Neala Skrevet 9. april 2011 #361 Del Skrevet 9. april 2011 Hurra for 8 uker! Ha en kjempefin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 9. april 2011 #362 Del Skrevet 9. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. april 2011 Forfatter #363 Del Skrevet 10. april 2011 Takk for det, GUNS, håper du også har en fin helg! Og takk for klem Zeppelin Vel da er det søndag igjen! Tiden går jo egentlig ganske fort. I dag skjer det vel ikke så mye. Husarbeid, tur med hunden og i kveld skal vi til besteveninnen min og kjæresten hennes for å spise hjemmelaget pizza! Hun er også gravid, 20 uker på vei. Magen begynner å vises, og det er jo gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. april 2011 #364 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg synes det hørtes ut som en fin søndag jeg Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. april 2011 #365 Del Skrevet 10. april 2011 Kos dere på middag hos venneparet! Så koselig med mage! Tenk det Teriyaki, nå går nok tiden fort frem til magen spretter frem hos deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 10. april 2011 #366 Del Skrevet 10. april 2011 Takk for det, GUNS, håper du også har en fin helg! Og takk for klem Zeppelin Vel da er det søndag igjen! Tiden går jo egentlig ganske fort. I dag skjer det vel ikke så mye. Husarbeid, tur med hunden og i kveld skal vi til besteveninnen min og kjæresten hennes for å spise hjemmelaget pizza! Hun er også gravid, 20 uker på vei. Magen begynner å vises, og det er jo gøy. Så heldig du er som har en venninne som også er gravid! Har et par venninner som har barn, men ingen som er gravid eller planlegger å bli gravid med det første. Kos deg med hjemmelaget pizza og vennepar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. april 2011 #367 Del Skrevet 10. april 2011 Vel da er det søndag igjen! Tiden går jo egentlig ganske fort. I dag skjer det vel ikke så mye. Husarbeid, tur med hunden og i kveld skal vi til besteveninnen min og kjæresten hennes for å spise hjemmelaget pizza! Hun er også gravid, 20 uker på vei. Magen begynner å vises, og det er jo gøy. Tiden går fort, og snart nærmer du deg uke 9 og UL. Du er heldig som har ei venninne som er gravid, har bare en haug bekjenter og gamle skolevenninner som presser ut barn. De vennene og venninnene jeg har er mer fokusert på livet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. april 2011 #368 Del Skrevet 10. april 2011 Mmmm, pizza hørtes himmelsk godt ut:) Oi, nei nå er det ikke lenge ugjen til UL. Var uke 9 noe de anbefalte eller en uke du ønsket selv? Lurer på det pga jeg skal på tidlig UL. Må bare bli gravid igjen først, hehe:) Gled deg til magen ja, det er herlig! Da jeg var på vei med Snupp klarte jeg ikke vanlige bukser fra ca uke 8..! Husker jeg gråt mine modige tårer pga det ikke fantes mammabukser å oppdrive her i byen da:) Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. april 2011 Forfatter #369 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Jeg synes det hørtes ut som en fin søndag jeg Kos dere Det var for såvidt en veldig fin søndag! Kos dere på middag hos venneparet! Så koselig med mage! Tenk det Teriyaki, nå går nok tiden fort frem til magen spretter frem hos deg også! Jah, det skal bli så deilig å komme til sommeren hvor magen endelig vil begynne å vises ordentlig! Så heldig du er som har en venninne som også er gravid! Har et par venninner som har barn, men ingen som er gravid eller planlegger å bli gravid med det første. Kos deg med hjemmelaget pizza og vennepar Jeg har mange gravide rundt meg. Besteveninnen min, søsteren til samboern min, et til vennepar av oss, og et til vennepar (bestekompis til sambo). Så før jeg drar på sykehuset for å få min egen lille baby så skal jeg besøke fire andre som føder før meg! Tiden går fort, og snart nærmer du deg uke 9 og UL. Du er heldig som har ei venninne som er gravid, har bare en haug bekjenter og gamle skolevenninner som presser ut barn. De vennene og venninnene jeg har er mer fokusert på livet nå. Tiden går faktisk fort! Er jo ikke såå lenge siden jeg ble satt tilbake helt til uke fire-fem! Mmmm, pizza hørtes himmelsk godt ut:) Oi, nei nå er det ikke lenge ugjen til UL. Var uke 9 noe de anbefalte eller en uke du ønsket selv? Lurer på det pga jeg skal på tidlig UL. Må bare bli gravid igjen først, hehe:) Gled deg til magen ja, det er herlig! Da jeg var på vei med Snupp klarte jeg ikke vanlige bukser fra ca uke 8..! Husker jeg gråt mine modige tårer pga det ikke fantes mammabukser å oppdrive her i byen da:) Håper du får en fin uke! Hihi, jeg klarer som regel å ha bukse på meg enda, men liker meg best i thighst! Uff, jeg sliter med å skrive det ordet jeg. Vi har heldigvis en liten mammaavdeling på H&M, men kommer sikkert til å prøve å bestille litt fra nett. Ang. ultralyd så var det vel egentlig ikke noe de anbefalte, men for å si det sånn du ser betydelig mye mer i uke ni enn uke seks for eksempel. I uke seks-syv ser man vel bare et hjerte og noe som ligner på en slags ostepopp, mens i uke ni ser man at det er en liten baby som peiver med armene sine! Jeg er i alle fall glad jeg har ventet helt til uke ni! Hadde egentlig tenkt å vente til uke ti, men det er påske og stengt, da. Og nå er det bare EN uke til UL!! Gleder meg utrolig mye! I dag skal jeg sitte med lekser. Punktum. Endret 11. april 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. april 2011 #370 Del Skrevet 11. april 2011 Tiden går faktisk fort! Er jo ikke såå lenge siden jeg ble satt tilbake helt til uke fire-fem! Ang. ultralyd så var det vel egentlig ikke noe de anbefalte, men for å si det sånn du ser betydelig mye mer i uke ni enn uke seks for eksempel. I uke seks-syv ser man vel bare et hjerte og noe som ligner på en slags ostepopp, mens i uke ni ser man at det er en liten baby som peiver med armene sine! Jeg er i alle fall glad jeg har ventet helt til uke ni! Hadde egentlig tenkt å vente til uke ti, men det er påske og stengt, da. Og nå er det bare EN uke til UL!! Gleder meg utrolig mye! I dag skal jeg sitte med lekser. Punktum. Har alltid sagt det, men du tror ikke på meg! Blir deilig å se en litt mer fiks ferdig baby, med overdimensjonert hode Det er nå i disse tider at min lille klump er størrelsen på en avokado og har et hode som er begynt å bli mer dimensjonert med kroppen. En uke går veldig fort, spesielt når man gjør lekser. Sier det av erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. april 2011 Forfatter #371 Del Skrevet 11. april 2011 Har alltid sagt det, men du tror ikke på meg! Blir deilig å se en litt mer fiks ferdig baby, med overdimensjonert hode Det er nå i disse tider at min lille klump er størrelsen på en avokado og har et hode som er begynt å bli mer dimensjonert med kroppen. En uke går veldig fort, spesielt når man gjør lekser. Sier det av erfaring. Hihi, ja du har jo gjort det! Det blir utrolig deilig. Gleder meg også veldig til å høre hjertelyden. Å faktisk høre at det er noe inni der! Er sikkert i lykkerus om en uke! Håper på det. Må gjøre masse lekse denne uken da vi har eksamen og jeg henger langt etter, slk som veldig mange på kullet ser ut til å gjøre. Det har vært et utrolig tungt og slitsomt år. Men nå er det heldigivs kun denne eksamen igjen (som jeg garantert blir å ta opp til sommeren) også er det åtte uker med praksis i sykehjem før sommerferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. april 2011 #372 Del Skrevet 11. april 2011 Lykke til med eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. april 2011 #373 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Hihi, ja du har jo gjort det! Det blir utrolig deilig. Gleder meg også veldig til å høre hjertelyden. Å faktisk høre at det er noe inni der! Er sikkert i lykkerus om en uke! Håper på det. Må gjøre masse lekse denne uken da vi har eksamen og jeg henger langt etter, slk som veldig mange på kullet ser ut til å gjøre. Det har vært et utrolig tungt og slitsomt år. Men nå er det heldigivs kun denne eksamen igjen (som jeg garantert blir å ta opp til sommeren) også er det åtte uker med praksis i sykehjem før sommerferien! Du forelsker deg i gullet når du hører hjertelyden. Selv om du har sett hjerte, så er det så mye sterkere å høre de ca 140 slagene. Høres herlig ut, og det virker som sykepleierstudenter overalt henger litt etter. Har en haug med bekjenter som er sykepleiere eller sykepleierstudenter og de er ikke fornøyd med opplegget. De får tette eksamner, mye praksis +++. Var høy strykprosent på en av eksamene og dette kom i avisene også. Blir deilig med praksis håper jeg, komme seg vekk fra studier en liten stund. Og hvis jeg glemmer det før du har eksamen, så får du ha lykke til. Endret 11. april 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. april 2011 #374 Del Skrevet 11. april 2011 You can do it! Lekser på strak arm og vips så er det neste uke:) Aha, man ser såpass mye allerede i uke ni ja! Spennende! Føler at jeg får lyst til å be om både uke 6,9 og 12.... Håper ikke jeg blir så nervøs som jeg frykter! Må bare først overleve denne uka og se om det kommer noe tante eller ei:) Kupper dagboka di nå Litt skravlesyk kanskje:) Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 11. april 2011 #375 Del Skrevet 11. april 2011 Så spennende det blir med UL! Har du fått henvisning av legen eller går du til en privatklinikk å tar UL? Har egentlig ikke så veldig lyst å vente helt til uke 16 med å se gullet mitt ' Jeg føler meg litt grønn på alt det der med legesjekkene og UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. april 2011 Forfatter #376 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Lykke til med eksamen Tusen takk! Men sjansen for å bestå er vel ca. 10 prosent, så jeg belager meg på å ta den opp i august! Du forelsker deg i gullet når du hører hjertelyden. Selv om du har sett hjerte, så er det så mye sterkere å høre de ca 140 slagene. Høres herlig ut, og det virker som sykepleierstudenter overalt henger litt etter. Har en haug med bekjenter som er sykepleiere eller sykepleierstudenter og de er ikke fornøyd med opplegget. De får tette eksamner, mye praksis +++. Var høy strykprosent på en av eksamene og dette kom i avisene også. Blir deilig med praksis håper jeg, komme seg vekk fra studier en liten stund. Og hvis jeg glemmer det før du har eksamen, så får du ha lykke til. Oooh ja kan tenke meg man blir ordentlig forelsket idet man hører det! Blir jo en helt annen opplevelse!! Ja det er utrolig mange som henger etter. Virker som om mange har mistet litt piffen når det kommer til dette faget, til tross for at det er et helt greit fag, tungt riktignok, men. Skulle i alle fall ønske jeg hadde klart å fokusere på skolen slik at jeg hadde bestått eksamen, menmen. Tar den opp til sommeren! You can do it! Lekser på strak arm og vips så er det neste uke:) Aha, man ser såpass mye allerede i uke ni ja! Spennende! Føler at jeg får lyst til å be om både uke 6,9 og 12.... Håper ikke jeg blir så nervøs som jeg frykter! Må bare først overleve denne uka og se om det kommer noe tante eller ei:) Kupper dagboka di nå Litt skravlesyk kanskje:) Ha en fin kveld! Det ble lekselesing i går, bare ikke så mye som jeg først hadde planlagt! Og du skal ikke være redd for å snakke litt om deg og ditt her også! Det er jo det dagbøker er til for, å utveksle erfaringer og tanker! Så spennende det blir med UL! Har du fått henvisning av legen eller går du til en privatklinikk å tar UL? Har egentlig ikke så veldig lyst å vente helt til uke 16 med å se gullet mitt ' Jeg føler meg litt grønn på alt det der med legesjekkene og UL. Det er privat UL! Vi har allerede betalt for den da, for den gangen vi ville finne ut hvor langt på vei jeg var, og det kun var fire-fem uker så så vi ingenting! Så denne får vi gratis! Er jo en stund å vente helt til uke 16!! God morgen alle sammen! I dag pøser det ned her, men det er bare bra. Jo fortere den råtne snøen på turstien vår forsvinner jo mer behagelig blir det å gå tur med hunden. I tillegg skal jeg prøve sykkelen min for første gang i år. Er veldig glad i å sykle, så gleder meg litt Ellers blir det jo enda mer leksegjøring, med unntak av at jeg får besøk av en veninne! Det som er artig er at hun vet ikke at jeg er gravid. Jeg fortalte henne om det da jeg trodde jeg hadde mistet, og at vi skulle prøve igjen. Siden da har hun værtr på ferie. Så tenkte å fortelle henne at jeg fortsatt er gravid i dag. Jeg tror ikke jeg kommer til å miste lenger, så er helt i orden for meg å fortelle til litt flere nå. Have a perfect day! Må legge til at nå begynner halen til llle frøbel endelg å forsvinne! Og h*n ligner dermed enda mer på et lite menneske! Endret 12. april 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. april 2011 #377 Del Skrevet 12. april 2011 Hurra for en haleløs Frøbel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 12. april 2011 #378 Del Skrevet 12. april 2011 Ja, husker det var litt stas når halen forsvant. Og på 9 ukers ultralyden ser det virkelig ut som et lite menneske, selvom armer og bein er veldig korte. Du har virkelig noe å glede deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. april 2011 #379 Del Skrevet 12. april 2011 Innom med en klem til en super dame:) Jeg liker også å sykle! Kjekt at det går så fort å komme seg frem syns jeg:) Har ikke fått trent eller syklet noe på alt for mange dager nå... Skikkelig kjip vårinfluensa på både meg og snupp. Satser på å være i form til helfa. Da blir det "ferie" hos mam og pap og masse lek og kos i fjæra <3 Håper dagen din har vært fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. april 2011 Forfatter #380 Del Skrevet 12. april 2011 Hurra for en haleløs Frøbel! Hihi, jepp! Endelig ser Frøbel litt mer ut som et menneske! Ja, husker det var litt stas når halen forsvant. Og på 9 ukers ultralyden ser det virkelig ut som et lite menneske, selvom armer og bein er veldig korte. Du har virkelig noe å glede deg til Gleder meg såå masse! Spesielt når du sier at jeg har noe å glede meg til! Jeg så på den der graviditet i livmoren uke 1-9, og når de viste hvordan Frøbel skal se ut mot slutten av denne uken, så fikk jeg sjokk! Det ER jo en baby!! Innom med en klem til en super dame:) Jeg liker også å sykle! Kjekt at det går så fort å komme seg frem syns jeg:) Har ikke fått trent eller syklet noe på alt for mange dager nå... Skikkelig kjip vårinfluensa på både meg og snupp. Satser på å være i form til helfa. Da blir det "ferie" hos mam og pap og masse lek og kos i fjæra <3 Håper dagen din har vært fin:) Tuusen takk for klem! Ja det er utrolig deilig å sykle. Jeg syklet bare til bensinstasjonen for å få fylt litt mer luft, så i morgen blir det litt hardere trening. Skal bli flink til fysisk aktivitet igjen nå! Har nesten ikke trent på over en måned. Rett og slett. Lek i fjæra er nok koselig for en liten snupp! Dagen min har vært flott den. Har kjøpt plantejord, så i morgen skal jeg plante litt georginer (har røttene fra i fjor), plukke opp vinterent opphopning av hundebæsj (spade, hansker og bøtte har jeg også kjøpt). Også har jeg hatt en veninne på besøk i noen timer. Men nå er jeg snart på vei i seng. Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå