Neala Skrevet 5. november 2011 #2001 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg er også misunnelig på der du snart skal få oppleve! Håper jeg får oppleve det flere ganger, for det er helt magisk! Jeg følger med altså, selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen spor. Ei lita tulle som er over alt tar all oppmerksomhet Men det gjør ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. november 2011 #2002 Del Skrevet 5. november 2011 Og forresten!!! SNART ER DU I MÅL Stor klem fra meg og N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. november 2011 Forfatter #2003 Del Skrevet 5. november 2011 Nå kan ikke jeg skryte på meg fødsel, men barseltiden var utrolig spennende, skummel og deilig! Ja, vi må få det til! Jeg er midt i flyttekaos, så jeg føler ikke jeg får gjort mye annet. Men jeg gleder meg til å se lille Odin! Kommer til å bli helt skjelven, de er så deeilige de der bittesmå, hjelpeløse små gullene! Keisersnitt er fødsel det også, selv om det ikke er vaginal! Hihi, ja de er så små når de er nyfødt! Jeg er jo vant til babyer på alderen til din lille sjarmør, så får sikkert litt sjokk over størelsen jeg også Kynnere og øm livmor kan være UVI, found that out the hard way. Jeg hadde ikke UVI, men de sa at hvis urinen var uklar, så ville det være tegn på UVI (hadde kynnere og øm livmor en god stund før jeg fødte forresten og måtte ta urinprøve 3 ganger - ikke normalt med urinprøver her på kontrollene). Ahaa..Det har i så fall gått meg hus forbi ja! Jeg har både mye kynnere og en ganske øm livmor. I tillegg til hvite blodceller i urinen. Så kan jo godt være jeg har UVI da. Det er jo veldig viktig å få behandlet, og spesielt dersom man er gravid. Eller når jeg tenker meg om så var det vel fare for for tidlig fødsel som var grunnen til at UVI kan være farlig som gravid..Det er jo ikke akkurat en problemstilling lenger. Men uansett. Finner vel ut av det hos jordmor på mandag. UVI er jo lett å behandle, så skal i så fall bli godt å slippe den ømme magen. Jeg er også misunnelig på der du snart skal få oppleve! Håper jeg får oppleve det flere ganger, for det er helt magisk! Jeg følger med altså, selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen spor. Ei lita tulle som er over alt tar all oppmerksomhet Men det gjør ingenting... Og forresten!!! SNART ER DU I MÅL Stor klem fra meg og N Ah, vil tro det er helt magisk!! Må være en helt utrolig følelse å få se barnet man har båret på for første gang! Det går bare bra. Er jo forståelig at du har ditt å tenke på! Føler forresten med hos deg også! Jaa snart i mål! Uvirkelig, men sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. november 2011 #2004 Del Skrevet 6. november 2011 It's the final countdown!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 6. november 2011 #2005 Del Skrevet 6. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. november 2011 Forfatter #2006 Del Skrevet 6. november 2011 It's the final countdown!!!! __ Litt vond opplevelse i går! Gikk på en av mine nattlige doturer, også fikk jeg så voldsomt vondt i livmorhalsen, eller hva jeg skal kalle det. Det er vanskelig å forklare. Smerten var stikkende, men ikke direkte stikkende. På en måte litt rund stikkende? Ble værre av å stå og bevege meg, så sto bøyd over vasken i en fem minutters tid før jeg klarte å sakte rette meg opp og komme meg i seng. Det var veldig vondt. Lurer veldig på hva det var. Det var absolutt ikke rier eller noe sånt. Kunne nesten beskrevet det som en slags betennelsesfølelse..Den smerten i kombinasjon med veldig øm livmor gjør at jeg begynner å stusse litt. Har lest litt om graviditet og UVI, og et av tegnene på at UVI har gått over til nyrebekkenbetennelse, er øm livmor. Men kan da ikke tenke meg at det er det. Men..Er vel uansett ikke noe akutt, så får se hvordan det går hos jordmor i morgen. Håper alt er i orden. Men det blir nok en lang dag. Uansett hvordan jeg ligger så kjennes livmoren øm og vond og det "røsker"/svir på en måte litt i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 6. november 2011 #2007 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg tror det bare er modning, jeg, at du veldig snart ligger og føder. Men sikkert greit å sjekke det med UVI, sånn i tilfelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. november 2011 Forfatter #2008 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg tror det bare er modning, jeg, at du veldig snart ligger og føder. Men sikkert greit å sjekke det med UVI, sånn i tilfelle! Merkelig modningssmerter i så fall. :gjeiper: Har jo hatt disse murringene, stikningene, menssmertene osv. ganske lenge. Smerten i går lignet ikke disse smertene i det hele tatt. Men for all del, dersom det var modning så er jeg bare glad til! Kanskje det var smerter som kommer av at den "hinnen" løsnet eller noe sånt. Har jo ikke vondt der nede nå lenger, så det kan jo ikke ha vært noe farlig. Tar jo alltid med urinprøve til jordmor, så får jo sjekket om det har blitt mer av de hvite blodcellene eller ikke. Kanskje de setter meg i gang hvis jeg har UVI Er jo så langt på vei, så hvorfor vente, hehe. Neida..Vil jo helst at ting skal skje når det er modent og klart til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 6. november 2011 #2009 Del Skrevet 6. november 2011 Mener å huske jeg hadde noen sånne rare smerter... Rart hvor fort man glemmer. Tror de var litt som strikkepinnevondtene, bare at de varte lenger og ikke var like "spisse", slik som du også forklarer det. Det skjer jammen mye rart med kroppen før fødsel :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. november 2011 Forfatter #2010 Del Skrevet 6. november 2011 Mener å huske jeg hadde noen sånne rare smerter... Rart hvor fort man glemmer. Tror de var litt som strikkepinnevondtene, bare at de varte lenger og ikke var like "spisse", slik som du også forklarer det. Det skjer jammen mye rart med kroppen før fødsel :gjeiper: Det kan høres sånn ca. sånn ut ja? Hehe, ja det gjør det. Men man må vel bare ta det med et smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. november 2011 #2011 Del Skrevet 6. november 2011 OIoi! Det er som jeg sier, du skal jo føde i morgen så det er jo bra det skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. november 2011 Forfatter #2012 Del Skrevet 6. november 2011 OIoi! Det er som jeg sier, du skal jo føde i morgen så det er jo bra det skjer noe! Hehe, ja det er jo sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 6. november 2011 #2013 Del Skrevet 6. november 2011 Syns jeg har så mye forskjellige smerter for tiden jeg så reagerer nesten ikke lenger Blir spennende å høre hvordan det går hos jordmor imorgen Jeg skal også til jordmor imorgen og håper hun har gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. november 2011 Forfatter #2014 Del Skrevet 6. november 2011 Syns jeg har så mye forskjellige smerter for tiden jeg så reagerer nesten ikke lenger Blir spennende å høre hvordan det går hos jordmor imorgen Jeg skal også til jordmor imorgen og håper hun har gode nyheter! Neida man blir jo vant til vondtene. Men i går var det så vondt at jeg klarte ikke å røre meg, så DA reagerer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. november 2011 #2015 Del Skrevet 6. november 2011 Å herregud, så sjalu jeg blir når jeg leser her inne! Det var gøy å søke på nettet etter de vondtene og symptomer etc Du er så hedig, Teri! Film hele fødselen og sett det live ut på face Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. november 2011 #2016 Del Skrevet 6. november 2011 Film hele fødselen og sett det live ut på face Jaa, enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. november 2011 #2017 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 6. november 2011 #2018 Del Skrevet 6. november 2011 Ja, har på en måte gitt opp jeg og.. Får se det på Youtube eller noe sånt Jeg MÅ se hvert år Er som en unge når det gjelder sånt Men er ikke sånn at jeg må få med meg alle episodene da.. hehe Huff ja, blir mange utgifter.. Og så er det jo litt ekstra nå som vi har måtte kjøpe mye til lillegutt og da Men det ordner seg nok. Jeg for min del hadde ikke klart å kjøpt julegaver enda likevell. Liker at det er litt julestemning rundt meg når jeg gjør det Men ser ikke problemet å gjøre det etter lillegutt er født heller Han kan jo bare være med. Og i verstefall får det bli gavekorter og sånt Anngående det om hvor vi skal feire jul og sånt så må jeg si at jeg gruer meg veeeldig!! I år er vi hos min familie, rett og slett fordi kjæresten er på sjøen. Men kjenner jeg gruer meg til neste år, da er det med hans familie (regner jeg med). Og jeg føler meg ikke klar for å ikke feire med min egen Jeg er litt for familiekjær. Hehehe.. Hehe, symptomjakt ja.. Jeg syns google skulle vært forbudt av og til. Kan bli gal av mindre. Jeg har googlet alt jeg kan om svangerskapsforgiftning. Og jeg burde ikke gjordt det Men men.. Føler meg så frisk å fin, så irriterer meg at jeg kanskje har fått det. Burde jo merket noe selv, skulle jeg trodd.. Og kjenner til de innbilningene. Plutseligen veeeldig vondt i hodet når du leser at det er et symptom Sånn er jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laserwater Skrevet 7. november 2011 #2019 Del Skrevet 7. november 2011 OMG! Du er jo rett rundt hjørnet jo! Snart kommer lillgutt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. november 2011 Forfatter #2020 Del Skrevet 7. november 2011 Å herregud, så sjalu jeg blir når jeg leser her inne! Det var gøy å søke på nettet etter de vondtene og symptomer etc Du er så hedig, Teri! Film hele fødselen og sett det live ut på face Jaa, enig Jeg og! Hahaha, dere altså! Skulle tatt seg ut å legge ut hele fødsle på face! Ja, har på en måte gitt opp jeg og.. Får se det på Youtube eller noe sånt Jeg MÅ se hvert år Er som en unge når det gjelder sånt Men er ikke sånn at jeg må få med meg alle episodene da.. hehe Huff ja, blir mange utgifter.. Og så er det jo litt ekstra nå som vi har måtte kjøpe mye til lillegutt og da Men det ordner seg nok. Jeg for min del hadde ikke klart å kjøpt julegaver enda likevell. Liker at det er litt julestemning rundt meg når jeg gjør det Men ser ikke problemet å gjøre det etter lillegutt er født heller Han kan jo bare være med. Og i verstefall får det bli gavekorter og sånt :ler Anngående det om hvor vi skal feire jul og sånt så må jeg si at jeg gruer meg veeeldig!! I år er vi hos min familie, rett og slett fordi kjæresten er på sjøen. Men kjenner jeg gruer meg til neste år, da er det med hans familie (regner jeg med). Og jeg føler meg ikke klar for å ikke feire med min egen Jeg er litt for familiekjær. Hehehe.. Hehe, symptomjakt ja.. Jeg syns google skulle vært forbudt av og til. Kan bli gal av mindre. Jeg har googlet alt jeg kan om svangerskapsforgiftning. Og jeg burde ikke gjordt det Men men.. Føler meg så frisk å fin, så irriterer meg at jeg kanskje har fått det. Burde jo merket noe selv, skulle jeg trodd.. Og kjenner til de innbilningene. Plutseligen veeeldig vondt i hodet når du leser at det er et symptom Sånn er jeg og.. Ja har gått bort mye penger i denne oppstartsfasen med baby. Ingen tvil om det, altså. Jeg er også veldig familiekjær når det kommer til jula, men er samtidig vant til å ikke feire med mamma og pappa hver år siden de er skilt. Men det gir jo igjen dileamma for meg og samboeren min, fordi det går ikke opp i opp med annen hvert år siden jeg har to familier, mens han har en. Så vi må sjonglere mellom tre familier. Menmen. OMG! Du er jo rett rundt hjørnet jo! Snart kommer lillgutt :-) Stemmer det! Rett rundt hjørnet er det jo, men akkurat nå føles det veeeeldig lenge. Kjenner jeg blir veldig lett trøtt og sliten. Var kjempesliten etter å ha vært på middagsbesøk i går, og nå er jeg sliten igjen etter å ha vært på jordmorkontroll. Så sånn går nu disse siste dagene. Men alt så bra ut i alle fall. Har lagt på meg et kg siden forrige kontroll som er en og en halv uke siden sånn ca. synes ikke det er så ille med tanke på hvor langt på vei jeg er. Meen nå er jeg oppe i 22 kg da. Får i det minste trøste meg med at jeg nok ikke rekker å bikke 25 kg i vektoppgang. Blir spennende å se hvor fort de forsvinner. Men det ble ingen sjekk, så jeg aner ikke om alle modningssmertene har vært godt for noe eller ikke. Blir nok ikke sjekket før en eventuell overtidskontroll, men det er nå egentlig like greit, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå