på å bli mamma. Til et barn. Vi skal gjøre noe vi aldri har gjort før, og alt blir nytt. Men det kommer til å gå kjempe bra, og overgangen kommer nok til å bli veldig naturlig "Symptomjakt" Kjenner godt til den! Oh, en smerte. Hva var det? Google.. Hmm, ok! Og som jeg sier til min kjære: "Au! Nå har jeg vondt! Men det er bra!" Han tror jeg er gal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå