Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Heihei og :velkommen:

Hehe, ja dagboken har blitt bra lang! Sånn går det når man er så mye hjemme som jeg er :fnise: Skal si livet mitt var mer hektisk for et år siden.

Det er jo oppløftende å lese. Håper gutten min blir høyt elsket av faren sin etter hvert her og. :)

Men HenLu da! Jeg venter jo gutt! :ler:

Men bortsett fra da, så var det mye fornuftig sagt. Men nå skjønte jeg ikke helt; Altså var det sånn at broren din var utro mot kjæresten sin før og etter hun ble gravid, og at det nå er slutt mellom dem, og at hun sier han ikke er særlig engasjert? I så fall så får man håpe han kommer på banen etter hvert han og :jepp: De fleste gjør jo det. :)

Åh det blir gøy å se om vi klarer å se det! Jeg er veldig glad i munnen min, og hadde blitt så rørt dersom jeg ventet en datter som arvet "kyssemunnen" min som jeg har arvet fra mamma, men vet ikke om en slik munn passer på en gutt, så satser på at han arver munnen til kjæresten :fnise:

Og ja, han viser følelser. Men han er ikke ut av de som viser veeeldig mye følelser. Altså han viser at han er glad i meg, når han er sur, når han er i dårlig humør, når han er glad osv. Men det er sjeldent jeg føler han blir overøset av følelser han bare MÅ få ut.. :fnise: Han er litt typisk mannfolk.

Har sett han gråte kanskje fire ganger i mitt liv. To av dem var i fylla, en gang var når bestemoren hans døde og en annen når hunden vår døde.

Hahaha, herregud, jeg vet jo at dere venter gutt. Nå lo jeg litt :fnise: Forstår ikke hvorfor jeg skrev lillefrøkna og "hun" :klo: Tror jeg er sliten etter å ha lest i HELE dag.

Ja, du har forstått det riktig, men han har ikke vist noe særlig engasjement verken FØR eller ETTER bruddet. Han viser større engasjement nå som hun har gjort det slutt med han, men men. Han er en veldig grei bror, men ser ikke som han klarer å være en grei kjæreste. Det er ikke den første kjæresten han er utro mot :kjefte:

Du får bare ta tiden til hjelp :jepp: følelsene kommer nok etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, herregud, jeg vet jo at dere venter gutt. Nå lo jeg litt :fnise: Forstår ikke hvorfor jeg skrev lillefrøkna og "hun" :klo: Tror jeg er sliten etter å ha lest i HELE dag.

Ja, du har forstått det riktig, men han har ikke vist noe særlig engasjement verken FØR eller ETTER bruddet. Han viser større engasjement nå som hun har gjort det slutt med han, men men. Han er en veldig grei bror, men ser ikke som han klarer å være en grei kjæreste. Det er ikke den første kjæresten han er utro mot :kjefte:

Du får bare ta tiden til hjelp :jepp: følelsene kommer nok etter hvert :)

Hehe, ja jeg tenkte du måtte være litt surrete :fnise: Er det jeg også av og til, så den er grei!

Ok sånn ja. Utroskap er en skikkelig uting, men jeg tenker sånn at det er menneskelig å gjøre feil. Det som definerer en som person derimot er om man lærer av det eller ikke. Notorisk utroskap er virkelig ikke bra :sukk: Men heldigvis så skjerper de fleste seg etter hvert :jepp: Kanksje det å få barn er det som skal til for at broren din blir litt mer seriøs og sympatisk i forhold til sånt :jepp: Og klart han kan være en kjempebra bror selv om han hittil ikke virker til å være noe særlig til kjæresteemne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei og :velkommen:

Hehe, ja dagboken har blitt bra lang! Sånn går det når man er så mye hjemme som jeg er :fnise: Skal si livet mitt var mer hektisk for et år siden.

Det er jo oppløftende å lese. Håper gutten min blir høyt elsket av faren sin etter hvert her og. :)

Det tror jeg absolutt han vil bli! :)

Er det ikke litt deilig å få tatt en pust i bakken da? Det syntes i alle fall jeg. Fått satt prioriteringene litt og sett hvor jeg ville herfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg tenkte du måtte være litt surrete :fnise: Er det jeg også av og til, så den er grei!

Ok sånn ja. Utroskap er en skikkelig uting, men jeg tenker sånn at det er menneskelig å gjøre feil. Det som definerer en som person derimot er om man lærer av det eller ikke. Notorisk utroskap er virkelig ikke bra :sukk: Men heldigvis så skjerper de fleste seg etter hvert :jepp: Kanksje det å få barn er det som skal til for at broren din blir litt mer seriøs og sympatisk i forhold til sånt :jepp: Og klart han kan være en kjempebra bror selv om han hittil ikke virker til å være noe særlig til kjæresteemne. :)

Jeg satser på at han vokser opp og skjerper seg i hvert fall. Synes synd i x-dama hans. Hun er så utrolig grei og familien vår har fortsatt god kontakt med henne. Mormor kjøper ting til barnet deres og hun ringer for å høre hvordan det går ofte :) Snille mormoren min :hjerte: Og jeg prater med henne HVER dag på facebook :fnise:

Ha en fin dag, Teri :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg skal være med ei venninne i dag, har jeg ikke mulighet for å komme innpå nettet seinere, så da får det bli en dobbelpost fra meg og i dag :hoppe: jeg for 27 uker! Wow, neste uke er du i tredje trimester :sjokkert: 13(+2) uker igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at han vokser opp og skjerper seg i hvert fall. Synes synd i x-dama hans. Hun er så utrolig grei og familien vår har fortsatt god kontakt med henne. Mormor kjøper ting til barnet deres og hun ringer for å høre hvordan det går ofte :) Snille mormoren min :hjerte: Og jeg prater med henne HVER dag på facebook :fnise:

Ha en fin dag, Teri :klemmer:

Så flott at dere har kontakt med henne, da! :) Men det skulle vel bare mangle. Er jo tross alt familien deres som ligger inni magen hennes. :)

Siden jeg skal være med ei venninne i dag, har jeg ikke mulighet for å komme innpå nettet seinere, så da får det bli en dobbelpost fra meg og i dag :hoppe: jeg for 27 uker! Wow, neste uke er du i tredje trimester :sjokkert: 13(+2) uker igjen :jepp:

God morgen! :jepp:

Ja tenk! :hoppe: Rart å tenke på at jeg går inn i siste trimester snart. Føles som en eeeevighet siden jeg nådde andre trimester, hehe. :)

:hoppe: 27 uker :hoppe:

På babyverden står det at den lille har over 90 prosent sjanse til å overleve dersom man skulle føde for tidlig! Helt utrolig at han er så sterk allerede! En liten gutt på rundt et kg ligger inni magen min nå. :)

Nå er det bare å glede seg til 3D neste uke! :hoppe: Tirsdag klokken 10 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

:hoppe: for 27 uker og at du snart er i siste trimester! :rodmer: Blir deilig å se Odin på UL tenker jeg. :)

Det er utrolig hvor sterke de små er, men de er jo så og si ferdige ganske tidlig, de bare legger på seg "litt" og nervesystemet og lungene må bare modnes bittelitt til. TRor det er rundt denne tiden jeg er i at lungene er modne nok til å takle livet utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 27 uker! Har sikkert sagt det før, men sier det i såfall igjen; UTROLIG hvor fort tiden går :hakeslepp: Snart er du i 3. trimester, og da er det jaggu ikke lenge igjen til du sitter der med lille gutten din i armene dine :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 27 uker og at du snart er i siste trimester! :rodmer: Blir deilig å se Odin på UL tenker jeg. :)

Det er utrolig hvor sterke de små er, men de er jo så og si ferdige ganske tidlig, de bare legger på seg "litt" og nervesystemet og lungene må bare modnes bittelitt til. TRor det er rundt denne tiden jeg er i at lungene er modne nok til å takle livet utenfor.

Ja gleder meg veeeldig til det!

Ja ikke sant. Merkelig egentlig hvor fort de er "ferdige", og bare modnes og slikt. :)

:hoppe: For 27 uker :hoppe: Siste uke i 2. trimester :)

Jepp!

:hoppe: for 27 uker! Har sikkert sagt det før, men sier det i såfall igjen; UTROLIG hvor fort tiden går :hakeslepp: Snart er du i 3. trimester, og da er det jaggu ikke lenge igjen til du sitter der med lille gutten din i armene dine :hjerte:

Hehe, ja ikke sant! Tiden flyr jo avgårde! Snart er det du som sitter ved dørstokken til tredje trimester! :jepp:

Gleder meg utrolig mye til å se han. Tenk for et øyeblikk det er første gangen man ser barnet sitt! :)

Ser forresten på fødeavdelingen på tvNorge. Er så flott å se, at selv ved de dramatiske fødslene (var en relatvit dramatisk fødsel med mye folk og kaos, blant annet), så blir det veldig rørende når babyen omsider kommer ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..I dag er det tre måneder til termindatoen! Synes forøvrig det føles som en eeevighet til, men egentlig er det jo ikke det, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 3 måneder til termin!!!

Og snart 3. trimester!!

2. trimester syns jeg også var langt som et uår!!

Trøst deg med at det tredje går mye fortere :nigo:

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..I dag er det tre måneder til termindatoen! Synes forøvrig det føles som en eeevighet til, men egentlig er det jo ikke det, da. :)

Jeg synes ikke det er lenge siden det var igjen 3 måneder til terminen, og nå er det igjen 2 mnd og 2 dager! :hakeslepp: Tiden går så fort! Mon tro om neste månede går like fort? :klo: Den siste måneden tipper jeg går litt saktere. Da ser jeg for meg at utålmodigheten setter inn :fnise:

:hoppe: for bare 3 måneder igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 3 mnd igjen til termin :jepp: Det var jo NETTOPP 3 mnd igjen til min termin og det er faktisk 2 uker siden :sjokkert: Nå er det bare 2,5 mnd igjen :jepp: Tiden går så fort, jeg blir skremt. Snart er vi 50 :fnise:

Edit: klarte å skrive uker og ikke mnd :sjenert:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 3 måneder til termin!!!

Og snart 3. trimester!!

2. trimester syns jeg også var langt som et uår!!

Trøst deg med at det tredje går mye fortere :nigo:

Ha en flott dag!

Hehe, ja det føles skikkelig lenge, samtidig som det føles kort! :fnise: Men det er jammen lenge siden jeg var 12 uker på vei, altså. Likevell er det jo ikke sååå lenge siden jeg stod der med positiv test i handa. Forstå det den som kan.

Jeg ser i alle fall for meg at det kommer til å gå fort så fort 3D er unnagjort, for nå går jeg bare og tripper og gleder meg! :jepp:

Jeg synes ikke det er lenge siden det var igjen 3 måneder til terminen, og nå er det igjen 2 mnd og 2 dager! :hakeslepp: Tiden går så fort! Mon tro om neste månede går like fort? :klo: Den siste måneden tipper jeg går litt saktere. Da ser jeg for meg at utålmodigheten setter inn :fnise:

:hoppe: for bare 3 måneder igjen!

Huff ja, tipper de siste fire ukene snegler seg avgårde, hehe. Så får satse på at det går fort fram til da i alle fall. Begynner å bli spent på å møte den lille. :)

:strix: for 3 måneder igjen til termin!

Jeppjepp!

:hoppe: for 3 mnd igjen til termin :jepp: Det var jo NETTOPP 3 mnd igjen til min termin og det er faktisk 2 uker siden :sjokkert: Nå er det bare 2,5 mnd igjen :jepp: Tiden går så fort, jeg blir skremt. Snart er vi 50 :fnise:

Edit: klarte å skrive uker og ikke mnd :sjenert:

To uker går fort, ja. :) Huff, ikke snakk om å fylle 50, hehe. Det er LENGE til!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen KG-jenter! :)

I dag pøøøsregner det ute. :sukk: Høsten har visrt satt inn i Bodø allerede. Er 10 grader ute.

Nå er det vist helg igjen. Var jo nettopp helg :jepp: Bare bra det går fort, for jeg gleder meg ulidelig mye til 3D! :fnise: Tenk så fantastisk det skal bli å få nesten en time med sniktitting på den lille. Lurer på hvem han ligner på. :jepp:

Ellers skjer det lite om dagene. Kjeder meg mye, og er i en økonomisk krise pga. noe som har oppstått, så..Men nå må jeg ordne meg frokost. Skikkelig sulten :jepp:

Så blir det kanskje en bytur eller lignende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Kan trøste deg med at det pøsregner en del her nede også, har gjort det de siste dagene. Greit å sitte inne og slappe av med sjokolademelk da. :fnise: Og nå fikk jeg så inderlig lyst på kakao.

:hoppe: Begynner å nærme seg, blir jo deilig å se lillegutten i 3d, da får man et inntrykk av hvordan den lille ser ut når babyen kommer ut. Frøkna vår har ikke typiske bollekinn, men ligner veldig på mamma visstnok (eller som vorende mormor sier, C ligner på henne). :fnise:

Isj da, ikke godt med økonomisk krise. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Teri :)

Her er det fint vær i dag, men det har vært noen dager med øs pøs regnvær. Men jeg må faktisk innrømme at jeg liker best de dagene med dårlig vær, for jeg er så varm for tiden, at når det er varmt så dør jeg nesten! :fnise:

Ja, det var nettopp helg! :O Tiden går så utrolig fort! Men det er jo også bare deilig, egentlig. For jeg er i full gang med nedtelling til fødsel :)

Veldig kjedelig med økonomisk krise :( Kom endel uforutsette utgifter her også denne måneden, så står ikke så bra i det. Men vi klarer oss vel alltids :)

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...