Teriyaki Skrevet 10. november 2011 Forfatter #2061 Del Skrevet 10. november 2011 Huff, grusom drøm. Men kan jo være som Teita sier da Alle ønsker jo at barnet skal være velskapt og fint, og at vi skal elske barnet vårt over alt. Tror nok Odin er både velskapt og blir elsket fra første sekund Og hvis ikke så blir han elsket for slik han er uansett Blir spennende å se om han bestemmer seg for å komme på termindato får spise masse masse og sende over en hel drøss med fødestøv og lykkeønskninger Han kommer jo til slutt uansett, men håper han kommer i løpet av morgendagen vertfall Han blir nok elsket uansett ja! Det hadde vært flott om han kom i morgen, men jeg er 99% sikker på at det ikke skjer. Goooosj nå er du snart ferdig!!! Drømmer ja, må ikke snakke.. Jeg drømte en natt at babyen var kommet.. Men så revnet den på fremsiden... Og jeg holdt i noe som visstnok skulle være ryggraden og den løsnet.. Da gikk liksom luften ut av babyen og den døde og ble helt flat... Føler meg rimeligklin kokkos når jeg drømmer slike syke ting! Men det var slik med snupp også, helt idiotiske drømmer til tider! Krysser fingrene for at du blir dårlig nå og føder på 11.11.11:) Vært utrolig kult det da:) Er nok ikke uvanlig med rare graviditetsdrømmer nei. Jeg hadde mange kjemperare drømmer litt tidligere i svangerskapet. I tiden før ordinær UL. De var helt syke Det hadde vært veldig kult ja, men har mine tvil. ......for ikke å glemme klokken 11 min over 11..... Haha, ja ikke sant. 11.11.11 kl 11:11 ___ ÆSJ nå er jeg lei! Det går veldig opp og ned hvor lei jeg er, men akkurat nå følte jeg meg veldig utålmodig. Menmen. Kanskje morgendagen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. november 2011 #2062 Del Skrevet 10. november 2011 Skjønner godt at du er lei.. Og siden du har verdens tøffeste termindato, håper jeg du føder i morgen! Det hadde vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. november 2011 #2063 Del Skrevet 11. november 2011 Termiiin! Føder'u? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 11. november 2011 #2064 Del Skrevet 11. november 2011 Nå venter jeg spent på oppdatering av deg! Du er heldig som har verdens mest fantastiske opplevelse foran deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. november 2011 Forfatter #2065 Del Skrevet 11. november 2011 Skjønner godt at du er lei.. Og siden du har verdens tøffeste termindato, håper jeg du føder i morgen! Det hadde vært gøy! Det hadde vært gøy ut, men ser ikke så lovende ut foreløbig i alle fall! Termiiin! Føder'u? Gjør nok ikke det Nå venter jeg spent på oppdatering av deg! Du er heldig som har verdens mest fantastiske opplevelse foran deg! Gleder meg til fødsel ja, men gudane vet når det blir. :gjeiper: __ Termin i dag, og siste delmål er dermed nådd! Nå gjenstår kun det store målet, og det er fødsel. Ingen tegn til at det blir å skje i dag, så det er vel bare å fortsette ventingen. 20.11.2011 er også en morsom dato forresten. Kanskje større sjanse for at jeg treffer den. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. november 2011 #2066 Del Skrevet 11. november 2011 TERMIN 20.11.2011 er også er morsom dato, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. november 2011 Forfatter #2067 Del Skrevet 11. november 2011 TERMIN 20.11.2011 er også er morsom dato, ja Jepp, men det er jo lenge til da, så håper han kommer før. __ Nå har jeg nok begynt å vente litt mer enn tidligere..Bare det at han er litt rolig en hel formiddag gjør at jeg tenker "stille før stormen" Er nok lenge igjen tenker jeg. Like greit å tenke sånn også slik at jeg ikke går på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. november 2011 Forfatter #2068 Del Skrevet 11. november 2011 Forbaska ømme livmor!! Får ikke vodt av å ligge på ryggen, men når jeg ligger på siden, som da er sånn jeg ligger for det meste, så blir jeg øm, stiv og støl i livmoren. Ikke spesielt behagelig. Dagene er så lange..Håper på fødsel snart nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 11. november 2011 #2069 Del Skrevet 11. november 2011 Vil tro du blir lei!! Håper for din del at du føder snart!! Kjedelig å gå på overtid også! Blir noen spennende dager fremover, men ettersom gullet ikke kom den 7, som jeg trodde så tror jeg han kommer på søndag i steden! hehe... Føler det på lilletåa! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 11. november 2011 #2070 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg og håper på fødsel snart for din del GLED deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 11. november 2011 #2071 Del Skrevet 11. november 2011 Hei. Roter meg tilbake til KG etter litt surring, og lite KG. Du har detti ut av mine innlegg. Har ikke lest meg gjennom alt. Gratulerer med termindato. Nå skjer det kanskje noe snart, også sitter du med en nydelig lite babytass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. november 2011 #2072 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg håper også på fødsel for deg snart! Sender deg masse, masse *FØDESTØV* :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 12. november 2011 #2073 Del Skrevet 12. november 2011 Gratulerer med en dag på overtid, eller har det skjedd noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 12. november 2011 #2074 Del Skrevet 12. november 2011 Hm ingen aktivitet siden før kl 18 i går, det er da vel ikke likt henne....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. november 2011 #2075 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Nå er det på tide med en oppdatering her inne synes jeg Håper at sladrisen hennes har hørt noe og at hun dukker opp med noe spennende nytt Endret 12. november 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. november 2011 #2076 Del Skrevet 12. november 2011 Han skal komme i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. november 2011 #2077 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har ikke hørt noe. Håh,spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 12. november 2011 #2078 Del Skrevet 12. november 2011 Endelig kan jeg åpne posen her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. november 2011 Forfatter #2079 Del Skrevet 12. november 2011 Vil tro du blir lei!! Håper for din del at du føder snart!! Kjedelig å gå på overtid også! Blir noen spennende dager fremover, men ettersom gullet ikke kom den 7, som jeg trodde så tror jeg han kommer på søndag i steden! hehe... Føler det på lilletåa! :nise: God helg! :klemmer Blir veldig spennende! Ingenting som tilsier fødsel i morgen, men man vet altdi! God helg! Jeg og håper på fødsel snart for din del :lemmer: GLED deg :popcorn Gleder meg veldig! Og gruer meg litt Hei. Roter meg tilbake til KG etter litt surring, og lite KG. Du har detti ut av mine innlegg. Har ikke lest meg gjennom alt. Gratulerer med termindato. ) Nå skjer det kanskje noe snart, også sitter du med en nydelig lite babytass. :rodme Halloen du! Du har faktisk duttet ut av mine innlegg også! Det blir nok helt fantastisk å få han opp i armene mine Jeg håper også på fødsel for deg snart! Sender deg masse, masse *FØDESTØV* :danser :danser Tar til meg alt sammen :nigo. Gratulerer med en dag på overtid, eller har det skjedd noe? :sjenert Takk! Har ikke skjedd noe enda nei Hm ingen aktivitet siden før kl 18 i går, det er da vel ikke likt henne....? Er her enda jeg! Rakk ikke å komme innom i morges pga. kjæresten stresset meg ut døra, hehe! Nå er det på tide med en oppdatering her inne synes jeg Håper at sladrisen hennes har hørt noe og at hun dukker opp med noe spennende nytt Han skal komme i morgen. :pplyser: Det må han gjerne gjøre! Jeg har ikke hørt noe. Håh,spennende! Er nok ingen spenning enda! :gjeiper: __ Artig å se at dere blir spente Men det skjer nok ikke noe enda. Jeg får haaarde kynnere for den minste ting, og har veldig mye menssmerter, men de kommer ikke i tak og bygger seg ikke opp. De er bare konstant sterke og vonde når de er der. Eller ingen tegn til fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. november 2011 Forfatter #2080 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Endelig kan jeg åpne posen her inne Tror du bare skal lukke den Neida, skal ikke være negativ..Det KAN jo skje når jeg minst venter det __ Edit: Er forresten demotiverende å gå inn på "min side" på babyverden om dagen..Gjett hva som stor i går, på termindatoen: Gratulerer! Fødselen er overstått!" Haha.. Endret 12. november 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå