Gjest Delphina Skrevet 29. september 2011 #1681 Del Skrevet 29. september 2011 for 34 uker, selv om jeg er litt treg igjen. Himmel! Jeg beklager det altså! Vi kan snakke om fødeklar altså. Uansett, det kommer til å vare frem til fødsel. Skjønner godt at vekta kan være en tung ting å tenke på, men tenk over at etter lillegutten deres er født, så vil du miste mesteparten av babyvekta fort. Det er tross alt rundt 3kg baby inni der, pluss ekstra blod, væske og en livmor som veier omtrent en kg. Det er mange ting som følger med svangerskapet. Vet det ikke trøster, men det er slik jeg tenker. Det er så koselig å vaske de små klærne og å re den lille sengen til våre små. Prøvde mitt beste, ble litt.. Rart.. Uansett.. Det er bare så herlig! Jeg beklager at jeg er dårlig på å skrive her, men jeg tror du forstår jeg er litt i andre tanker nå om dagen. Leser her så mye jeg kan altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 29. september 2011 #1682 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg vil ooooog føde. Skal vi legge oss ned og bare sove i noen uker??? Jeg vurderer å gå i hi. Den der vekta er skummel. Om det er noen trøst så la jeg på meg 6 kg på knappe 4 uker. Og tipper det er kommet enda mer til neste kontroll Jeg har lagt et laken over senga jeg, og et sengeteppe over hele senga sånn at det dekker :D Måtte bare gjøre den klar, så er innom og titter innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 30. september 2011 #1683 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er med på å gå i hi Føler i blant at jeg gjør det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 30. september 2011 #1684 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er med på å gå i hi Føler i blant at jeg gjør det og Benni liiiiker dette Hadde vi bodd omtrent på samme plassen så kunne vi gått i hi i sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. september 2011 #1685 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er med på å gå i hi frem til vannavgang eller rier setter i gang! NÅ er jeg lei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 1. oktober 2011 #1686 Del Skrevet 1. oktober 2011 De der hersens kiloene altså Har lagt på meg sikkert rundt 20 kg nå og jeg har ikke bruk for de for å si det sånn Vi får håpe de renner av ganske fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 1. oktober 2011 #1687 Del Skrevet 1. oktober 2011 Benni liiiiker dette Hadde vi bodd omtrent på samme plassen så kunne vi gått i hi i sammen Kom deg til Bergen! Jeg er med på å gå i hi frem til vannavgang eller rier setter i gang! NÅ er jeg lei! I'm in! __ Skulle virkelig ønske at man kunne gå i hi *drømme seg bort*. Jeg føler at tiden går så altfor fort, men alikevel går den ikke fort nok. Men det går virkelig mer og mer opp for meg at jeg skal bli mamsy! Det er jo helt...SYKT! JEG skal bli MAMMA Når jeg tenker tilbake for 1 år siden så var livet mitt HELT annerledes enn det var nå Skal ikke spamme Teri sin dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #1688 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har villet føde leeeeenge jeg også, så vet hvordan du har det Er jo derfor jeg gledet meg så sykt til å runde 37 uker. Men det går fort! Hang in there! Den vekta, den vekta. Jeg er nok ikke rette person til å kommentere det. Så.. Det får gå som det går, også får vi krysse fingrene for at amming osv gjør susen Ja blir herlig å runde syv uker, men det er nå ennå en stund til.. Får virkelig satse på at amminen gjør susen ja Og oppoverbakkene i nabolaget!! Endelig innom og får oppdatert meg hos jentene mine:) Kiloer ja.. Lurer litt på det samme gitt.. Skal på kontroll på tirsdag og gleder meg ikke til veiingen:( Menmen.. Men så herlig med nesten ferdig barnerom!! Effektiv redebygging også er det jo så koselig å vaske bittesmå klær<3 Huff den veiingen er det eneste jeg ikke liker med disse kontrollene. Aldri noe artig å se at man har blitt enda tyngre.. Ja det er deilig. Er virkelig et helt nytt rom nå etter at det ble pusset opp for 34 uker, selv om jeg er litt treg igjen. Himmel! Jeg beklager det altså! Vi kan snakke om fødeklar altså. Uansett, det kommer til å vare frem til fødsel. Skjønner godt at vekta kan være en tung ting å tenke på, men tenk over at etter lillegutten deres er født, så vil du miste mesteparten av babyvekta fort. Det er tross alt rundt 3kg baby inni der, pluss ekstra blod, væske og en livmor som veier omtrent en kg. Det er mange ting som følger med svangerskapet. Vet det ikke trøster, men det er slik jeg tenker. Det er så koselig å vaske de små klærne og å re den lille sengen til våre små. Prøvde mitt beste, ble litt.. Rart.. Uansett.. Det er bare så herlig! Jeg beklager at jeg er dårlig på å skrive her, men jeg tror du forstår jeg er litt i andre tanker nå om dagen. Leser her så mye jeg kan altså! Du er unnskyldt, altså Gleder meg til å se sengen ferdig redd opp. Skal ta på sengetøy i morgen, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #1689 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg vil ooooog føde. Skal vi legge oss ned og bare sove i noen uker??? Jeg vurderer å gå i hi. Den der vekta er skummel. Om det er noen trøst så la jeg på meg 6 kg på knappe 4 uker. Og tipper det er kommet enda mer til neste kontroll Jeg har lagt et laken over senga jeg, og et sengeteppe over hele senga sånn at det dekker :D Måtte bare gjøre den klar, så er innom og titter innimellom Ja det hadde vært noe altså, å bare gå i hi fram til fødselen. Eller i alle fall fram til termin Jeg er med på å gå i hi Føler i blant at jeg gjør det og Huff ja..Blir mange timer hjemme for tiden. Menmen Jeg er med på å gå i hi frem til vannavgang eller rier setter i gang! NÅ er jeg lei! Jeg er også lei! Men regner med du er ENDA mer lei.. :sjenert.Lurer på hvor gruefull lei jeg er om fire uker..Kanskje i det minste litt mer positiv i og med at to timer til termin er bra mye mindre enn seks.. De der hersens kiloene altså Har lagt på meg sikkert rundt 20 kg nå og jeg har ikke bruk for de for å si det sånn Vi får håpe de renner av ganske fort! Huff, nei ikke jeg heller..Vil tilbake til 67 kg Savner den gamle, slanke kroppen min. Lurer på om jeg noen sinne kommer meg tilbake til utgangspunktet. Det var så deilig å være så fornøyd med kroppen sin, å alltid føle seg vel, enten jeg hadde bikini eller en åletrang kjole på.. Men uansett så blir vel prioriteringene helt andre enn før, så kan jo hende jeg slapper litt mer i forhold til kroppen min..Hvem vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #1690 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei jenter! Skjer egentlig ikke så mye om dagen, men.. I dag kom babycallen i posten! Endte opp med SuperNova babycall. Tror jeg blir fornøyd med den. Jeg begynner å føle at fødebagen bør pakkes snart, bare for å være på den sikre siden, men får ikke lønning til ¨gjøre de siste innkjøpene før om to uker, så må nesten bare vente. Uansett så er sannsynligheten for at jeg enda er gravid da ganske stor, så.. Forresten så må jeg dele noe litt vel intimen med dere.. Hadde det ikke vært for at jeg bare er 34 uker på vei, så hadde jeg begynt å lure på om kroppen forberedte seg litt i går. Var nemlig så dårlig i magen som aldri før! Skikkelig løs mage Men det var nok noe annet. Noe jeg hadde spist eller noe sånt. Men det har gått over nå, så I dag har jeg laget meg fruktsalat! Siden det er lørdag så kjøpte jeg vaniljesaus! Elsker vaniljesaus Kjæresten min er så heldig..På Bighorne med jobben.. Kjenner litt på det at han er ute og koser seg så mye, mens jeg ligger hjemme. Var ute forrige helg, helgen før der igjen, på sosialiteter med jobben i dag..Osv. Menmen. Sånn er det bare. Tenker det er bedre han kan feste litt fra seg nå før fødsel. Vi har det ellers ganske så fint om dagene. Vi har klart å løse noe av det som har gjort at vi har kranglet sånn. Vi kranglet i blant fortsatt, men ikke på langt nær så ofte som før. Forresten så lurer jeg på om jeg har sopp? Jeg har i sånn tre-fire uker hatt et kløende underliv. Det er altså da det eneste symptomet jeg har. Ingenting annet er forandret. Har prøvd å gå uten truser, og føler vel det lindrer litt, også blir det værre igjen når blondetrusene kommer på igjen.. Men kan jo ikke gå uten hele tiden heller da. Skal jeg ut døra så må jeg jo ta på meg truse Jaja..Tenkte å kanskje ringe legen neste uke. Vil bli kvitt infeksjonen dersom det er sopp før fødsel. Vil ikke at lillegutt skal bli smittet kun pga. jeg er treg med å komme meg til legen. Jeg bare HATER vaginale undersøkelser hos fastlegen. Er noe annet hos ordentlig gynekolog.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. oktober 2011 #1691 Del Skrevet 1. oktober 2011 Du trenger jo ikke dra til lege eller undersøkelse for soppinfeksjon da. Bare dra på apoteket og kjøp en Canestenkur. Det er veldig vanlig med gjentatte soppinfeksjoner iløpet av et svangerskap. Jeg har hatt det to ganger allerede. Den ene gangen viste jeg det selv, og kjøpte en kur, og den andre gangen fikk jeg en bommulspinne på en svangerskapskontroll som jeg stakk oppi der, og leverte fra meg. Fikk svar senere på at jeg måtte kjøpe en kur. Det skader jo ikke uansett, og jo før man behandler det, jo bedre. Bomullstruser som er vasket på 60 grader er et must. String og blonder gjør det bare mye verre, fordi bakteriene koser seg mer. Sopp sprer seg så fort, derfor er det viktig å smøre den salven rundt endetarmsåpningen også. Sov alltid uten truse om natten, og prøv å lufte så mye som mulig når du går hjemme (Ved å for eksempel gå med skjørt uten truse). Hvis du har eddik hjemme, lindrer det veldig å helle noen dråper på en klut og blande det ut med vann og la den ligge over skjedeåpningen i en time, eller å fylle en sprutflaske med eddikvann og spyle oppi og rundt mens du står i dusjen. Fikk dette tipset en gang, og det fjernet soppen. Men, nok om sopp Big Horn er digg! Så heldig han er. Syntes veldig synd på deg som er hjemme alene da.. Her har forloveden sluttet helt å feste etter at jeg ble gravid, så han er alltid hjemme sammen med meg. Men jeg tror ikke det er for å være snill altså. Tror det er mer fordi han blir så sykt sliten etter jobb, så han sover og slapper av så mye som mulig i helgene. Pluss at han er som meg, som ikke syntes det er noe gøy å feste når man er i et fast forhold, fordi man ikke kan gjøre noe liksom. Det blir jo utroskap . Etter vår mening, så fester man kun sammen med kjæresten, når man har kjæreste, eller så går det som regel galt, eller så er det kjedelig Men er nok mest fordi han er så sliten for tiden.. Fruktsalat og vaniljesaus hørtes godt ut Mmm, det fikk jeg lyst på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #1692 Del Skrevet 1. oktober 2011 Takk for god informasjon, Teita! Da får jeg dra på apoteket på mandag. Siden jeg ikke har noen andre symptomer, så velger jeg å "satse" på at jeg kun har infeksjon rundt åpningen, og ikke inni selve skjeden..Hmmm..For i så fall er det vel nok med kun kremen, og ikke de vagitoriene. Ja jeg får gå til innkjøp av flere bomullstruser. Har kun noen få, jeg. Men merker jo at det er mer behagelig "der nede" de dagene jeg har bomullstruser på, framfor blonder eller string. Men ja..Nok om sopp Hehe, ja jeg skjønner tankegangen din. Her har det aldri vært noe "galt" i at vi drar ut hver for oss. Jeg elsker å drikke og feste sammen med han, men elsker også å feste uten han. Husker før alle vennene mine flyttet til andre byer, så hadde vi vors hos meg (jeg var jo eneste som bodde for meg selv) hvor vi sang og hadde det gøy, deretter dro vi på byen og danset og koset oss. Kan ikke si jeg synes det har vært kjedelig pga. jeg har vært i forhold. Har jeg hatt behov for flørtig ( ) så har jeg sørget for å feste med kjæresten min, også har jeg flørtet med han og kompisene hans Han er såpass trygg på kompisene at han har aldri blitt sjalu om jeg har "intimdanset" med en kompis av han, eller om kompisen har "satt meg på fanget" hans idet jeg har gått forbi og slikt. Forstå det den som kan.. Husker vi var på sånn stamp-festopplegg. Jeg pratet med kompisen hans om at jeg ikke klarte å få han sjalu, så det endte opp med at jeg ga kompisen en lapdans foran typen min for å se om han reagerte..Han spilte bare med han, og sa noe alla "work it baby" Men folk har jo forskjellig dynamikk i forholdet sitt, så så lenge begge trives med hvordan tingene er, så er det jammen ikke noe å si på. Jeg vil ut og danse, drikke og le! Sendte melding til kjæresten min om han ble sen..Svaret jeg fikk var "blir nok sen ja, glad i deg pus". Også sa jeg "ok, men synes det er litt kjedelig at du prioritererå dra ut så mye for tiden, menmen. Sover du hos kompisen din da slik at jeg slipper å hente deg?" Så sa han "det kan jeg sikkert. Sorry pus, men jeg elsker deg". Så han skjønner tydeligvis frustrasjonen min. Men igjen, jeg gidder ikke tvinge han til å sitte inne med meg begge dagene hver helg kun pga. jeg er gravid. Da kan han heller kose seg, også være mer hjemme når lillegutt har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. oktober 2011 #1693 Del Skrevet 1. oktober 2011 Å det er frustrerende med gutter som aldri blir sjalu! Da blir det litt sånn at man prøver alt man kan, for å se hvor grensen ligger Godt dere klarer å feste fint hver for dere også da Vi gjør nok det vi og, men da blir det mer sånn; "Ut med venninnene" eller "Ut med kompisene." Jeg vil annbefale deg å kjøpe med vagitorie altså. Er vanskelig å få den kremen langt nok inn, og det er jo der soppen har sine "røtter" på en måte. Men det finnes jo to forskjellige pakker da. En med èn vagitorie, og en som er en ukeskur. Den kremen er god til å smøre rundt skjedeåpningen, endetarmsåpningen, og helst litt på gutten også, dersom dere har sex. Nå er ikke soppinfeksjon en smittsom sykdom av noe slag, men det kan overføres frem og tilbake dere imellom, selv om han ikke har noen symptomer. Jeg pleier hvertfall å tvinge typen til å kline på litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 1. oktober 2011 #1694 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har også hatt en runde med sopp (tror jeg) under graviditeten. Jeg kverka det med canesten krem. Jeg greide, i mangel av sånne vagitorier, å få kremen temmelig langt inn uten problem jeg.. Jeg tok rett og slett og..eh..stappa tuben oppi og klemte ut krem samtidig som jeg trakk den ut igjen :gjeiper: Jeg tror årsaken til at jeg fikk sopp var at jeg begynte med truseinnlegg pga økt utflod i graviditeten. Jeg har helt slutta med det nå og skifter heller truse 2 ganger om dagen om jeg føler det blir ekkelt, dessuten sover jeg uten truse om natta slik at understellet får lufta seg og null string og blonder...kun bomull! Men det finnes mye snasent innen bomulls-hipstere også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1695 Del Skrevet 2. oktober 2011 Å det er frustrerende med gutter som aldri blir sjalu! Da blir det litt sånn at man prøver alt man kan, for å se hvor grensen ligger Godt dere klarer å feste fint hver for dere også da Vi gjør nok det vi og, men da blir det mer sånn; "Ut med venninnene" eller "Ut med kompisene." Jeg vil annbefale deg å kjøpe med vagitorie altså. Er vanskelig å få den kremen langt nok inn, og det er jo der soppen har sine "røtter" på en måte. Men det finnes jo to forskjellige pakker da. En med èn vagitorie, og en som er en ukeskur. Den kremen er god til å smøre rundt skjedeåpningen, endetarmsåpningen, og helst litt på gutten også, dersom dere har sex. Nå er ikke soppinfeksjon en smittsom sykdom av noe slag, men det kan overføres frem og tilbake dere imellom, selv om han ikke har noen symptomer. Jeg pleier hvertfall å tvinge typen til å kline på litt Hehe, ja Grensen ligger nok hvis jeg hadde oppført meg sånn ovenfor fremmede. Går greit når det er vennene hans, men.. Vi har ikke hatt sex på tre og en halv uke Men har planer om å ta opp aktiviteten igjen når jeg har blitt kvitt faenskapet Han er ikke så gira på sex med store magen min, rett og slett. Så jeg har sluttet å prøve. Men er jo alt for lenge å skulle gå helt til seks uker etter fødsel! Så han får bare overse tjukkemagen Jeg har også hatt en runde med sopp (tror jeg) under graviditeten. Jeg kverka det med canesten krem. Jeg greide, i mangel av sånne vagitorier, å få kremen temmelig langt inn uten problem jeg.. Jeg tok rett og slett og..eh..stappa tuben oppi og klemte ut krem samtidig som jeg trakk den ut igjen :gjeiper: Jeg tror årsaken til at jeg fikk sopp var at jeg begynte med truseinnlegg pga økt utflod i graviditeten. Jeg har helt slutta med det nå og skifter heller truse 2 ganger om dagen om jeg føler det blir ekkelt, dessuten sover jeg uten truse om natta slik at understellet får lufta seg og null string og blonder...kun bomull! Men det finnes mye snasent innen bomulls-hipstere også..... Haha Ser det for meg! Men det funker jo sikkert det også Men tror jeg satser på vagitorier jeg.. Ja du har jo rett i det! Bomullstruse er ikke nødvendigvis synonymt med bestemortruse ____ Høygravid! Endelig. Nå er det bare å se fram til å nå 37 uker! Deretter er det vel termin som er neste milepæl, og så er det fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 2. oktober 2011 #1696 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ooooi, høygravid det vil jeg og bli nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. oktober 2011 #1697 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skjønner hva du mener ang mannen og festing.. Vi har alltid vært sosiale både sammen og på hver våre kanter men nå har vi renovert og styra så mye at det er minimalt.. Ergo prøver jeg å unne mannen å ha det gøy inni mellom, men jeg har blitt helt koko og vil helst bare at han skal være hjemme og sulle med meg... Preggies! Huff, håper du blir kvitt den soppen ja. Er så ubehagelig.. Husker jeg fikk det etter fødselen sist:( Jeg tåler ikke bind men det må man jo nesten bruke noen uker og dermed var det gjort:( Fysj så ubehagelig:( Sex ja! Er mindre av det her også, men det passer dårlig med nymfotendensene mine...! Håper det blir noen runder på deg de neste ukene før du føder:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1698 Del Skrevet 2. oktober 2011 for høygravid. Du kan jo pakke deler av bagen også pakker du ned resten når innkjøpene er tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #1699 Del Skrevet 2. oktober 2011 Gratulerer så mye som høygravid Skjønner godt at du gleder deg til å runde 37 uker. Det var den største milepælen for meg, ihvertfall. Uff, ser for meg at jeg er så uheldig og får sopp midt oppi renselsen *Krysse fingrene for at man slipper det* Oi, tre og en halv uke.. Da tror jeg kjæresten min hadde vært utro mot meg, for han er så nymfoman! Her har vi sex så ofte som jeg orker (ca. annenhver dag i gjennomsnitt). Men jeg må jo ærlig innrømme at det ikke er det samme lenger. Er ubehagelig for meg, så jeg klarer ikke helt å nyte det, og for han tror jeg heller ikke det er så særlig digg, fordi han hele tiden må passe på å ikke klemme på magen osv.. Men jeg har veldig tro på at det hjelper på modning, så jeg biter tennene sammen. I går klarte vi faktisk ikke å gjennomføre samleie, og det resulterte i tårer hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1700 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ooooi, høygravid :hoppe :gravid det vil jeg og bli nå Ja det skjønner jeg! Men to uker går fort, så ikke så lenge til du er det heller! Jeg gleder meg også til det har gått to uker, for da er det kun noen få dager til jeg er 37 uker Skjønner hva du mener ang mannen og festing.. Vi har alltid vært sosiale både sammen og på hver våre kanter men nå har vi renovert og styra så mye at det er minimalt.. Ergo prøver jeg å unne mannen å ha det gøy inni mellom, men jeg har blitt helt koko og vil helst bare at han skal være hjemme og sulle med meg... Preggies! Huff, håper du blir kvitt den soppen ja. Er så ubehagelig.. Husker jeg fikk det etter fødselen sist: Jeg tåler ikke bind men det må man jo nesten bruke noen uker og dermed var det gjort: Fysj så ubehagelig: Sex ja! Er mindre av det her også, men det passer dårlig med nymfotendensene mine...! Håper det blir noen runder på deg de neste ukene før du føder:P Ja det blir jo litt kjedelig å være alene på kvelden, men samtidig er det jo litt godt også. Ja hvis det er sopp det er, så skal jeg alltids på den bort fort! Hihi..Vi pleide å ha sex kanskje sånn fire ganger i uka før jeg ble gravid. De siste ukene ble det bare en gang i uka, og nå er det gått skammelige tre uker Men vi har mye annen nærhet fordeom. Holder hender, pjusker hverandre, masserer hverandre og slikt. Likevell får jeg følelsen av at noe ikke er riktig når det blir så lite sex for høygravid. Du kan jo pakke deler av bagen også pakker du ned resten når innkjøpene er tatt :jepp Ja jeg kan jo det. Men jeg tror ikke jeg har så mye å pakke. Jeg må kjøpe nytt av det meste. Joggebukser, singleter, truser, ekstra sett toalettsaker, nattbind..Hmmm..Og kameraet bruker jeg jo enda, så det er heller ikke vits å pakke ned. Innskoene bruker jeg også når jeg skal vaske klær (vaskemaskinen er i kjelleren fram til badet er ferdig pusset opp, da skal den opp på det som blir det nye vaskerommet), ammeinnlegg og ammeBH har jeg heller ikke kjøpt enda. Så gjenstår bare litt lette energikilder. Så det er liksom ikke så mye jeg kan pakke enda Men til gjengjeld så er dette det eneste jeg mangler totalt sett. Alt til den lille er kjøpt inn. :strix Gratulerer så mye som høygravid strix: Skjønner godt at du gleder deg til å runde 37 uker. Det var den største milepælen for meg, ihvertfall. Uff, ser for meg at jeg er så uheldig og får sopp midt oppi renselsen *Krysse fingrene for at man slipper det* Oi, tre og en halv uke.. Da tror jeg kjæresten min hadde vært utro mot meg, for han er så nymfoman! Her har vi sex så ofte som jeg orker (ca. annenhver dag i gjennomsnitt). Men jeg må jo ærlig innrømme at det ikke er det samme lenger. Er ubehagelig for meg, så jeg klarer ikke helt å nyte det, og for han tror jeg heller ikke det er så særlig digg, fordi han hele tiden må passe på å ikke klemme på magen osv.. Men jeg har veldig tro på at det hjelper på modning, så jeg biter tennene sammen. I går klarte vi faktisk ikke å gjennomføre samleie, og det resulterte i tårer hos meg. Ja, for når man er 37 uker så er man jammen ikke langt unna målet. Pluss at da kan man jo begynne sånn smått med ventingen på at den lille skal komme. Huff, håper da ikke han hadde vært det da! Helt sikkert ikke! Dessuten så må han jo klare seg uten noen uker etter fødsel. Går sikkert helt fint, det! Annen hver dag..Oioioi..Det er jammen meg ikke værst med tanke på at du er høygravid Hvor lenge har dere forresten vært sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå