Teita Skrevet 15. april 2011 #421 Del Skrevet 15. april 2011 Gratulerer så mye med 9 uker :D Nå kommer tiden til å gå fortere :D Og jeg håper at eksamen gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. april 2011 #422 Del Skrevet 15. april 2011 9 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. april 2011 Forfatter #423 Del Skrevet 15. april 2011 Lykke til på eksamen! Tuusen takk! Masse lykke til på eksamen! Takk for det! Fortsatt 9 uker Det var jo bare et par dager siden vi hoppet for 8 uker jo - nå begynner tiden å gå her inne også Krysser fingrene for deg i dag!!! Ja ikke sant! Plutselig går tiden så mye fortere! Gratulerer så mye med 9 uker :D Nå kommer tiden til å gå fortere :D Og jeg håper at eksamen gikk bra Tror også det. Det føles tross alt langt mer tryggere å hoppe for uke ni enn for uke syv. 9 uker! Vel..Eksamen gikk som forventet. Dårlig..Men går greit. Skal ta den opp igjen i august og da skal resultatet bli kjempebra. Så søt den lille babyen på tickeren min er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. april 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 15. april 2011 Gleder meg veldig mye til mandag nå. Men gruer meg også. Tenk om det lille hjertet ikke slår, og armene ikke beveger seg? Tenk om jeg får beskjeden jeg ikke vil ha, at det er MA på gang? Huff og huff..Nå når jeg er i uke ni og 12 uker faktisk nærmer seg, så blir det enda værre dersom jeg faktisk mister, enn om jeg hadde mistet for tre uker siden når jeg var enda kortere på vei og Lille Frøbel fortsatt så ut som en slags reke. Jeg tror vel egentlig alt kommer til å gå bra, men kjenner jeg er redd for den enorme skuffelsen og sorgen som vil ta meg dersom det værste skulle skje.. Hmmmm.. "HAPPY THOUGTS" Sånn ja..Det var en litt bedre innstilling. Lille Frøbel kommer til verden om ca. syv måneder, og hun/han skal få det så fiiint! Motsigende innlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 15. april 2011 #425 Del Skrevet 15. april 2011 Du har verdens fineste og friskeste lille baby i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. april 2011 #426 Del Skrevet 15. april 2011 Dette går så bra så! Tror jeg danser en liten dans for deg jeg, sånn at du kan se hvor forferdelig jeg er til å danse. *vrikker på stumpen og veiver med armene* Skjønner godt tankene dine Teriyaki, jeg bekymret meg for det samme. Nå får jeg ikke lov til å bekymre meg, ellers er det noen som sier ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. april 2011 #427 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Du skal se at UL viser lille frøbel som danser rundt inni der og har det som plommen i egget! Endret 15. april 2011 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. april 2011 Forfatter #428 Del Skrevet 15. april 2011 Dere er så gode! Er jammen godt jeg har dere slik at jeg ikke prater hull i hodet på alle andre! Det var en veldig flott...dans Delphina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. april 2011 #429 Del Skrevet 15. april 2011 Dere er så gode! Er jammen godt jeg har dere slik at jeg ikke prater hull i hodet på alle andre! Det var en veldig flott...dans Delphina! Hehe, ingen årsak Vi er her for deg, de fleste av oss med erfaringer som vi mer enn gjerne deler (jeg hvertfall, kan ikke skrive for absolutt alle). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 15. april 2011 #430 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg er stor fan av positive affirmasjoner, de gir meg ro, og jeg prøver å skrive/si slike affirmasjoner mange ganger daglig. Bekymringer skaper bare..bekymringer Kanskje du kan prøve slike affirmasjoner du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. april 2011 Forfatter #431 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg er stor fan av positive affirmasjoner, de gir meg ro, og jeg prøver å skrive/si slike affirmasjoner mange ganger daglig. Bekymringer skaper bare..bekymringer Kanskje du kan prøve slike affirmasjoner du også? Blir en form for kognitiv terapi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 15. april 2011 #432 Del Skrevet 15. april 2011 Ultralyd på mandag og 9 uker i dag Nå får du jo se lille frøbel mer ordentlig også! Jeg bestilte meg ultralyd til tirsdag jeg Klarte ikke vente! Gleder meg dødsmye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 15. april 2011 #433 Del Skrevet 15. april 2011 Blir en form for kognitiv terapi. Ja! Men jeg tror også at man tiltrekker det man har fokus på (jada, jeg har bakkekontakt, haha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. april 2011 Forfatter #434 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Ja! Men jeg tror også at man tiltrekker det man har fokus på (jada, jeg har bakkekontakt, haha) Hvis du mener i form av tanker som i at negative tanker dyrker negative tanker, og positive tanker dyrker positive, så er jeg enig. Mener du derimot at risikoen for spontanabort kan bli høyere hvis man tenker mye på det, så er jeg derimot litt mer skeptisk! Men var vel det første du mente, så.. Og det er jo sant det. Pleier å prøve å gjøre det samme selv. Å tenke positivt. Men ikke alltid like lett. nima: Så heldig du er som skal på ultralyd på tirsdag! Da er du jo 11+3 og da ser du jo myyye mer enn jeg kommer til å se, to uker bak deg. Blir sikkert spennende! Endret 15. april 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 15. april 2011 #435 Del Skrevet 15. april 2011 Hvis du mener i form av tanker som i at negative tanker dyrker negative tanker, og positive tanker dyrker positive, så er jeg enig. Mener du derimot at risikoen for spontanabort kan bli høyere hvis man tenker mye på det, så er jeg derimot litt mer skeptisk! Men var vel det første du mente, så.. Og det er jo sant det. Pleier å prøve å gjøre det samme selv. Å tenke positivt. Men ikke alltid like lett. Så heldig du er som skal på ultralyd på tirsdag! Da er du jo 11+3 og da ser du jo myyye mer enn jeg kommer til å se, to uker bak deg. Blir sikkert spennende! Haha, nei jeg mener ikke at risikoen er større, men tenker man mye på det så skaper det jo mye unødig stress, og stress er vel aldri bra Jeg elsker visualiisering. Nå er ikke det her helt det samme da, men jeg er f.eks livredd for å fly. Så når jeg flyr visualiserer jeg at jeg lander. Klarer ikke visualisere selve flyturen, men ser heller for meg endestoppet hvor jeg går ut av flyet og henter kofferten. Så kanskje du skal se for deg at du ligger med den lille nyfødte i armene, og bare stole på at det er nettopp sånn det blir? Sånne ting gir ihvertfall meg ro, for noenting er jo helt utenfor vår kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. april 2011 Forfatter #436 Del Skrevet 15. april 2011 Haha, nei jeg mener ikke at risikoen er større, men tenker man mye på det så skaper det jo mye unødig stress, og stress er vel aldri bra Jeg elsker visualiisering. Nå er ikke det her helt det samme da, men jeg er f.eks livredd for å fly. Så når jeg flyr visualiserer jeg at jeg lander. Klarer ikke visualisere selve flyturen, men ser heller for meg endestoppet hvor jeg går ut av flyet og henter kofferten. Så kanskje du skal se for deg at du ligger med den lille nyfødte i armene, og bare stole på at det er nettopp sånn det blir? Sånne ting gir ihvertfall meg ro, for noenting er jo helt utenfor vår kontroll Får en i alle fall til å bli mer rolig. Men nå skal jeg på sykkeltur! Må få beveget meg litt i dag, hehe. Blir deilig! Selv om været ikke er det beste. Overskyet, men regnet har i det minste stoppet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. april 2011 Forfatter #437 Del Skrevet 16. april 2011 Godt med taco! Nå skal jeg spise sjokolade! Dagens oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. april 2011 #438 Del Skrevet 16. april 2011 Vi har også hatt taco i dag, og her var det også godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. april 2011 Forfatter #439 Del Skrevet 17. april 2011 Ultralyd i morgen! Er over tre uker siden jeg bestilte den, og nå er det endelig nært forestående. Føles riktignok veldig lenge til, men er jo ikke det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. april 2011 #440 Del Skrevet 17. april 2011 Hurra! Da får du sett utviklingen til frøbel! Alt føles lenge til, og plutselig en dag er dagen der og du skal inn på UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå