^^Belle^^ Skrevet 14. november 2011 #2121 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg er også en av dem som absolutt IKKE savner å være gravid. Men så ble jeg jo stor som en elefant da, og bred som en låvedør. Men jeg har faktisk luftbobler i magen som kjennes akkurat ut som svake spark. Av og til fantaserer jeg om at jeg allerede er blitt gravid igjen, og blir både glad og redd på samme tid. Håper det skjer noe snart! Vet hvor ubeskrivelig kjipt det er å gå lenge over termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. november 2011 Forfatter #2122 Del Skrevet 14. november 2011 Bare innom for å "si i fra" at jeg ikke er i fødsel enda, men orker ikke skrive så mye nå, så svarer dere i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. november 2011 #2123 Del Skrevet 14. november 2011 Hehe, snill du er Teri som ikke piner oss:) Er jo så spennende å følge med nå på slutten at åååå!!! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. november 2011 #2124 Del Skrevet 14. november 2011 Vil bare si lykke til med fødsel og slikt Håper det er " over" snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 14. november 2011 #2125 Del Skrevet 14. november 2011 Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 14. november 2011 #2126 Del Skrevet 14. november 2011 Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. november 2011 #2127 Del Skrevet 15. november 2011 Er jeg stygg om jeg sier jeg håper du ikke har sovet et fnugg i natt......? ......håper jo såklart du har vert opptatt med heeelt andre ting enn soving...... Klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. november 2011 #2128 Del Skrevet 15. november 2011 Innmari lenge siden jeg har vært innom her, men LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. november 2011 Forfatter #2129 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg var ikke helt lik moren min på enkelte områder, dog vi hadde begge litt problemer med riene. For henne tok fødselen med meg tid, men hun fikk rier på egenhånd, for meg med C så måtte jeg strippes og når jeg først fikk rier, så gikk det fort. Så her har jeg fått beskjed at ved neste fødsel skal jeg på sykehuset så snart riene setter igang. Jaja.. Moren min lurer på om jeg var så langt som de sa jeg var, og at jeg kanskje hadde gått i fødsel uten å ha blitt strippet. Mor mi er sykepleier, så stoler litt på henne. Så kan godt hende du starter på egenhånd også. Jeg ønsker av og til at C er på innsiden igjen, men hu er for stor til det nå. Neida, men jeg savner å gå gravid med henne. Savner å kose med magen og at hun bevegde seg på innsiden. Har glemt følelsen av sparkene.. Har glemt så mange ting ved svangerskapet, titter til og ned på magen min og lurer på hvor den har blitt av. Så, man savner svangerskapet. Er jo vemodig. Ikke godt å si. For min del så tror jeg at dersom terminen er feil, så er det heller det at jeg er lenger på vei. Ifølge menstermin så har jeg jo termin i oktober. Menmen! Skjønner det er vemodig. Lurer på om jeg blir å savne å gå gravid. Her må jeg nesten få lov til å si meg uenig med Delphina. Jeg er veldig glad for at jeg ikke er gravid lenger, og at jeg ikke har en mage som er i veien for alt. Men så likte jo ikke jeg å gå gravid heller da. Kan tenke meg at de som nøt svangerskapet, også savner det når det er over, men da blir det jo det samme den andre veien. Sender deg enda mer *F*Ø*D*E*S*T*Ø*V* Det skjer nok noe veldig snart! Det er nok ikke alle som trives som gravid, nei. Jeg er nok midt på treet. Har ikke hatt særlig med plager, seinest i går gikk jeg en times lang tur og gjorde husarbeid i en og en halv time. Men jeg er likevell ikke av de som ELSKER å gå gravid. Tusen takk for fødestøv! Jeg er også en av dem som absolutt IKKE savner å være gravid. :fnse: Men så ble jeg jo stor som en elefant da, og bred som en låvedør. Men jeg har faktisk luftbobler i magen som kjennes akkurat ut som svake spark. Av og til fantaserer jeg om at jeg allerede er blitt gravid igjen, og blir både glad og redd på samme tid. :hoho Håper det skjer noe snart! Vet hvor ubeskrivelig kjipt det er å gå lenge over termin. :klem Hadde vært gøy om du var blitt gravid igjen! Ja det er kjedelig å gå lenge over termin, ikke det at det er så lenge enda da, men. Hehe, snill du er Teri som ikke piner oss:) Er jo så spennende å følge med nå på slutten at åååå!!! Klem! Ja det er noe av det jeg elsker med graviditetsdagbøker, nemlig å følge med på slutten! Vil bare si lykke til med fødsel og slikt Håper det er " over" snart : Tuusen takk! Lykke til!!!! Takk! Ikke lenge igjen nå :popcorn Nei, er ikke det! Er jeg stygg om jeg sier jeg håper du ikke har sovet et fnugg i natt......? :lur ......håper jo såklart du har vert opptatt med heeelt andre ting enn soving...... :popcorn Klemmer: Synes ikke du er så slem, hehe! Har ikke sovet så godt i natt da, men ikke pga. fødsel. :gjeiper: Innmari lenge siden jeg har vært innom her, men LYKKE TIL! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. november 2011 Forfatter #2130 Del Skrevet 15. november 2011 En, to, tre på den fjerde (dagen over termin) SKAL DET SKJE! Vannet har gått! Men guriland som det renner! Har sittet på do i en time sikkert. Sitter nå med stort nattbind og håndkle under meg, for det lekker enda. Gleder meg til det er "tømt" slik at det kun er det nyproduserte som lekker. Kan da ikke lekke like ille da? Har ikke rier enda, så venter vel egentlig bare på det. Skal på sjekk i kveld dersom det ikke skjer noe før. Siden hodet er festet og fostervannet var helt klart så trengte jeg ikke komme inn, noe jeg er glad for, for det hadde blitt stress. :gjeiper: Mangler snacks og sånt til fødebaggen da. Men tenker jeg tar med meg noen klementiner og litt appelsinjuice som vi har her hjemme, også kan han heller handle på narvesen dersom jeg vil ha noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 15. november 2011 #2131 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Så spennende! Endret 15. november 2011 av Pjusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. november 2011 #2132 Del Skrevet 15. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. november 2011 #2133 Del Skrevet 15. november 2011 Spennende! Og så koselig at vannet gikk også! Tenk at det bare er 10% som opplever at fødselen starter på den måten. Gleder meg til å høre at Odin er på utsiden! Samtidig som det er vemodig å si farvel til svangerskapet ditt. Jaja, nå er det en livslang reise foran deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. november 2011 Forfatter #2134 Del Skrevet 15. november 2011 Så spennende! Spennende! Og så koselig at vannet gikk også! Tenk at det bare er 10% som opplever at fødselen starter på den måten. Gleder meg til å høre at Odin er på utsiden! Samtidig som det er vemodig å si farvel til svangerskapet ditt. Jaja, nå er det en livslang reise foran deg. Ja jeg hadde virkelig ikke trodd det skulle skje meg! Ikke minst er det jo litt spesielt hvor mange av de dagbøkene jeg har fulgt med i hvor fødselen har startet med vannavgang! Hehe, du er nå søt __ Har begynt å få rier. De varer ikke særlig lenge, er ikke så veldig sterke (men nok til at jeg må puste litt tyngre) og de kommer med ca. ti minutters mellomrom. Så da får vi se når vi drar på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. november 2011 #2135 Del Skrevet 15. november 2011 Spennende! Masse lykke til fremover! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. november 2011 #2136 Del Skrevet 15. november 2011 Så kooooselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. november 2011 #2137 Del Skrevet 15. november 2011 Har ikke rier enda, så venter vel egentlig bare på det. Skal på sjekk i kveld dersom det ikke skjer noe før. Siden hodet er festet og fostervannet var helt klart så trengte jeg ikke komme inn, noe jeg er glad for, for det hadde blitt stress. :gjeiper: Har begynt å få rier. De varer ikke særlig lenge, er ikke så veldig sterke (men nok til at jeg må puste litt tyngre) og de kommer med ca. ti minutters mellomrom. Så da får vi se når vi drar på sykehuset. Vannet mitt gikk plutselig klokken 01. sildret litt her og der, splashet litt når jeg satte meg på do...Kjente ingenting annet! Klokken halv tre kjente jeg første strammingen. ikke vondt, bare varmt reiste klokken tre, var på sykehuset ti på fire. hadde da fått forholdsvis kraftige rier, men ikke så innmari vonde. Fikk klyster litt over fem og jenta var ute ti over seks Så når vannet går av seg selv kan det plutselig gå kjapt :geiper: Hos meg gikk det kjappere når jeg satte meg i bilen og måtte sitte i ro i nesten en time. Hadde gått å trakket hjemme før det, så når jeg slappet av tok det seg veldig opp Masse lykke til! Håper du får en like fin fødsel som jeg hadde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 15. november 2011 #2138 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg bare MÅTTE innom og sjekke hvordan det lå til her, og jammen meg har vannet gått Vil bare ønske deg masse lykke til, dette kommer til å gå superbra Håper du får en fin opplevelse, så gleder vi oss til oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. november 2011 #2139 Del Skrevet 15. november 2011 Åååh! NÅ KOMMER HAN! Masse, masse, masse lykke til, frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 15. november 2011 #2140 Del Skrevet 15. november 2011 Åhh så spennende, nå nærmer det seg jo!! Du får ha masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå