Teriyaki Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #3441 Del Skrevet 19. februar 2013 Jadda jadda...Dagene de går. Jeg har lite å meddelde egentlig. O fikk vaksine i går. Han har skikkelig legeskrekk, så selv det å ta vekt og mål utløste hysterisk gråt. Stakkar liten.. Håper bare legeskrekken gir seg etter kvert. Men jeg forstår han har legeskrekk etter turen på legevakten hvor vi måtte holde han fast med makt og trykke masken til ansiktet hans for å få åpnet opp luftveiene..Aldri hørt en unge skrike så hardt som han gjorde da, og etter på svonet han av utmattelse på fanget mitt. Jaja..Ellers så har veksten stagnert litt, ikke sånn at det er noe å bekymre seg for, men her er målene da: 83 cm og 12 kg. Mulig det er 83,5 eller noe sånt, var som sagt ganske vanskelig å måle han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 21. februar 2013 #3442 Del Skrevet 21. februar 2013 Innom og leser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #3443 Del Skrevet 22. februar 2013 Innom og leser litt Så koselig! O har gjort skikkelig framskritt i dag. Vi er jo ikke sånn kjempeofte hos faren min, så hittil har ikke pappa fått lov til å holde han eller noen ting på flere måneder. Men i dag fikk han lov til å kle på skoene til O. Og O stooorkoste seg og sjarmerte alle i senk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #3444 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Da sover lillegutten, og jeg venter på pitapizzaen! Har bare smurt pizzasaus på pitabrød, mozarellaost, pestmarinert kyllingfilet og paprika på og satt det rått inn i ovnen. Det er så lettvindt, men faktisk veldig godt. Vet ellers ikke hva jeg skal ta meg til i kveld. Er jo en kjennsgjerning at det alltid går veeeldig lite på tv på lørdager.. Herlig å tenke på at jeg om en uke er i Trondheim sammen med min gode venninne! Åh, det blir herligt! Jenteweekend. Edit: Ja, for de som stusset da jeg skrev pestmarinert kylling, så leste dere rett. Jeg skal spise kyllingfilet marinert i svartedauen! Endret 23. februar 2013 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #3445 Del Skrevet 24. februar 2013 I gang med vårrengjøring nå. Er jo ikke sånn kjempevår enda, men her regner det sånn, at mye av snøen er borte. med smeltende snø ble en del rot avslørt på eiendommen. Så jeg har vært ute og ryddet og ryddet inne. Hundepleddene er til vask, og nå er huset klart for vasking! Blir nok ikke å fortsette før i morgen, da, men jeg skal vaske grundig (er vel det som er vårrengjøring? ). Det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #3446 Del Skrevet 2. mars 2013 Er på jentetur til Trondeheim nå! Venninnen min bort her, men hun er på jobb nå, så jeg har vært litt på kjøpesenter og nå venter jeg egentlig bare på å hoppe i dusjen. Vi skal ut i kveld! Wohooo..Det blir gøy! Skal på et sted som heter "Downtown" også muligens også "Sirkus". Har ikke vært på noen av stedene, men det skal visst være bra uteplasser. Eneste som er kjipt er været. Herlighet for et grisevær!! Masse vind, regn og kulde. O overnatter hos min mor i dag, for samboer er på kurs. Får satse på at det går greit, for ingen av oss er jo i nærheten til å kunne ta over. Men har jo gått bra før, så. JA det glemte jeg nesten å si!! Vi hadde jo en sykdomslære-eksamen for tre uker siden. Før jeg tok eksamen så satt jeg og bare håpte på å bestå, for jeg følte meg ikke klar i det hele tatt. Etter eksamen tenkte jeg at det ble minst en D, men håpte på C.. Jeg fikk B!! Sååå fornøyd! Bare så synd jeg har en E på karakterakret som gjør at snittet trekkes ned. Men det er en liten eksamen, så jeg skal nok ta den opp etter hvert. Vil ikke ha en E på vitnemålet. Spesielt ikke siden jeg skal videreutdanne meg. Jeg missforstod oppgaven (hjemmeeksamen) dessverre, så sånn kan det gå. Nå har jeg to B-er på karakterarket mitt, så det er jeg fornøyd med. Begge karakterene har jeg fått etter jeg fikk unge. Kanskje jeg blir mer motivert av det, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mars 2013 #3447 Del Skrevet 2. mars 2013 Gratulerer med gode karakterer!! (Og misforståelser kan skje alle ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #3448 Del Skrevet 2. mars 2013 Gratulerer med gode karakterer!! (Og misforståelser kan skje alle ) Takk! Ja er sant det, men ganske irriterende like full Så koselig å se deg her igjen. Nå har jeg på meg finstasen (kjøpt meg en ny, elegant og sexy kjole ), så snart blir det taco og øl/vin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mars 2013 #3449 Del Skrevet 3. mars 2013 Håper det var en koselig dag i går. Jeg for min del er vel ikke så aktiv på KG som jeg en gang var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #3450 Del Skrevet 3. mars 2013 Håper det var en koselig dag i går. Jeg for min del er vel ikke så aktiv på KG som jeg en gang var Hehe. Nei før eller siden blir man jo lei. :-) Var en veldig flott kveld i går! Nå sitter jeg på flyplassen og venter på å fly hjem. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mars 2013 #3451 Del Skrevet 3. mars 2013 Hehe, litt sent å si god tur hjem? Hva gjorde dere i går da? Jeg har ikke vært ute på evigheter, men til helgen er det 80-tallsfest på jobben! Det blir kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 14. mars 2013 #3452 Del Skrevet 14. mars 2013 Gratulerer med B på eksamen Har du tid og anledning, kan du jo bare ta opp den andre eksamenen igjen, for å trekke opp snittet litt Jeg gjorde selv det med 3 eksamener for noen år siden. Ha en fin helg (ja, jeg er veldig klar for den, kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #3453 Del Skrevet 14. mars 2013 Takk :-) ja jeg skal ta den opp, og sannsynligvis også en eksamen jeg har D på. :-) Og takk for ønske om fin helg! Her har vi ny time på familievernkontoret i morgen. Huff, vet ikke helt jeg..sliter mer og mer med å se noe lys i tunnelen. Men jeg ønsker ikke å miste min samboer, ønsker ikke å bo alene, ønsker ikke å bli "alenemor" og vil virkelig ikke at lillegutten må ha to hjem..Så må bare prøve å finne kamplysten, men akkurat nå er jeg mer der hvor jeg legger meg ned og snur meg med ryggen til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. mars 2013 #3454 Del Skrevet 14. mars 2013 Uff. Jeg skjønner deg så godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 15. mars 2013 #3455 Del Skrevet 15. mars 2013 Stor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #3456 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Takk for klemmer Fikk noen ekstra tips og slikt fra terapeuten, så får vi bare se om vi klarer å få noe ut av det. Akkurat nå er jeg der hvor jeg blir utilpass bare ved å tenke på sex med samboeren. Vi har det så dårlig og jeg føler meg så lite respektert, at det føles bare ikke rett. Men jeg er likevel positiv, for nå vet jeg at dette ikke er framtiden min. Jeg vet med sikkerhet at på den ene eller andre måten vil det bli mer fred i livet etter hvert. Vi holder på med samlivsterapi nå, det er på en måte siste innsatsen og siste kampen før man gir opp. Så dersom dette ikke skulle gå, så blir vi i det minste ikke å fortsette i det samme, ødeleggende spiralen vi har vært i, og vi kan heller prøve å bygge opp et godt liv på hver vår kant. Men jeg håper selvsagt at det vil fungere. Vi får se hva framtiden bringer. Er jammen ikke godt å si. Jeg har forøvrig hørt svært mye på "stay" av Rihanna i det siste. Den får fram mange følelser i meg og den hjelper meg til å kjenne på de i stedet for å bare legge lokk på de slik som jeg egentlig pleier. Det gjør vondt der og da, men jeg får kjent mer på følelsene, tenkt mer over de og jeg føler meg bedre etterpå. Edit: Vi har forresten fått ny behandler. Har før vært to timer hos ei anna, men hun var ikke mye til hjelp. Han er kommer med mye mer konkrete og gode tips. Vi har vært to timer hos han nå, og skal tilbake i april. Endret 15. mars 2013 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. mars 2013 #3457 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg har så lyst til å si så mye, men samtidig så lite.. Bare vit at du kan snakke med meg på PM om du vil snakke Jeg vet så altfor godt hva du går gjennom hver eneste dag.. Men det er ihvertfall godt at du har kommet såpass langt at du vet at livet ikke kan fortsette sånn her i all evighet. Det er enten eller, liksom. Og selvfølgelig håper vi at det skal skje et mirakel og at alt blir bra, men sannsynligheten er vel heller liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #3458 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Jeg har så lyst til å si så mye, men samtidig så lite.. Bare vit at du kan snakke med meg på PM om du vil snakke Jeg vet så altfor godt hva du går gjennom hver eneste dag.. Men det er ihvertfall godt at du har kommet såpass langt at du vet at livet ikke kan fortsette sånn her i all evighet. Det er enten eller, liksom. Og selvfølgelig håper vi at det skal skje et mirakel og at alt blir bra, men sannsynligheten er vel heller liten.. Takk Ja sannsynligheten er dessverre ikke så stor. Skal i alle fall seriøs jobbing til, så må nesten finne motivasjonen til det. Er bare så lei akkurat nå! Tilbudet om å snakke gjelder deg også! Endret 16. mars 2013 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. mars 2013 #3459 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Takk Ja sannsynligheten er dessverre ikke så stor. Skal i alle fall seriøs jobbing til, så må nesten finne motivasjonen til det. Er bare så lei akkurat nå! Tilbudet om å snakke gjelder deg også! I might take you up on that! Er vanskelig å snakke med venniner om det syntes jeg. For de klarer jo ikke være objektive, og sier bare;" dump han". Hadde det bare vært så lett.. Endret 16. mars 2013 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #3460 Del Skrevet 16. mars 2013 I might take you up on that! Er vanskelig å snakke med venniner om det syntes jeg. For de klarer jo ikke være objektive, og sier bare;" dump han". Hadde det bare vært så lett.. Ja ikke sant. I tillegg vil man jo ikke sitte der og svartmale forholdet i fall ting blir bedre etter hvert, for venninnene vil da alltid tenke på det negative med han. __ Holder på å legge O nå. Han virker ikke så trøtt, så har allerede vært inne hos han to ganger. Hører han ligger og snakker nå, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå