Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Gjest Misteltein

Må nok skuffe dere alle! :gjeiper: Eneste jeg plages av er utroolig mange kynnere og en som vanlig øm og vond livmor (som jordmor forresten sa var helt normalt, har ingen andre tegn på UVI eller noe sånt heller så).

Med andre ord kan vi nok konkludere med at det ikke blir noen fødsel før midnatt i alle fall! :jepp:

Kanskje han kommer styrtende i full fart? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han kommer styrtende i full fart? :lur:

Tvilsomt :fnise: Vil helst ikke ha noen styrtfødsel :jepp:

Sender deg litt mer

*.*FØDESTØV*.*

Det tar jeg gladelig i mot! :nigo::klemmer:

:popcorn:

:popcorn:

___

Vel..Det er vel et dårlig "tegn" at det eneste en og en halv time husarbeid gjorde for meg var noen kynnere og en vond kropp. Ingen masrier eller noe sånt. Så er vel langt i fra fødsel her!

Men guriland det var deilig å få ryddet i gangen nede. Har flytt over av verktøy og alt mulig fra oppussingen av badet. I morgen skal jeg få ryddet soverommet og skiftet på sengen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet over dagboken din jeg og etterlater meg i samme slengen et lite spor. :popcorn:

Her er nærtstående fødsel ser jeg, ønsker deg masse lykke til, det kan skje før du aner det!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenge igjen! Ville bare ønske deg lykke til, sender deg massemasse gode tanker :jepp: Fødselen er nok ikke langt unna skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste en gang om en kvinne som fødte trillinger på 2 min. :opplyser:

Det hørtes i så fall helt forferdelig ut :gjeiper:

Snublet over dagboken din jeg og etterlater meg i samme slengen et lite spor. :popcorn:

Her er nærtstående fødsel ser jeg, ønsker deg masse lykke til, det kan skje før du aner det!! :) :)

Heihei og :velkommen::)

So close, but yet so far..Akkurat sånn føler jeg det, hehe. :)

Tusen takk!

Nå er det ikke lenge igjen! Ville bare ønske deg lykke til, sender deg massemasse gode tanker :jepp: Fødselen er nok ikke langt unna skal du se!

Tusen takk. Det er nok ikke så lenge til nei, men håper jeg går i fødsel av meg selv siden det er det beste for kroppen. Og hvis ikke så håper jeg de har tid til å sette meg i gang før den 23 i alle fall. Har ikke lyst å gå i over en uke til!

___

Ingenting har skjedd i natt bortsett fra utallige doturer og en øm mage som gjrode det vanskelig å finne gode liggestillinger..Nå skal jeg straks ut på tur med hunden, så får vi se hva dagen bringer. :)

Forresten så må det da være et godt tegn at de to siste nettene så har jeg ikke fått bare vanlige kynnere etter doturene, jeg har fått kynnere med menssmerter. Det hadde jeg ikke før. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Kanskje det blir noe etter hvert. ;) Når har du overtidskontroll?

:klem: til deg som er tre dager på overtid.... :)

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått overtidstime dag 7? Det skal du i såfall ha etter de nye overtidsbestemmelsene, og deretter har du et ord selv med i laget om evt igangsettelse. Her i byen (lengre nord enn du) blir man som regel igangsatt dag 8 eller 9 hvis man ønsker det selv etter overtidskontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir noe etter hvert. ;) Når har du overtidskontroll?

:klem: til deg som er tre dager på overtid.... :)

Kanskje det ja!

Takk for klem :klemmer:

Har du fått overtidstime dag 7? Det skal du i såfall ha etter de nye overtidsbestemmelsene, og deretter har du et ord selv med i laget om evt igangsettelse. Her i byen (lengre nord enn du) blir man som regel igangsatt dag 8 eller 9 hvis man ønsker det selv etter overtidskontrollen.

Jeg skal ha overtidskontroll nå på fredag, men har ikke fått tidspunkt enda da.

Jeg spurte jordmor om det der siden jeg hadde hørt det samme, men hun sa at så lenge mor og barn har det bra, at mor ikke er overvektig eller det er andre ting som tilsier det så vil de helst drøye den..Altså blir jeg først igangsatt neste onsdag, som er 12 dager over tiden. Men hun jobber ikke på sykehuset lenger da, så dersom hun tar feil, og at du og de andre jeg har snakket med har rett, så blir jeg satt igang på lørdag eller søndag, for jeg skal definitivt ønske å bli satt igang. Jeg har ikke lyst å gå så lenge over. synes det er litt skummelt jeg. Er faktisk mer var på dette med bevegelser fra babyen nå enn jeg var før, for jeg vet morkaken nærmer seg utløpsdato. Plus at han er roligere enn hva han har vært. Jeg kjenner fortsatt liv hver dag, men han er definitivt roligere.

:hoppe: For menssmerter!

:hoppe:

__

Deilig med tur var det! Nå har jeg vært i dusjen, fått barbert legger og hatt litt egenpleie. Føler meg litt freshere nå. :) Så nå kan han bare komme slik at jeg slipper å barbere legger neste uke også, for det er slitsomt med denne magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider :)

Her shavet jeg leggene etter riene hadde begynt :fnise: det var utfordrende ja. Ble barbering i noen få minutter, så en rie, så noen minutter med barbering osv... Greit med alt som er unnagjort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende tider :)

Her shavet jeg leggene etter riene hadde begynt :fnise: det var utfordrende ja. Ble barbering i noen få minutter, så en rie, så noen minutter med barbering osv... Greit med alt som er unnagjort :fnise:

Det hørtes litt stressende ut :fnise: Men blir sikkert å gjøre det samme dersom jeg går i fødsel om en uke og føler at det har blitt for langhårete. :gjeiper:

hehe, ja! Greit nok at kroppshår sikkert er det siste man tenker på når man er i full gang, men det føles mye bedre å se for meg fødsel med glatte legger enn gorillatendenser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Forhåpentligvis går du i gang på egenhånd. :jepp:

Jeg får danse litt ekstra, og håpe på at han kommer ut snart. :fnise: Uansett, skjønner du er lei nå, det er over termin og det er litt slitsomt å plutselig nå den spesielle datoen og så gå over. :klemmer: Trøst deg med at du har Odin i armene snart, og da ønsker du at han var inne igjen. :skratte::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer han snart skal du se :) Er så kjipt å gå sånn og vente! Men skjer når du minst venter det. Gleder meg til det er din tur :) Det er virkelig helt fantastisk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det samme sa min jordmor, men hun som tok i mot gutten sa at de fleste nå for tida blir igangsatt dag 8 eller 9. Sykehusene vil alltid at man drøyer det lengst mulig, men det de nye reglene åpner for er at mor har større rett til å bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis går du i gang på egenhånd. :jepp:

Jeg får danse litt ekstra, og håpe på at han kommer ut snart. :fnise: Uansett, skjønner du er lei nå, det er over termin og det er litt slitsomt å plutselig nå den spesielle datoen og så gå over. :klemmer: Trøst deg med at du har Odin i armene snart, og da ønsker du at han var inne igjen. :skratte::lur:

Ja, men tviler egentlig. Mest pga. min mor ikke gjorde det, så ser ikke for meg at jeg blir å gjøre det heller. Men hvem vet, kan jo være at jeg ikke er lik henne på akkurat det punktet, da. :gjeiper:

Hehe, håper da ikke jeg vil ha han på innsiden igjen :fnise:

Nå kommer han snart skal du se :) Er så kjipt å gå sånn og vente! Men skjer når du minst venter det. Gleder meg til det er din tur :) Det er virkelig helt fantastisk :rodmer:

Ja det er litt kjedeilg. Nå er jeg tre dager over terminen, så venter og venter. Men kan jo fort ende opp med å gå en del dager til, og det er sååå demotiverende, for akkurat nå er hver time og hver dag et ork! :gjeiper:

Derimot så benytter jeg disse siste dagene på å drikke brus.. :sjenert: For jeg eeelsker kullsyreholdig drikke, men det er jo mange babyer som reagerer på det. Så selv om jeg bare drikker brus i helgene, så vil det nok bli et savn.

Ja, det samme sa min jordmor, men hun som tok i mot gutten sa at de fleste nå for tida blir igangsatt dag 8 eller 9. Sykehusene vil alltid at man drøyer det lengst mulig, men det de nye reglene åpner for er at mor har større rett til å bestemme.

Åja! Men det var jo oppløftende i alle fall. I så fall så blir jeg igangsatt senest søndag. :) Det hadde vært deilig å slippe å gå lenger. I så fall er jeg vel ikke gravid lenger om en ukes tid :nigo: Men tør ikke håpe på noe i fall Nordlandssykehuset er litt kjipere på det området..Skal i alle fall si klart i fra at det er det jeg vil. Den ømme magen plager meg jo veldig, så får prøve å legge det fram som at jeg virkelig ikke orker mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg var ikke helt lik moren min på enkelte områder, dog vi hadde begge litt problemer med riene. For henne tok fødselen med meg tid, men hun fikk rier på egenhånd, for meg med C så måtte jeg strippes og når jeg først fikk rier, så gikk det fort. Så her har jeg fått beskjed at ved neste fødsel skal jeg på sykehuset så snart riene setter igang. Jaja.. Moren min lurer på om jeg var så langt som de sa jeg var, og at jeg kanskje hadde gått i fødsel uten å ha blitt strippet. Mor mi er sykepleier, så stoler litt på henne. :sjenert: Så kan godt hende du starter på egenhånd også. :jepp:

Jeg ønsker av og til at C er på innsiden igjen, men hu er for stor til det nå. :nigo: Neida, men jeg savner å gå gravid med henne. Savner å kose med magen og at hun bevegde seg på innsiden. Har glemt følelsen av sparkene.. :sukk: Har glemt så mange ting ved svangerskapet, titter til og ned på magen min og lurer på hvor den har blitt av. Så, man savner svangerskapet. Er jo vemodig.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg nesten få lov til å si meg uenig med Delphina. Jeg er veldig glad for at jeg ikke er gravid lenger, og at jeg ikke har en mage som er i veien for alt. Men så likte jo ikke jeg å gå gravid heller da. Kan tenke meg at de som nøt svangerskapet, også savner det når det er over, men da blir det jo det samme den andre veien.

Sender deg enda mer *F*Ø*D*E*S*T*Ø*V*

Det skjer nok noe veldig snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...