Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

:klemmer: Halsbrann er ikke noe morsomt, håper du ikke har for ille anfall. :klemmer:

Vet ikke når man skal ha murringer jeg, vet ikke en gang om jeg har det, har litt ubehag, men har glemt alt som heter murringer, og jeg lå langflat med sterke murringer i starten. :sjenert:

Det er menneskelig å surre, men å gi noen andre tillatelse til å kjøre når bilen ikke har blitt sjekket og fjerne skiltene på en som har, er jo litt vel tøvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, sånn pysj har jeg også kjøpt til knøttet!! Den var både nydelig og helt herlig<3

Halsbrann ja.. Tell me about it! Mange kvelder unngår jeg kveldsmat for å spare meg for halsbrann.. Og våkner kl fem og mååå spise for jeg holder på å dø av sult..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å handle til de små :rodmer:

Halsbrann er noe dritt! Det har jeg hver eneste kveld. Og lovehearts og sjokolademelk er det eneste som fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjekt for de som fikk godkjent bilen da vertfall ;D

Huff, halsbrann!! Har hatt det en kveld, og trodde jeg skulle dø! Hadde ingenting som kunne lindre hell da, men heldigvis ikke kjent det etterpå.

Vet ikke hvordan det er med murringer og modning jeg. Men er vell litt normalt at man har litt murringer når man er gravid? Husker vertfall jeg hadde det i begynnelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for et rot :fnise: Kan tenke meg at det ikke er så lett å holde styr på bilene som kommer inn og ut av verkstedet, men det var jo snakk om et helt annet nummerskilt :fnise:

Kjekt å kjøpe klær til de små :rodmer: Spesielt noe som en selv har kjøpt :rodmer:

Håper halsbrannen gir seg :( Har aldri hatt det så kan ikke akkurat si at jeg kjenner til ubehagelighetene med det, men jeg VET at det ikke er deilig. Såpass har jeg forstått :fnise:

Jeg og sliter med mensmurringer. Har hatt de noen uker nå. Tror det er normalt :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer Halsbrann er ikke noe morsomt, håper du ikke har for ille anfall. :klemmer

Vet ikke når man skal ha murringer jeg, vet ikke en gang om jeg har det, har litt ubehag, men har glemt alt som heter murringer, og jeg lå langflat med sterke murringer i starten. :sjenert:

Det er menneskelig å surre, men å gi noen andre tillatelse til å kjøre når bilen ikke har blitt sjekket og fjerne skiltene på en som har, er jo litt vel tøvete!

Neida det er ikke så veldig ille, men irriterende likeså. :fnise:

Ikke vet jeg. Vil tro det er veldig variabelt dette med murringer, sånn som alt annet. :)

Åååå, sånn pysj har jeg også kjøpt til knøttet!! Den var både nydelig og helt herlig<3

Halsbrann ja.. Tell me about it! Mange kvelder unngår jeg kveldsmat for å spare meg for halsbrann.. Og våkner kl fem og mååå spise for jeg holder på å dø av sult..:

Ja den er så søøøt! Gleder meg til å kle på en nybadet, nyfødt baby før leggetid :rodmer:

Koselig å handle til de små :rodmer

Halsbrann er noe dritt! Det har jeg hver eneste kveld. Og lovehearts og sjokolademelk er det eneste som fungerer :)

Ja :rodmer:

vanlig melk hjelper ikke? :fnise: Men mmm..Sjokolademelk er sååå godt!!

Haha, kjekt for de som fikk godkjent bilen da vertfall ;D

Huff, halsbrann!! Har hatt det en kveld, og trodde jeg skulle dø! Hadde ingenting som kunne lindre hell da, men heldigvis ikke kjent det etterpå.

Vet ikke hvordan det er med murringer og modning jeg. Men er vell litt normalt at man har litt murringer når man er gravid? Husker vertfall jeg hadde det i begynnelsen..

Den er ikke så sterk den jeg har hatt hittil, men tipper den blir værre ettersom trykket på lukkemuskelen blir høyere.

Det er normalt ja, i alle fall i begynnelsen. Også er det normalt lenger ut i svangerskapet når man begynner å modnes og sånt. Men det er sikkert normalt ellers også. :)

Hehe, for et rot :fnise Kan tenke meg at det ikke er så lett å holde styr på bilene som kommer inn og ut av verkstedet, men det var jo snakk om et helt annet nummerskilt :fnise:

Kjekt å kjøpe klær til de små rodmer: Spesielt noe som en selv har kjøpt :rodmer

Håper halsbrannen gir seg :( Har aldri hatt det så kan ikke akkurat si at jeg kjenner til ubehagelighetene med det, men jeg VET at det ikke er deilig. Såpass har jeg forstått :fnise:

Jeg og sliter med mensmurringer. Har hatt de noen uker nå. Tror det er normalt :klo

Ja var jo koselig å ha noe jeg har kjøpt selv :jepp: Ser det at jeg trenger noen flere nattdrakter, da. Det har jeg bare en eller to av.

Ja det er helt sikkert normalt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daaa var jeg kommet hjem igjen. Men nå dra til byen ens erned snart, og det er for å hente bilen på verkstedet. Vi må være to som gjør det, så kunne ikke gjøre det samtidig som da jeg var i byen. For hvis ikke blir jo den ene bilen stående.

Etter å ha kommet hjem fra besøk hos Kisskissbangbang og sett og holdt sjarmtrollet hennes :rodmer: , og til å få melding fra venninna mi at hun har begynt å få rier og at jordmor sa i går at her var det definitivt noe i gang, så er jeg rett og slett utålmodig!! Vil ha lillegutt nååå! :rodmer: Men det er jammen lenge igjen. Blæ.. :jepp:

I morgen når jeg den siste uken i 20-tallet. Så snart er jeg 30 uker. Neste gang jeg runder et rundt tall i svangerskapet så er jeg ved termin. Må prøve å bli litt mer tålmodig nå altså.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred hvordan skal dette gå! :fnise: Sitter og tenker på lille gutten hele tiden. Ikke bare det, sitter og tenker på fødslen hele tiden også. Tipper jeg kommer til å tenke at jeg måtte ha vært gal som gleder meg like mye til fødselen, som jeg gjør til å få sett lillegutt, når jeg da faktisk ligger der og har vondt! :sjenert:

Men ja..Jeg gleder meg like mye til fødselen som til det å endelig få se den lille. Det er noe jeg alltid har vært så interessert i, og jeg føler meg så heldig som faktisk skal få oppleve hvordan det er.

Men 11 uker da! Det er leeeenge! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke utålmodig, vel? :fnise:

11 uker går fort! Plutselig sitter du der med knerten på fanget. :)

Nå må du bare nyyte den fine lille magen din. :rodmer:

Kjenner igjen tankene rundt fødsel

Jeg gleda meg jo også kjempemye, hadde virkelig sett fram til å få oppleve det.

Så nå får du melde fra til meg om hvordan det er å føde når man har hatt disse følelsene i forkant! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner du å bli utålmodig, Teri? :fnise: Er så enig med deg! Jeg bare går å venter jeg.. Tiden går fort, men det virker som en evighet selv om. Gleder meg også til fødsel.

Så koselig å møte Kisskissbangbang og barnet hennes :) Kan skjønne du fikk enda mer lyst til å presse ut prisen din da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg og er skikkelig utålmodig.. :sjenert: tenker på lilleprinsen konstant, snakker om han, ser på magen, koser med magen og bare ønsker han ut NÅ!! Men vil jo ikke at han skal komme nå da, for det hadde ikke vært bra. Men har bare så inderlig lyst til å treffe han :rodmer: syns 14 uker høres alt for lenge ut, så håper han vertfall ikke velger å komme på overtid. Da blir jeg gaaal :fnise:

Elsker å være gravid, og kommer nok til å savne magen og de søte sparkene fra han. Men akkurat nå vil jeg kun ha han ut :rodmer:

Vi får vente leeeeenge i lag, Teri :) Og håpe på at det går fort. Og du er ikke alene om å glede deg til fødselen. Men spørs om vi er så glade for det når vi er oppi det :fnise:

Koselig å treffe KG jenter, skulle ønske jeg og kunne gjordt det :jepp: og håpe venninna di får en fin fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke utålmodig, vel? :fnise:

11 uker går fort! Plutselig sitter du der med knerten på fanget. :)

Nå må du bare nyyte den fine lille magen din. :rodmer:

Kjenner igjen tankene rundt fødsel

Jeg gleda meg jo også kjempemye, hadde virkelig sett fram til å få oppleve det.

Så nå får du melde fra til meg om hvordan det er å føde når man har hatt disse følelsene i forkant! ;)

Hehe, virker jeg utålmodig? :fnise:

11 uker går egentlig fort ja, men det virker lenge før de faktisk har gått.. :sjenert:

Skal prøve å beskrive det så godt jeg kan, hehe. Får satse på at neste babyen finner det lurt å snu seg i tide, slik at du får prøvd det du også! :jepp:

Begynner du å bli utålmodig, Teri? :fnise: Er så enig med deg! Jeg bare går å venter jeg.. Tiden går fort, men det virker som en evighet selv om. Gleder meg også til fødsel.

Så koselig å møte Kisskissbangbang og barnet hennes :) Kan skjønne du fikk enda mer lyst til å presse ut prisen din da :)

Haha, artig formulering. Men ja, gleder meg veldig. Og han var så søt, med skikkelig store, sjokkerte øyne! :rodmer: Spseislet sjokkert virket han da han satt på fanget mitt og så på mamman sin :rodmer:

Huff, jeg og er skikkelig utålmodig.. :sjenert: tenker på lilleprinsen konstant, snakker om han, ser på magen, koser med magen og bare ønsker han ut NÅ!! Men vil jo ikke at han skal komme nå da, for det hadde ikke vært bra. Men har bare så inderlig lyst til å treffe han :rodmer: syns 14 uker høres alt for lenge ut, så håper han vertfall ikke velger å komme på overtid. Da blir jeg gaaal :fnise:

Elsker å være gravid, og kommer nok til å savne magen og de søte sparkene fra han. Men akkurat nå vil jeg kun ha han ut :rodmer:

Vi får vente leeeeenge i lag, Teri :) Og håpe på at det går fort. Og du er ikke alene om å glede deg til fødselen. Men spørs om vi er så glade for det når vi er oppi det :fnise:

Koselig å treffe KG jenter, skulle ønske jeg og kunne gjordt det :jeppog håpe venninna di får en fin fødsel :

Ja det er stas å være gravid, men føler på en måte jeg har vært gjennom alt det som er spennende nå. Altså, jeg har fått såpass mage at det er ikke tvil, gutten har skikkelige sterke bevegelser, alt av ultralyder er unnagjort..Nå gjenstår det bare å gå fra medium til diger, så vet liksom ikke om det er så mye mer spennende å se fram til før fødsel :fnise:

Håper veldig hun får en fin fødsel, ja. Gleder meg til å holde et nyfødt nurk. Alle babyene rundt meg er rundt to-tre måneder nå, så blir stas å holde en helt fersk en. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg har blitt tålmodig at jeg lurer på når jenta kommer, ikke det at jeg vil ha henne på utsiden helt enda. :skratte: Det er så koselig å være gravid! :sjenert: Selv med alle de rare småplagene man har. :fnise:

Tror jeg gikk fra å være utålmodig til veldig tålmodig, og lurer på hvordan og når det skjedde. Gleder meg til fødselen, men gruer meg litt også. Plutselig er det ikke meg lengre, men ei lita tulle som jeg har ansvaret for (og som jeg elsker høyt! :rodmer:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt tålmodig at jeg lurer på når jenta kommer, ikke det at jeg vil ha henne på utsiden helt enda. :skratte: Det er så koselig å være gravid! :sjenert: Selv med alle de rare småplagene man har. :fnise:

Tror jeg gikk fra å være utålmodig til veldig tålmodig, og lurer på hvordan og når det skjedde. Gleder meg til fødselen, men gruer meg litt også. Plutselig er det ikke meg lengre, men ei lita tulle som jeg har ansvaret for (og som jeg elsker høyt! :rodmer:).

Hehe, håper jeg også blit litt mer tålmodig snart. Hvis ikke tror jeg de neste 11 ukene kan komme til å gå sakte.. :sjenert:

:hoppe: for 29 uker og 11 uker igjen :danse:

Jepp! 29 uker! :hoppe:

Om en uke er jeg endelig 30 uker på vei! Da er jeg plutselig ganske så langt på vei, hehe. :)

Har hatt mye murringer i dag. Er ganske irriterende, også er de konstante mens de står på. Menmen..Klokken halv ti kommer mamma for å hjelpe meg med grunnarbeidet på barnerommet! :jepp:

- Venninna mi fikk forresten sønnen sin rett før midnatt i går, på keiserlig vis. :) 3800 gram. Gleder meg til å se han! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for 29 uker!

Nåååh, så koselig! Håper grunnarbeidet har gått bra, og så koselig at venninna di har fått gutten sin! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: For 29 uker :hoppe:

Kanskje dette er dagen for magesmerter. Sitter her nå og har fryktelig vondt..

Gratulerer til venninna di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 29 uker :hoppe:

Og gratulerer til venninna di, og til deg som "liksom-tante" :D

Hehe, vet heller ikke helt hva som skal være så spennende med graviditeten nå frem til fødselen.. Men men. Vi får vell bare ta å vente ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 29 uker!

Nåååh, så koselig! Håper grunnarbeidet har gått bra, og så koselig at venninna di har fått gutten sin! :strix:

Grunnarbeidet gikk bare bra det. :) Nå må bare faren min komme for å legge tapeten slik at vi kan begynne selve malingen. Deretter må en del av det elektriske fikses, enten av pappa eller av kjæresten, og SÅ er det endelig klart til å begynne å innrede! :rodmer:

:hoppe: For 29 uker :hoppe:

Kanskje dette er dagen for magesmerter. Sitter her nå og har fryktelig vondt..

Gratulerer til venninna di :)

Hehe, kanskje det ja..Kjipt at du har så vondt! :klemmer:

:hoppe: for 29 uker :hoppe:

Og gratulerer til venninna di, og til deg som "liksom-tante" :D

Hehe, vet heller ikke helt hva som skal være så spennende med graviditeten nå frem til fødselen.. Men men. Vi får vell bare ta å vente ;P

Hehe, takk. :fnise:

Ja er vel ikke annet å gjøre enn å vente :jepp:

___

Føler vel egentlig jeg har en litt surrealistisk følelse til dette at det faktisk skal komme en baby ut av meg om noen få måneder. Jeg vet jo at det er en baby inni magen. Har sett han på UL, kjenner liv hver dag, har en voksende mage og sakte, men sikkert kommer det litt babyutstyr i hus. Men jeg skjønner det ilksom ikke :fnise: Virker ikke "ekte", at jeg faktisk skal få mitt eget lille nurk snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår tankegangen din. Hehe, jeg tror heller ikke det er ekte. Jeg tror nok jeg ikke forstår det før riene er skikkelig i gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...