Gjest Krizzy Skrevet 12. november 2011 #2081 Del Skrevet 12. november 2011 Halloen du! Du har faktisk duttet ut av mine innlegg også! Det blir nok helt fantastisk å få han opp i armene mine Det er fordi jeg fikk den slettet. Ja, det er ikke lenge igjen nå... Gruer du deg? Jeg husket jeg gruet meg mest til at jeg visste ikke hva som ville skje, hadde ikke peiling om det var vondt, om det ville ta timer, minutter, dager osv. Ja, men nå blir det snart baby på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. november 2011 Forfatter #2082 Del Skrevet 12. november 2011 Det er fordi jeg fikk den slettet. Ja, det er ikke lenge igjen nå... Gruer du deg? Jeg husket jeg gruet meg mest til at jeg visste ikke hva som ville skje, hadde ikke peiling om det var vondt, om det ville ta timer, minutter, dager osv. Ja, men nå blir det snart baby på deg. Ååh, men det forklarer jo saken. :gjeiper: Har du fått en ny en eller? Gleder meg for det meste, men det er jo også litt skrekkblandet fryd, da. Så gruer meg litt også. Gruer meg veldig til det øyeblikket hodet står i åpningen, men sannsynligvis så gjør vel de værste riene vondere enn akkurat det da, men.. Mest av alt er det veldig spennende akkurat nå, i forhold til om noe vil skje snart. Får kynnere av å snu meg på sofaen, av å gå i trappene osv. Men det er ikke vonde, bage litt ubehagelige fordi magen blir så voldsomt stram og hard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. november 2011 #2083 Del Skrevet 12. november 2011 Babyverden er demotiverende deluxe. Satt med C på innsiden og fikk "Gratulerer, babyen er nå en uke gammel". JADAAAAH! Halloen, sitter her like stor jeg altså! Uansett, det er ikke lenge til, uansett hvordan man vrir og vender på det. Odin kommer på utsiden snart, og jeg gleder meg til å lese at du går i fødsel. Kan det skje snart? Har fulgt deg siden starten, og blir jo litt vemodig å ikke lese mer om svangerskapet ditt, samtidig som jeg gleder meg til å lese om Odin som vokser til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 12. november 2011 #2084 Del Skrevet 12. november 2011 Ååh, men det forklarer jo saken. :gjeiper: Har du fått en ny en eller? Gleder meg for det meste, men det er jo også litt skrekkblandet fryd, da. Så gruer meg litt også. Gruer meg veldig til det øyeblikket hodet står i åpningen, men sannsynligvis så gjør vel de værste riene vondere enn akkurat det da, men.. Mest av alt er det veldig spennende akkurat nå, i forhold til om noe vil skje snart. Får kynnere av å snu meg på sofaen, av å gå i trappene osv. Men det er ikke vonde, bage litt ubehagelige fordi magen blir så voldsomt stram og hard. Nei, ikke ennå. Får se hva som skjer. Du var sykepleiestudent? Isåfall, så kan du kanskje litt om dette? Uff, ja, jeg skjønner det. Det som jeg syns var litt deilig var at klokken bare vandret avgårde. Det var som timene bare fløy avgårde, og man selv følte at det hadde gått minutter, men igjen, men er jo ganske opptatt, da! Kynnere, ja. Husker jeg fikk sånn cirka 30 timer før. Spent nå! Kanskje han vil ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. november 2011 Forfatter #2085 Del Skrevet 12. november 2011 Babyverden er demotiverende deluxe. Satt med C på innsiden og fikk "Gratulerer, babyen er nå en uke gammel". JADAAAAH! Halloen, sitter her like stor jeg altså! Uansett, det er ikke lenge til, uansett hvordan man vrir og vender på det. Odin kommer på utsiden snart, og jeg gleder meg til å lese at du går i fødsel. Kan det skje snart? Har fulgt deg siden starten, og blir jo litt vemodig å ikke lese mer om svangerskapet ditt, samtidig som jeg gleder meg til å lese om Odin som vokser til. Huff, ja ikke sant Jeg har funnet ut at jeg skal holde meg unna min side fram til jeg går i fødsel Jeg begynte jo faktisk å lese i dagboken din før jeg i det hele tatt viste at jeg var gravid, hadde bare en liiiten misstanke pga. forsinket mens, men hadde jo allerede testet negativt, så. Det er ingen tvil om at vi har fulgt hverandre en stund. Nei, ikke ennå. Får se hva som skjer. Du var sykepleiestudent? Isåfall, så kan du kanskje litt om dette? Uff, ja, jeg skjønner det. Det som jeg syns var litt deilig var at klokken bare vandret avgårde. Det var som timene bare fløy avgårde, og man selv følte at det hadde gått minutter, men igjen, men er jo ganske opptatt, da! Kynnere, ja. Husker jeg fikk sånn cirka 30 timer før. Spent nå! Kanskje han vil ut? Jeg er sykepleierstudent, ja. Nå har vi ikke hatt noe særlig om fødsel og svangerskap enda i alle fall. Tror kanskje det er litt om det på andreåret eller noe sånt. Derimot har jeg lest veldig mye om graviditet og fødsel helt fra jeg var sånn 16 år gammel pga. ønske om å bli jordmor, og dermed stor interesse for det. Men jeg merker at jeg lærer mye enda, og det hender at jeg finner ut at jeg har missforstått et eller annet, også lærer jeg meg det som egentlig er riktig osv. Det hørtes jo lovende ut Kynnerne mine er veldig plagsomme, de kommer av den minste ting nå. Jeg sitter og studerer nå, og opplever at det kommer kynnere bare jeg blar om i boka Men det er jo mange som plages av hyppige kynnere flere dager i forveien, så tør ikke håpe på noe. Derimot ser det ut som om det er fullmåne i dag? Den ser i alle fall helt hel ut, så..Kanskje det har effekt på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 12. november 2011 #2086 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Jeg er sykepleierstudent, ja. Nå har vi ikke hatt noe særlig om fødsel og svangerskap enda i alle fall. Tror kanskje det er litt om det på andreåret eller noe sånt. Derimot har jeg lest veldig mye om graviditet og fødsel helt fra jeg var sånn 16 år gammel pga. ønske om å bli jordmor, og dermed stor interesse for det. Men jeg merker at jeg lærer mye enda, og det hender at jeg finner ut at jeg har missforstått et eller annet, også lærer jeg meg det som egentlig er riktig osv. Det hørtes jo lovende ut Kynnerne mine er veldig plagsomme, de kommer av den minste ting nå. Jeg sitter og studerer nå, og opplever at det kommer kynnere bare jeg blar om i boka Men det er jo mange som plages av hyppige kynnere flere dager i forveien, så tør ikke håpe på noe. Derimot ser det ut som om det er fullmåne i dag? Den ser i alle fall helt hel ut, så..Kanskje det har effekt på meg Kan jeg spørre hvorfor akkurat jordmor? Jeg tenker meg at det kanskje kan være litt ekkelt? Jordmorstudenten sto og stirret inn i endetarmen min for å se om han sank... Uff! Jeg tenker bare så mye rart man kan se, og oppleve. Om du blir utålmodig så får dere prøve en av kjerringsrådene. Kanskje en liten hyggestund.. Endret 12. november 2011 av Misteltein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 12. november 2011 #2087 Del Skrevet 12. november 2011 I følge kalenderen min er det ikke fullmåne før den 25. dessverre men det er uansett ikke lenge til du har Odin på utsiden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. november 2011 #2088 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) I følge kalenderen min er det ikke fullmåne før den 25. dessverre men det er uansett ikke lenge til du har Odin på utsiden nå Sikker på at det ikke er nymåne? Det er da en stor fullmåne ute nå, og nei, jeg står ikke utenfor vinduet og vifter med stumpen. Endret 12. november 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. november 2011 Forfatter #2089 Del Skrevet 12. november 2011 Kan jeg spørre hvorfor akkurat jordmor? Jeg tenker meg at det kanskje kan være litt ekkelt? Jordmorstudenten sto og stirret inn i endetarmen min for å se om han sank... Uff! Jeg tenker bare så mye rart man kan se, og oppleve. Om du blir utålmodig så får dere prøve en av kjerringsrådene. Kanskje en liten hyggestund.. Hehe, nei det er jo klart at ikke alt er like delikat, men det gjelder i alle type jobber som sykepleier. Men man blir vant til det. De første gangene man skifter bleie på en pasient på et sykehjem som har fått avførings-tablett, så kan det være man må holde seg for å ikke brekke seg. Men plutselig står man der som om det er den mest naturlige ting i verden. :gjeiper: Altså: De ekle tingene blir man vant til, men man må jo tåle litt så klart. Kan ikke være sånn at man blir svimmel og kvalm med en gang man ser blod. Jeg tror jordmor er et utrolig spennende yrke, rett og slett! Ikke minst så ønsker jeg å være i et omsorgsyrke, så føler det vil passe meg bra. Hehe, her er det totalt tørke! Kjæresten min er ikke av de som er komfortabel med å ha sex med sin høygravide kjæreste. D I følge kalenderen min er det ikke fullmåne før den 25. dessverre men det er uansett ikke lenge til du har Odin på utsiden nå Det er nå full måne ut nå da, så..? Sikker på at det ikke er nymåne? Det er da en stor fullmåne ute nå, og nei, jeg står ikke utenfor vinduet og vifter med stumpen. Men ja, det er fullmåne ute nå. Om den er hundre% full eller litt over eller litt før vet jeg ikke, men helt rund og fin er den i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 12. november 2011 #2090 Del Skrevet 12. november 2011 Hehe, nei det er jo klart at ikke alt er like delikat, men det gjelder i alle type jobber som sykepleier. Men man blir vant til det. De første gangene man skifter bleie på en pasient på et sykehjem som har fått avførings-tablett, så kan det være man må holde seg for å ikke brekke seg. Men plutselig står man der som om det er den mest naturlige ting i verden. :gjeiper: Altså: De ekle tingene blir man vant til, men man må jo tåle litt så klart. Kan ikke være sånn at man blir svimmel og kvalm med en gang man ser blod. Jeg tror jordmor er et utrolig spennende yrke, rett og slett! Ikke minst så ønsker jeg å være i et omsorgsyrke, så føler det vil passe meg bra. Hehe, her er det totalt tørke! Kjæresten min er ikke av de som er komfortabel med å ha sex med sin høygravide kjæreste. D Ja, det har du nok rett i. Det må jo være veldig givende å bidra med å få de små verdensborgerne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. november 2011 Forfatter #2091 Del Skrevet 12. november 2011 Ja, det har du nok rett i. Det må jo være veldig givende å bidra med å få de små verdensborgerne ut. Jepp..Men det er nok en skummel og trist jobb også. Det er ikke alltid at ting går bra. Man nå ta avgjørelser som kan stå om liv og død, og dessverre hender det at det ender i død..Så kan trygt si jeg er litt nervøs for den type jobb jeg vurderer også. __ Herregud kan det ikke skje noe snart da? Jeg er jo bare en dag over terminen, men jeg begynner å kjenne veldig på hvor lei jeg er. Spesielt siden jeg ikke klarer å unngå denne symptomjakten. Sånn som i dag hvor jeg har hatt ekstra masse kynnere, så kommer "enn hvis"-tankene på rekke og rad. Selv om jeg VET at det ikke trenger å ha noen ting å si i forhold til når fødsel starter. I tillegg er det sånn at hver gang jeg reiser meg opp så tenker jeg "enn om vannet går nå", hver gang jeg er på do så ser jeg etter slimpropp, når jeg får menssmerter så kjenner jeg etter om de bygger seg opp eller om de bare er konstante osv. osv. Hvorfor kan jeg ikke bare slappe av og la det skje når det skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 12. november 2011 #2092 Del Skrevet 12. november 2011 Jepp..Men det er nok en skummel og trist jobb også. Det er ikke alltid at ting går bra. Man nå ta avgjørelser som kan stå om liv og død, og dessverre hender det at det ender i død..Så kan trygt si jeg er litt nervøs for den type jobb jeg vurderer også. __ Herregud kan det ikke skje noe snart da? Jeg er jo bare en dag over terminen, men jeg begynner å kjenne veldig på hvor lei jeg er. Spesielt siden jeg ikke klarer å unngå denne symptomjakten. Sånn som i dag hvor jeg har hatt ekstra masse kynnere, så kommer "enn hvis"-tankene på rekke og rad. Selv om jeg VET at det ikke trenger å ha noen ting å si i forhold til når fødsel starter. I tillegg er det sånn at hver gang jeg reiser meg opp så tenker jeg "enn om vannet går nå", hver gang jeg er på do så ser jeg etter slimpropp, når jeg får menssmerter så kjenner jeg etter om de bygger seg opp eller om de bare er konstante osv. osv. Hvorfor kan jeg ikke bare slappe av og la det skje når det skjer? Ja, det er det definitivt. Det står veldig respekt av folk som velger sånne tøffe yrker med tanke på hva som kan skje. ----- Jeg husker min termin-dato. Greit, nå skjer det ingenting. I morgen skal jeg sove lenge, drikke kaffe og lese bok. Jeg brukte disse ukene til å gå rundt og være utålmodig, men jeg burde tatt det med ro, og nyti tiden. M'm. Hva skjer på natten? Så, tipset mitt er REEEELAXE! Funka her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. november 2011 #2093 Del Skrevet 12. november 2011 Uff, jeg må bare si at jeg kjenner meg så godt igjen! Gjorde og tenkte akkurat det samme som deg. Det er nok helt normalt! Jeg vet det er kjipt å høre "det skjer når det skjer", men det gjør det faktisk. Og aller helst når du minst venter det. Men jeg tipper at innen neste fredag, så er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 12. november 2011 #2094 Del Skrevet 12. november 2011 Slapp av og se en film i kveld Det gjorde jeg en lørdagskveld. Lå på sofaen og ante fred og ingen fare når plutselig vannet gikk! 5 timer senere var snuppa ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. november 2011 Forfatter #2095 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg husker min termin-dato. Greit, nå skjer det ingenting. I morgen skal jeg sove lenge, drikke kaffe og lese bok. Jeg brukte disse ukene til å gå rundt og være utålmodig, men jeg burde tatt det med ro, og nyti tiden. M'm. Hva skjer på natten? Så, tipset mitt er REEEELAXE! Funka her. Hehe, jeg slapper mye av, så det skal nok gå fint Uff, jeg må bare si at jeg kjenner meg så godt igjen! Gjorde og tenkte akkurat det samme som deg. Det er nok helt normalt! Jeg vet det er kjipt å høre "det skjer når det skjer", men det gjør det faktisk. Og aller helst når du minst venter det. Men jeg tipper at innen neste fredag, så er du mamma! Vil tro det ja, er bare irriterende siden jeg har vært så flink å innstille meg på å gå over. Likevell har man jo et lite håp og det skal ikke så mye til før det håpet vokser. :gjeiper: Får satse på at jeg har blitt mamma innen fredag. Hadde vært flott å slippe overtidskontroll Slapp av og se en film i kveld Det gjorde jeg en lørdagskveld. Lå på sofaen og ante fred og ingen fare når plutselig vannet gikk! 5 timer senere var snuppa ute! Hadde det bare funket å slappe av Slapper mye av mellom tingene jeg gjør i løpet av en dag, memen. Han kommer når han kommer, hvor enn kjedelig det er å si til seg selv __ Vel..Har ikke skjedd noe i natt. Forutenom at denne gangen fikk jeg menssmerter sammen med kynnerne etter hver eneste dotur. Har ikke pleid å få det samtidig på den måten før. Men nå er det rimelig stilt igjen, så. Disse kynnerene kan man jo uansett ha leeenge før fødsel, så tar det i grunn ikke som noe tegn, selv om det så klart mater håpet mitt.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. november 2011 #2096 Del Skrevet 13. november 2011 Hold ut, snart kommer han! Krysser fingrene for at det skjer i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. november 2011 #2097 Del Skrevet 13. november 2011 Vil tro det er ganske kjedelig å vente nå som han egentlig skulle vært her i følge termin! Men hold ut!! Snart har du han på utsiden Krysser fingre og tær for at det skjer noe snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. november 2011 #2098 Del Skrevet 13. november 2011 Håper du er på føden og i full gang nå, hvis ikke henger tippinga mi i en tynn tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. november 2011 #2099 Del Skrevet 13. november 2011 Han har ikke så god tid på seg, om jeg skal vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. november 2011 Forfatter #2100 Del Skrevet 13. november 2011 Må nok skuffe dere alle! :gjeiper: Eneste jeg plages av er utroolig mange kynnere og en som vanlig øm og vond livmor (som jordmor forresten sa var helt normalt, har ingen andre tegn på UVI eller noe sånt heller så). Med andre ord kan vi nok konkludere med at det ikke blir noen fødsel før midnatt i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå